kalinowski11
08.10.09, 17:50
Historia pewnego zamówienia...
1.X. (czwartek)
Zadzwoniłem na infolinię Play celem uzyskania informacji na temat przedłużenia umowy.
Miła konsultantka przekonała mnie do załatwienia całej sprawy przez telefon. Wybrałem nowy abonament
i telefon. Konsultantka poinformowała mnie, że papiery do podpisania i telefon przyjadą do Gdańska
we wtorek. Poprosiłem o zmianę terminu na środę ponieważ we wtorek nie miałem fizycznej możliwości
odbioru towaru i podpisania umowy. Konsultantka poinformowała mnie że nic nie stoi na przeszkodzie aby
odbiór nastąpił w środę.
2.X. (piątek)
Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia...
Witaj!
Wiadomość dotyczy zamówienia numer: 5839xx złożonego drogą telefoniczną.
Adresat:
JACEK KALINOWSKI
ul. xxxx xx
xx-xxx xxxxxx, pomorskie
Lista zamówionych produktów:
xxx
Zamówienie oczekuje na weryfikację.
5.X. (poniedziałek)
Ponieważ do godzin wieczornych w poniedziałek nie otrzymałem żadnych informacji postanowiłem
wysłać krótkiego maila z zapytaniem...
Witam :)
Poniedziałek wieczór (5 października) czy mogę się czegoś dowiedzieć o statusie zamówienia ?
Jak długo się czeka na "weryfikację" zamówienia i kiedy się mogę spodziewać telefonu w Gdańsku ?
Pozdrawiam.
6.X. (wtorek)
Odpowiedź...
telesales@pomocplay.pl pisze:
Witamy
Obecnie zamówienie jest nadal w trakcie realizacji i jeszcze nie zostało
do Pana/i wysłane, kiedy to nastąpi prześlemy na Pana/i adres mailowy
numer listu przewozowego oraz kontakt do firmy kurierskiej.
Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego
Moja odpowiedź...
Witam.
Gdy pierwszego października (czwartek) zamawiałem telefon konsultantka
poinformowała mnie, że telefon będzie najpóźniej we wtorek. Ponieważ we wtorek
cały dzień byłem w pracy, poprosiłem o dostawę na środę. Jeżeli
Państwo przesyłki jeszcze nie wysłali to proszę o konkretną informację
kiedy to nastąpi. Konsultantka przekonywała mnie, że wszystko będzie załatwione
bardzo szybko... a widzę, że jest załatwiane raczej wolno. Gdybym wiedział
że tak będzie to bym się pofatygował do najbliższego salonu Play, a nie
korzystał z zamówienia telefonicznego na które namówiła mnie konsultantka...
Pozdrawiam.
7.X. (środa)
Odpowiedź...
telesales@pomocplay.pl pisze:
Witamy
Ponieważ wystąpił błąd w Naszym systemie, zamówienie nie zostało jeszcze
zrealizowane. W dniu dzisiejszym błąd jest naprawiany więc postaramy się
jak najszybciej wysłać przesyłkę.
Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego
Moja odpowiedź... (tu mnie troszkę poniosło)
Witam.
To może trzeba poinformować o awarii zamiast chrzanić farmazony ?
Prosiłem o konkretną informację... kiedy telefon będzie w Gdańsku ?
Zawsze z taką precyzją załatwiacie klientów ?
Odpowiedź...
telesales@pomocplay.pl pisze:
Witamy
Zamówienia realizowane są według kolejności. Ponieważ błąd wystąpił w dniu
dzisiejszym i staram się go naprawić by jak najszybciej zrealizować
zamówienia, na pewno otrzyma Pan informację drogą mailową w momencie
wysłania przesyłki.
Moja odpowiedź...
Witam.
Według zapewnień konsultantki telefon miał być w środę (dzisiaj) u mnie, więc siłą rzeczy
dzisiejsza awaria nie powinna mnie interesować... I jakoś nadal nie mogę się doczekać
odpowiedzi na pytanie o termin przybycia telefonu do Gdańska. Bo odpowiedź
"jak najszybciej" jest raczej mało konkretna i mnie nie zadowala... tydzień, dwa ?
Po co konsultantki ściemniają, że to takie błyskawiczne...
No nic, na szczęście jest jeszcze internet... a jak wiadomo "zadowolony inaczej"
klient może narobić sporo "pozytywnej inaczej" reklamy.
Pozdrawiam.
P.S. A może mam się udać do salonu ? Będzie szybciej i milej ?
8.X. (czwartek)
Odpowiedź...
telesales@pomocplay.pl pisze:
Witamy
Zamówienie znajduje się w ostatniej fazie realizacji i w ciągu 48 godzin
powinien zjawić się u Pana/i Kurier.
Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego
Moja odpowiedź...
Witam.
48 godzin minie w sobotę. Czy kurierzy dostarczają towar w sobotę ?
Jest jeszcze jedna kwestia, kto podpisze umowę ? W sobotę i niedzielę
jestem w pracy od 8 do 20. Kurier przyjedzie pod inny adres... ?
Pozdrawiam.
Odpowiedź...
telesales@pomocplay.pl pisze:
Witamy
Kurier jeździ tylko w dni robocze. Prosimy w takim wypadku o kontakt z
firmą kurierską dpd w celu ustalenia godziny dostarczenia paczki.
Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego
Moja odpowiedź... (Przyznaję, że tutaj troszkę mnie trafiło)
Jaja sobie robicie ? Przecież skoro za 48 godzin będzie sobota to nijak za 48 godzin telefonu
nie dostanę z prostego powodu... kurierzy nie pracują w sobotę. Po co piszecie o 48 godzinach ?
Do poniedziałku mi wychodzi 96 godzin...
P.S. Chyba wyskoczę dzisiaj do salonu Play.
Na dzień dzisiejszy korespondencja została zakończona, sprzedawcy poszli do domu :)