Dodaj do ulubionych

Itaka- zanim kupisz u nich - zobacz!

08.09.07, 08:48
www.kaliakra.prv.pl
Zapłaciliśmy za 2-tygodniowy pobyt w tym syfie 8.000 zł
Itaka dodaje swoje pół gwiazdki (i sprzedaje jako 4 i pół
gwiazdkowy) za podwyższony standard!
Itaka znalazła sposób jak z niezadowolonego klienta (którego
okradła) zrbić stałego klienta: Jeżeli zorientujesz się że zostałeś
oszukany i złożysz do Itaki reklamację to zaproponują ci jako zadość
uczynienie voucher uprawnijący do zniżki 150 zł przy zakupie
następnej wycieczki u nich!
Czy to nie są kpiny?
Obserwuj wątek
    • sigrid.storrada Re: Itaka- zanim kupisz u nich - zobacz! 04.03.08, 19:01
      rzeczywiście, widać trochę niedoróbek i zaniedbań na tych zdjęciach. Ale to, że
      plac zabaw dla dzieci jest nieoświetlony w nocy, dyskoteka jest na wolnym
      powietrzu a hotel nie jest oświetlony to moim zdaniem drobiazgi.
      Trzeba było na miejscu upominać się o zmianę hotelu, bo teraz nikt wam tego
      czasu nie zwróci.

      Ja z Itaką byłam na 2 wycieczkach (Wyspy Kanaryjskie) i poza kiepskimi
      samolotami Eurocyprii to nie mam zastrzeżeń.
    • hannade Re: Itaka- zanim kupisz u nich - zobacz! 29.03.08, 18:19
      A ja byłam z Itaka dwa razy(ostatnio w Turcji) i jestem zadowolona.
      Moi znajomi również.
      Może nie jestem wymagająca ale jeżdziŁam z róznymi biurami i mam
      porównanie jak dotąd tylko raz składaŁam reklamacje ale nie na to
      biuro. Uważam,że ważne jest aby oferta katalogowa pokrywała sie z
      rzeczywistością, a biuro zapewniaŁo dobrą organizacje na miejscu.
      Ucziwe biuro podaje co i jak, a wybór należy do nas.
      Dobrze jest zebrać informacje o danym hotelu jeszcze z innych
      źródeł. Jeżeli wybieramy cos w promocji lub z "ostatniej chwili" to
      nie oczekujmy luksusów. Zawsze sie znajdą plusy i minusy ale jak się
      jedzie po obniżonej cenie to i żal mniejszy. Dobre biuro poznac tez
      po tym, że naprawia niedociągnięcia i potrafi przyznać sie do błędów.
      • Gość: Aga_r Re: Itaka- zanim kupisz u nich - zobacz! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.09, 18:53
        Mieliśmy wyjechać do Grecji (Akrathos) 6 lipca 2009 o godz 8:00 na
        organizowane przez Itakę 15dniowe wczasy. Dzisiaj dostaliśmy
        informację, że nastąpiła zmiana terminu wylotu na godzinę 22:45. Tym
        sposobem nasz pobyt skrócił się o jeden dzień. Przy czterech osobach
        i all inclusive jest to istotna różnica. Itaka nie proponuje żadnej
        rekompensaty. Czy w tym biurze zawsze tak załatwia się klientów.
        Podróżowaliśmy dotąd z Neckermanem lub Orbisem i nie jestem
        przyzwyczajona do takiej obsługi. W rozmowie telefonicznej Pani z
        Itaki w Opolu poinformowała, że dostaniemy jako rekompensatę suchy
        prowiant. Ta Pani chyba nie wie po co ludzie wyjeżdzają na wczasy.
        Czekam na Państaw opinie. Aga
    • Gość: gsc Re: Itaka- zanim kupisz u nich - zobacz! IP: *.nhs.uk 10.06.08, 12:30
      to sa kpiny, wejdz na www.uokik.gov.pl, tam sa kontakty do lokalnych doradcow
      konsumenta, ktorzy moge twoja sprawe poprowadzic na darmo. Ty masz prawo byc
      niezadowolony ze sposobu, w jaki firma uwzglednila Twoja reklamacje, bo de
      facto, zeby otrzymac rekompensate, musisz raz jeszcze skoerzystac z ich uslug. A
      ty mozesz, ale nie musisz sie na to zgodzic. Nawet jesli sprawa oprze sie o sad
      konsumencki, nadal uokik to dla was poprowadzi. i to nie jest marudzenie, tylko
      korzystanie ze swoich praw, przeowznicy w Polsce nadal opieraja sie na niewiedzy
      konsumentow i stosuja niedozwolone klauzule w umowach (lista na stronie UOKiK).
      Pamietaj, ze umowa niezgodna z obowiazujacym prawem nie jest dla konsumenta
      wiazaca. I pamietaj, ze to nie Ty masz sprawdzac hotele na wlasna reke, tylko
      przedsiebiorca jest zobowiazany podac Ci w zrozumialy sposob pelna informacje
      handlowa. Ty nawet nie musisz znac systemu hotelowych gwiazdek...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka