Dodaj do ulubionych

Ubezpieczenie turystyczne. Poradźcie!

13.11.08, 18:52
W przyszłym miesiącu lecę do Brazylii. Wyjazd jest zorganizowany, wylatuję z
rodziną, wycieczkę wykupiliśmy w dobrym biurze podróży. Ubezpieczenie jest
wliczone w cenę wycieczki, ale moim zdaniem nie jest wystarczające... Czy
możecie mi poradzić jakieś towarzystwo ubezpieczeniowe? Z góry dziękuję za pomoc.
Obserwuj wątek
    • Gość: Agata Re: Ubezpieczenie turystyczne. Poradźcie! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.11.08, 19:57
      Moja znajoma też korzystała z usług uniki, była zadowolona. Ja z nimi nie
      współpracowałam. Ani podobało się to, że może dokonać wszystkich formalności
      przez internet.
      Jestem studentką, więc ubezpieczenie eurostudent całkowicie mi na tę chwilę
      wystarcza.
      • mawlakowski Re: Ubezpieczenie turystyczne. Poradźcie! 02.07.09, 08:04
        ...a zobacz tu: www.ubezpieczenie-studenta.pl
    • Gość: marek Re: Ubezpieczenie turystyczne. Poradźcie! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.11.08, 13:18
      Ergo Hestia też ma korzystne ubezpieczenie.
      • hippo_hip Re: Ubezpieczenie turystyczne. Poradźcie! 15.11.08, 13:44
        Dzięki, przeglądam właśnie stronkę uniki i jak na razie wygląda to ok. Muszę
        pogadać z mężem... Potem obadam co tam E.H. oferuje.
    • 0nna Re: Ubezpieczenie turystyczne. Poradźcie! 15.11.08, 17:33
      Ważne jest OWU polisy, także interesuję się firmą obsługującą szkody za granicą-
      dla mnie Coris wielokrotnie się sprawdził.
    • Gość: henryk Re: Ubezpieczenie turystyczne. Poradźcie! IP: *.chello.pl 18.11.08, 00:50
      Odnoszę wrażenie, że powyższe odpowiedzi nie odnoszą się do bardzo
      ważnej tezy i niepokoju zawartych w pytaniu, cyt. "ale moim zdaniem
      nie jest wystarczające...". Ja na pierwszym miejscu niepokoił bym
      sie niską sumą ubezpieczenia, która może nie pokryć kosztów np.
      leczenia, operacji, transportu chorego (lub zwłok) do kraju. Jeżeli