Dodaj do ulubionych

telesales@pomocplay.pl - asy z Play :)

08.10.09, 17:50
Historia pewnego zamówienia...

1.X. (czwartek)

Zadzwoniłem na infolinię Play celem uzyskania informacji na temat przedłużenia umowy.
Miła konsultantka przekonała mnie do załatwienia całej sprawy przez telefon. Wybrałem nowy abonament
i telefon. Konsultantka poinformowała mnie, że papiery do podpisania i telefon przyjadą do Gdańska
we wtorek. Poprosiłem o zmianę terminu na środę ponieważ we wtorek nie miałem fizycznej możliwości
odbioru towaru i podpisania umowy. Konsultantka poinformowała mnie że nic nie stoi na przeszkodzie aby
odbiór nastąpił w środę.


2.X. (piątek)

Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia...

Witaj!

Wiadomość dotyczy zamówienia numer: 5839xx złożonego drogą telefoniczną.
Adresat:

JACEK KALINOWSKI

ul. xxxx xx

xx-xxx xxxxxx, pomorskie

Lista zamówionych produktów:

xxx

Zamówienie oczekuje na weryfikację.



5.X. (poniedziałek)

Ponieważ do godzin wieczornych w poniedziałek nie otrzymałem żadnych informacji postanowiłem
wysłać krótkiego maila z zapytaniem...

Witam :)

Poniedziałek wieczór (5 października) czy mogę się czegoś dowiedzieć o statusie zamówienia ?
Jak długo się czeka na "weryfikację" zamówienia i kiedy się mogę spodziewać telefonu w Gdańsku ?

Pozdrawiam.



6.X. (wtorek)

Odpowiedź...

telesales@pomocplay.pl pisze:

Witamy

Obecnie zamówienie jest nadal w trakcie realizacji i jeszcze nie zostało
do Pana/i wysłane, kiedy to nastąpi prześlemy na Pana/i adres mailowy
numer listu przewozowego oraz kontakt do firmy kurierskiej.

Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego

Moja odpowiedź...

Witam.

Gdy pierwszego października (czwartek) zamawiałem telefon konsultantka
poinformowała mnie, że telefon będzie najpóźniej we wtorek. Ponieważ we wtorek
cały dzień byłem w pracy, poprosiłem o dostawę na środę. Jeżeli
Państwo przesyłki jeszcze nie wysłali to proszę o konkretną informację
kiedy to nastąpi. Konsultantka przekonywała mnie, że wszystko będzie załatwione
bardzo szybko... a widzę, że jest załatwiane raczej wolno. Gdybym wiedział
że tak będzie to bym się pofatygował do najbliższego salonu Play, a nie
korzystał z zamówienia telefonicznego na które namówiła mnie konsultantka...

Pozdrawiam.


7.X. (środa)

Odpowiedź...

telesales@pomocplay.pl pisze:

Witamy

Ponieważ wystąpił błąd w Naszym systemie, zamówienie nie zostało jeszcze
zrealizowane. W dniu dzisiejszym błąd jest naprawiany więc postaramy się
jak najszybciej wysłać przesyłkę.

Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego

Moja odpowiedź... (tu mnie troszkę poniosło)

Witam.

To może trzeba poinformować o awarii zamiast chrzanić farmazony ?
Prosiłem o konkretną informację... kiedy telefon będzie w Gdańsku ?
Zawsze z taką precyzją załatwiacie klientów ?

Odpowiedź...

telesales@pomocplay.pl pisze:

Witamy

Zamówienia realizowane są według kolejności. Ponieważ błąd wystąpił w dniu
dzisiejszym i staram się go naprawić by jak najszybciej zrealizować
zamówienia, na pewno otrzyma Pan informację drogą mailową w momencie
wysłania przesyłki.

Moja odpowiedź...

Witam.

Według zapewnień konsultantki telefon miał być w środę (dzisiaj) u mnie, więc siłą rzeczy
dzisiejsza awaria nie powinna mnie interesować... I jakoś nadal nie mogę się doczekać
odpowiedzi na pytanie o termin przybycia telefonu do Gdańska. Bo odpowiedź
"jak najszybciej" jest raczej mało konkretna i mnie nie zadowala... tydzień, dwa ?
Po co konsultantki ściemniają, że to takie błyskawiczne...

No nic, na szczęście jest jeszcze internet... a jak wiadomo "zadowolony inaczej"
klient może narobić sporo "pozytywnej inaczej" reklamy.

Pozdrawiam.

P.S. A może mam się udać do salonu ? Będzie szybciej i milej ?


8.X. (czwartek)

Odpowiedź...

telesales@pomocplay.pl pisze:

Witamy

Zamówienie znajduje się w ostatniej fazie realizacji i w ciągu 48 godzin
powinien zjawić się u Pana/i Kurier.

Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego

Moja odpowiedź...

Witam.

48 godzin minie w sobotę. Czy kurierzy dostarczają towar w sobotę ?
Jest jeszcze jedna kwestia, kto podpisze umowę ? W sobotę i niedzielę
jestem w pracy od 8 do 20. Kurier przyjedzie pod inny adres... ?


Pozdrawiam.

Odpowiedź...

telesales@pomocplay.pl pisze:

Witamy

Kurier jeździ tylko w dni robocze. Prosimy w takim wypadku o kontakt z
firmą kurierską dpd w celu ustalenia godziny dostarczenia paczki.

Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego

Moja odpowiedź... (Przyznaję, że tutaj troszkę mnie trafiło)

Jaja sobie robicie ? Przecież skoro za 48 godzin będzie sobota to nijak za 48 godzin telefonu
nie dostanę z prostego powodu... kurierzy nie pracują w sobotę. Po co piszecie o 48 godzinach ?
Do poniedziałku mi wychodzi 96 godzin...

P.S. Chyba wyskoczę dzisiaj do salonu Play.


Na dzień dzisiejszy korespondencja została zakończona, sprzedawcy poszli do domu :)
Obserwuj wątek
    • andrzejtx Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) 08.10.09, 20:18
      To już klasyka obsługi i traktowania klienta w Play.Wieczny bałagan,
      niedomówienia, awarie systemów itd, itp.Na początku 2008 roku miałem
      inną sytuację - z karty Play zniknęło mi w tajemniczy sposób
      68zł.Rozpatrywanie reklamacji ciągnęło się pół roku.Przysłano mi
      teksty typu:"obecnie rozpatrujemy nierozpatrzenie reklamacji w
      terminie".Oczywiście też teksty o awariach systemu itd.W końcu
      musiałem na 3 tygodnie wyjechać za granicę, potem zmarła bliska mi
      osoba i zupełnie zapomniałem o tej reklamacji.Nie została
      rozpatrzona do dziś.
      • kubapaszynski Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) 23.12.15, 11:06
        Dla tego właśnie uciekam z Play. Od lat już nie przedstawili mi dobrej oferty więc się zirytowałem.
    • Gość: fajny Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.ssp.dialog.net.pl 09.10.09, 10:54
      i jak sie dalej potoczyła sprawa z play? dostarczyli telefon?
      • Gość: astra Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.09, 12:10
        Pewnie nie. Zapłacił i telefonu nie dostał.
        • kalinowski11 Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) 09.10.09, 19:29
          telesales@pomocplay.pl pisze:

          Witamy

          Zgodnie z rozmową telefoniczną mamy nadzieję, iż Kurier dostarczył już Panu
          przesyłkę. Jeśli pojawiły by się jakieś problemy prosimy o kontakt drogą
          elektroniczną. Przepraszamy za tak długi czas oczekiwania i życzymy miłego
          korzystania z Naszych usług.

          Pozdrawiamy
          Obsługa Sklepu Internetowego

          Moja odpowiedź...

          Witam

          Dziękuję i przepraszam, że byłem niezbyt miły.
          Ale muszę coś "wrzucić" do Waszego "koszyka".
          Macie chyba nienajlepszy przepływ informacji,
          czy naprawdę wczoraj nikt nie wiedział, że telefon
          będzie wysłany ?

          Tak czy inaczej dziękuję, zwłaszcza, że telefon
          otrzymałem taniej niż wynika to z informacji infolinii :)

          Pozdrawiam.

          P.S. Za telefon płaciłem kurierowi.

          ---

          Jak widać sprawa została załatwiona, ale bez "rabanu" chyba
          to załatwianie by trwało dłużej. Mają problemy z obiegiem
          informacji :)


          Pozdrawiam.
          • Gość: a Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.alfanet24.pl 01.07.11, 13:56
            > Jak widać sprawa została załatwiona, ale bez "rabanu" chyba
            > to załatwianie by trwało dłużej. Mają problemy z obiegiem
            > informacji :)



            to, że do nich pisałeś nie ma nic do rzeczy, oni z maili nic sobie nie robia, bo to nie konsultant odpisujący na maile wysyła przesylki, tylko calkowicie inny dział, a konsultant, tylko Cie informuje jak sprawa wyglada w praktyce w ich systemie. CHyba, nie myslisz, z e sie przestraszyli i przezucil Cie ktos na poczatek kolejki? Zejdz na ziemie:)
      • Gość: rysiek Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 21.12.15, 17:50
        mam pytanie jak zrezygnowac z umowy w pley ktora została zawarta przez telefon i jest jeszcze w realizacji a jak dzwoniłem do biura obsługi to u nich nie mogę zrezygnować
    • Gość: Kamil K Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.08.10, 14:43
      Ja też radził bym uważać na ta sprzedaż przy przedłużeniu umowy wiozłem avile w
      longplay 29 okazało się ze kosztuje 99zł po czym zobaczy em w internecie w takim
      abonamencie jest za 49zł zamawiajcie lepie z e-sklepu
    • Gość: rejak monika Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.dynamic.chello.pl 21.06.11, 17:40
      dlaczego mam anulowane zamuwienie
      • Gość: konsultant Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: 198.36.87.* 21.06.11, 17:48
        Gość portalu: rejak monika napisał(a):

        > dlaczego mam anulowane zamuwienie

        Ponieważ źle zrobiłaś zamówienie
        • Gość: Rejak Monika Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.dynamic.chello.pl 21.06.11, 18:43
          zamowienie zlozylam drogą telefoniczną, dzwoniła do mniepani konsultantka i wszystko się zgadzalo.
    • Gość: monika Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.dynamic.chello.pl 27.06.11, 07:09
      zadzwonila do mnie pani z biura obslugi dostalam telefon na abonament wszystko sie zgadzalo dlaczego moje zamowienie jest anulowane
    • Gość: gość Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.play-internet.pl 09.09.11, 17:03
      Ręce mi opadają jak czytam teksty takie jak te bo znam to środowisko od podszewki pracowałem najpierw w Orange a potem w Play i ludzie nie mają wpływu na system, z tego co przeczytałem to potraktowali cię bardzo grzecznie to ty zachowywałeś się jakby ci twoja baba conajmniej miesiąc nie dała chociaż podejżewam że pewnie nawet nie masz kobiety bo nie wypisywał byś tych wymiocin.
    • Gość: Piotr Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.siedlce.domtel.com.pl 10.09.11, 21:08
      tak to z play jest.
      Do mnie dzwoniła konsultantka, przedstawiła ofertę i umówiliśmy się, że zadzwoni kolejnego dnia o umówionej godzinie żebym zdecydował się na jedną z opcji.
      Kolejnego dnia już nie zadzwoniła..... :)
      A miałem taką chęć żeby przejść z karty na abonament..... ale niesłowność konsultantki spowodowała że przeszła mi ta chęć :D
    • Gość: robert Re: telesales@pomocplay.pl - asy z Play :) IP: *.dynamic.mm.pl 27.10.21, 10:31
      witam play mili przed podpisaniem umowy po podpisaniu umowy nic się nie zgadza konsultanci kręcą tydzień czekam za reklamacją może to jest związane z tym żebym nie zdążył w 14 dni złożyć wypowiedzenia nie polecam konsultantów fajna propozycja umowy a potem na play 24 co innego inna oferta gorsza oszustwo

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka