Dodaj do ulubionych

T-mobile oszukuje!!

IP: *.home.aster.pl 23.02.12, 12:45
Miesiąc temu poszłam do salonu przedłużyć umowę. Pan mi przedstawił listę oferowanych telefonów i ich cen w zależności od wybranej taryfy. Wybrałam smartfona, którego cena, przy danych warunkach, wynosiła 59 zł. Przy podpisywaniu aneksu, pan mi podsunął pod nos kartkę papieru z wyszczególnionymi ratami (nie było napisane na niej za co) i ogólną kwotą 479 zł, która pojawiła się również na aneksie. Pytam co to za kwota i za co te raty. Pan przemile zaczął kręcić, że od razu będzie można odliczyć całą kwotę od podatku (telefon na firmę) i że to za pierwszy rok trwania umowy. Myślałam, że abonament, pan nic nie wyjaśniał, mówił, co chciałam usłyszeć. Dałam się zwieźć i podpisałam.
Przyszedł nowy okres rozliczeniowy razem z fakturą za poprzedni i się okazało za co te 479 zł. Małym druczkiem (jakżeby inaczej) na aneksie jest napisane: "Cena urządzenia - 479 zł płatna w 13 ratach, pierwsza rata płatna przy zawarciu umowy - 59 zł".
Nosz ku*wa mać! Wiem, że zawsze trzeba czytać małe druczki, ale to nie ma nic wspólnego z jawnym oszustwem, jakie stosuje ten operator. Byłam w Erze przez 10 lat, nic takiego się nigdy nie wydarzyło i nagle jesteśmy w T-mobile, które stwierdziło, że ich polityką profesjonalnej obsługi klienta będzie je*anie go w dupę kijem bejsbolowym.
Nie biorę się nawet za wypowiedzenie umowy, bo zapłaciłabym 5 razy więcej niż za ten pieprzony telefon.
Na razie składam reklamację, ale mądry Polak po szkodzie, więc chciałabym ostrzec wszystkich: te ceny na wykazach telefonów przy przedłużaniu umów to NIE są prawdziwe ceny.

A może komuś jeszcze się coś takiego zdarzyło i jak sobie z tym poradził?

Będę nagłaśniać sprawę, nie zostawię tego tak sobie.
Obserwuj wątek
    • Gość: m Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.jeleniagora.vectranet.pl 26.02.12, 22:31
      Hmmm mam identyczny dylemat. Przy zawieraniu umowy powiedziano mi mniej więcej to samo.Podobno tak wyszczególniona faktura ma być tylko przy pierwszej. A ta rata wkalkulowana jest w cenę abonamentu.Po prostu wcześniej podana była ogólna cena, a teraz to wyszczególnienie. Jeszcze nie dostałam tej normalnej faktury, czekam. Na razie się nie pieklę, ale jak przy kolejnej wysokość opłaty nie będzie się zgadzała, na pewno tak tego nie zostawię.
      • Gość: jus Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.dynamic.chello.pl 08.03.13, 10:19
        Mam podobną sytuację.. Byłam w erze od ładnych paru lat i nie było problemów.. mam 4 abonamenty w sieci t mobile. miesiąc temu wzięłam laptopa z internetem dla córki. w salonie rozmawiałam z panią, która słownie opowiadała o ofercie i płatnościach.. całość miała wyglądać tak że co miesiac będę płacić 69,90zł -przy abonamencie na 3 lata.. Podpisałam umowe nie czytając jej całej. W końcu kobieta przedstawiała mi wszystko dokładnie i odpowiadała na moje pytania dotyczące płatności itp..
        Dziś otrzymałam na maila fakture i wykaz. W salonie prosiłam by faktura była wystawiana osobno a nie wliczana do telefonu.. -tak się nie stało.. a co najlepsze.. z wykazu wynika, że nie płacę tej kwoty co powinnam płacić.. płacę 68,90 zł i nie przez 36 miesięcy tylko 48!! O.o jestem w szoku.. nie taka rozmowa była w salonie.. a kobieta pracująca w nim wprowadziła mnie w błąd.. tu mówiła ze 70 zł bez 10 gr.. przez 36 miesięcy a wyszło wielkie gó... z tego.. jestem oburzona. Nigdy więcej nie dam się zmanipulować.. fakt moja wina, ze nie przeczytałam wszystkiego dokładnie od deski do deski.. ale nie powinno czegoś takiego być.. t mobile oszukuje, wprowadza ludzi w błąd! ;/
        • Gość: Oszustwa w salonie Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.wroclaw.vectranet.pl 10.09.13, 18:30
          Zgadzam się. Pracownicy z T-mobile specjalnie wprowadzają w błąd. Dwa lata temu wzięłam netbooka z Internetem. Urządzenie na 2 lata do spłaty-35 zł, Internet, 3GB na trzy lata-30zł. Po dwóch latach, po wpłaceniu ostatniej raty okazało się, że dalej mam płacić 65 zł, aż do końca umowy za Internet. Ta Pani w salonie, mówiła, że po dwóch latach pozostanie mi do spłaty tylko 30 zł za Internet, a tu niestety pozostaje 65 zł. To niepierwszy incydent ze strony pracowników T-mobile. Raz też mnie wprowadzono w błąd. Pomimo, iż dowiadywałam się kilka razy w salonie jak nie kontynuować umowy na Internet(miałam jeszcze drugi Internet), by nie płacić dodatkowej faktury, i pomimo że dostosowałam się do wskazówek to przysłali mi dodatkową fakturę. Przez kilka miesięcy domagałam się zwrotu pieniędzy - wreszcie otrzymałam zwrot. Ale ile to było nerwów...Mam abonament w innej sieci. Jestem bardzo zadowolona. Bez większej filozofii - przejdę do tej sieci, po zakończeniu "współpracy" z T-mobile. Mam nadzieję, że T-mobile nie będzie filozofować:-)
      • Gość: Zbyho Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.warszawa.vectranet.pl 20.11.13, 13:21
        Na szczęście udało mi się rozstać z tymi złodziejami ( i oszustami). Ciekawi mnie tylko, jak by koleś z salonu TM zachował się gdyby uprzedzić go ,że rozmowa o podpisaniu-przedłużeniu umowy będzie nagrywana na dyktafon... Oczywiście wypytać go przy tym dokładnie o ceny i płatności. Może wtedy nie pozwalaliby sobie na takie zagrania.
      • msal25 Re: T-mobile oszukuje!! 21.11.13, 16:09
        Otrzymalam email ze mam tydzien bezplatnych rozmow jezeli wydam 25zl, ale to nie jest prawda nigdzie nie moge sie dodzwonic chociarz wydalam wiecej niz 25zl. T-mobile to zlodzieje i oszusci nic wiecej. Nie warto sie z nimi zadawac. W dodatku nie ma zadnej obslugi klienta z ktora mozna by sie skontaktowac w razie problemow. Automatycznego, glupiego telefonu nie biore pod uwage. Nie polecam T-mobile i nie radze nikomu sie z nimi zadawac. Mialam ten service w USA, ale oni liza dupy amerykanom bo to duzy rynek, a tutaj kradna ile sie da bo zlodzieje z ministerstwa ktorzy podpisuja umowy za lapowki pozwalaja im na to.
        • Gość: asd Re: Rata wkalkulowana w abonament IP: *.kalisz.mm.pl 15.10.13, 03:10
          Bo nie umiesz czytać.

          Kiedyś było tak, że płaciłeś dajmy na to 1zł przy podpisywaniu umowy i 100zł abonamentu przez 2 lata.

          Teraz telefon jest za 1zł, abonament przez pierwszy rok to 20zł i 80zł rata telefonu czyli łącznie 100zł. W drugim roku sam abonament to 100zł.
          W ten sposób firmy mogą prościej odliczać sobie koszt telefonów firmowych, które powinny być środkiem trwałym i podlegać amortyzacji. Kiedyś mogły tylko cenę promocyjną (a więc amortyzowały w całości tą złotówkę czy 49zł). Dzisiaj mogą o wiele więcej.

          Nic kompletnie się nie zmienia.
          Wtedy płaciłeś 100zł i teraz też jest 100zł tylko kiedyś rata za urządzenie nie była wyszczególniona na fakturze.
          A wielkie oburzenie bierze się stąd, że nie potraficie nawet chwilę przysiąść i pomyśleć.
          • Gość: pp Re: Rata wkalkulowana w abonament IP: 193.238.66.* 17.10.13, 00:28
            jak myslisz ze placisz 1zl za telefon, ktory jest wart zalozmy 800 zl, a reszte firma dorzuca, to proponuje zejsc na ziemie. Co to jest za roznica czy faktura jest podzielona na dwie kwoty czy nie jest ? Kazdy myslacy czlowiek wie ze placi za ten telefon ratalnie w ramach abonamentu, bo np na karte ci nikt telefonu nie da. Ale schody pojawiaja sie jak nie uzywa sie mozgu
            • Gość: wojciech Re: Rata wkalkulowana w abonament IP: *.range81-157.btcentralplus.com 17.10.13, 08:50
              wszystko by bylo jasne gdyby to jasno mowili w salonie a nie oglaszali np telefon dla pana jako stalego klienta za 4 grosze jak w moim przypadku a potem abonament miesiecznie 69.90 potem jak juz podpisujemy umowe to mowia a te raty za telefon beda ale to jest wliczone w kwote 69.90

              Ja mialem brac umowe bez telephony ale wyszla mi tyle samo co z telefonem I jest ok ale powinni to inaczej robic tak jak na zachodzie wszystko jawne
          • Gość: bandzia Re: Rata wkalkulowana w abonament IP: *.gdansk.vectranet.pl 29.10.13, 22:23
            nie chodzi tu czesto o to. Ja zalozylam, ze wlasnie tak wyglada ta umowa, wiec nie wnikalam w szczegoly. Po rachunkach zorientowalam ze robia tak:):
            za tel. zaplacilam 300 zl przy abonamencie 80 zl. przez dwa lata bede miec abonament 80 zl miesiecznie, ale przez 16 miesiecy do 80 zl doliczaja mi 45 zł. wiec place 125 zl zamiast 80=35 abonament+45 rata za tel. jak zalozylam i jak zapewniala konsultantka (zapewniala ze nie bede placic grosza ponad 80 zl)
            • Gość: wojciech Re: Rata wkalkulowana w abonament IP: *.range86-174.btcentralplus.com 29.10.13, 23:33
              Ja wlasnie jestem po rozmowie z radca prawnym I o dziwo pozytywna odpowiedz z T-Mobile po tym jak dostali pisemko, okazuje sie ze bylo jakies nieporozumienie I mialem stare element abonamentu uruchomione - moj abonament pokrywa rate za sprzet I abonament sie okazlo w kwotach 59.90 za telefon I abonoment kwota calkowita oraz dwa tablet I internet 49.90 kwota clakowita, sami to przyznali potwierdzili ze tak bedzie wygladala nastepna faktura I sami nei wiedza jak doszlo to tej pomylki, ale tu znowu schody sie zaczynaja - bo skoro przyznali racje to dwie faktury sa bledne I na to ze oczekuje korekty faktury znowu nastla fantastyczna cisza I chyba znowu do radcy I pisemko do nich pjdzie - pytam tylko po jaka ch... to robia przez to juz nigdy u nich nic nie kupie I jak tylko rozwiaze umowy wiecej mnie nie zobacza anie mnie ani mojej rodzinki - to stracili 3 telephony I abonamenty plucs abonament na internet.
              • Gość: poirytowana Re: Rata wkalkulowana w abonament IP: *.root.com.pl 14.08.14, 11:22
                dokładnie! złodzieje i oszuści na najwyższym poziomie ! przedłużałam umowę na najniższy abonament - 30 zł miesięcznie z nowym telefonem o którym przemiła pani z nieistniejącego juz od kilku miesięcy salonu w rzeszowie przy ul.3 maja ( zapewne uciekają jak się da przed wkurw*** klientami) zapewniała mnie że aparat kosztuje 1zł bez zadnych dodatkowych kosztow( lg swift 3 - najtanszy z mozliwych). jak sie okazalo na kolejnycyh fakturach raty wynosza 25 zl a abonament promocyjnie 5 zlotych. obecnie sytuacja sie ustabilizowala, raty znikaja a abonament wraca do normalnej formy 30zlotych, niestety umowa podpisana na 3 lata ( mija za niecałe 2 lata ;/) przeboleje, jesli sytuacja bedzie unormowana, rezygnuje za to z opcji era ptfu tmobile domowy, bo horrendalne rachunki wykanczaja. jedyne co nauczyla mnie ta przygoda, ze ZAWSZE zawsze trzeba czytac umowy, nawet takie ktore sa zgrabnie bokiem wydrukowane i wlozone do rozowiutkiej firmowej teczuszki pod stolem przez pana/pania konsultant z przyklejonym usmieszkiem na twarzy. NIGDY W ZYCIU TEJ OSZUKANCZEJ FIRMY !!!! Zaluje jedynie, ze nie natrafilam wczesniej na to forum, zeby w pore uciec lub chociaz odstapic od umowy i postraszyc uokik, choc wyciagam wniosek ze czasem nerwy i zdrowie sa cenniejsze niz pieniadze, szczegolnie w walce z takim kuriozum jakim jest tmobile.
    • a-piotr Re: T-mobile oszukuje!! 18.04.12, 18:32
      Witaj
      Moja historia jest prawie identyczna, z tym, że ja uzgodniłem aneks telefonicznie, też dostałem raty za telefon, o których nie było mowy i inne nic nie znaczące bonusy. Długo by rozpisywać. Jestem po trzeciej reklamacji. Za każdym razem wciskają mi jakiś badziew, z którego i tak nie skorzystałem. jedno co mnie dotychczas cieszy to fakt, że przyznali mi rację w kilku wątkach. Zebrałem trochę materiałów - pisma i nagrania - nie wszystko zgodne z prawem (nie zachęcam) i czekam na ich decyzję. Znajomy mecenas (od spraw wyrąbanych konsumentów), powiedział mi co i jak robić. Też jestem u nich od ok 10 lat i jedno jest pewne - kiedyś było lepiej, a na pewno czytelniej. Odpowiedzi jakie dostałaś po swoim temacie na forum pochodzą z pewnością od nich samych - nie bierz tego pod uwagę. Jak widzisz podejmują tylko temat zwrotu podatku, czyli tylko tego co jest tu zgodne z prawdą. Twoja sytuacja jest o tyle gorsza, że nie masz żadnych materiałów dowodowych w tej sprawie bo jak rozumiem miałaś spotkanie w cztery oczy z Panem (chyba że masz). Mnie nagrywali przynajmniej wtedy jak były tematy związane ze zmianą warunków umowy więc muszą to trzymać - o resztę sam się postarałem. Pisz reklamacje bo jest tak jak widać - robią wszystko aby walić klienta w d..ę. W odpowiedzi na reklamację dostaniesz pismo zapewne ze stopką, w której przeczytasz, że temat uważają za zamknięty i możesz ich ścigać przed sądami powszechnymi - więc pamiętaj, że oprócz prawnych są jeszcze normy społeczne, które tez mają szerokie zastosowanie przed sądami powszechnymi. A kosztów połączeń telefonicznych i straconego czasu też nie odpuszczaj.
      • Gość: Marcin Re: T-mobile oszukuje!! IP: 213.195.186.* 26.10.13, 15:08
        Są oszustami i tyle nikomu nie polecam aneksu przez telefon potrafią wykręcić na swoje tak jak namówić starsze osoby na super aparat najlepiej z tabletem w wieku 82 lat itp. długo by pisać pod koniec umowy potrafią obrzydzić telefonie kom. tak natrętni aby tylko kogoś nakręcić osoby tam pracujące prześcigają się w super gu......nych ofertach. pocieszenie jest jedno koniec umowy i żegnam tego operatora.
    • Gość: DD Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.maxnet.biz 26.04.12, 13:03
      Ja wygrałem z T-mobile bo tez mnie oszukali na abonamencie i się tego wypierali. Jak potrzebujesz pomocy pisz do UKE oni ci pomogą tak jak mi pomogli i teraz płacę tyle ile chciałem a nie jak oni sobie chcieli.
      Pozdrawiam jeżeli potrzebujesz pomocy co i jak to pisz vwgarb@wp.pl
      Pozdrawiam
    • Gość: Rozczarowny Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.icpnet.pl 16.05.12, 23:55
      Moje subiektywne doświadczenie z T-Mobile.

      1. Nachalność pracowników "biura utrzymania klienta" (or smth) T-Mobile: wyraźnie i wielokrotnie mówię jaka usługa mnie interesuję. Wielokrotnie w tej samej rozmowie otrzymuję propozycję innej - droższej usługi. Traktują ludzi jak idiotów. I tak w wielu rozmowach.
      2. Nierzetelność pracowników "biura utrzymania klienta" T-Mobile oraz pracowników sklepu T-Mobile: stałemu klientowi proponują oferty gorsze niż standardowe na ich stronie (nawet te "dla dotychczasowych klientów"). Traktują ludzi jak idiotów.
      3. Naciągactwo T-Mobile - włączają niezamawiane usługi (np. jakieś granie na czekanie). Po 30 dniach zaczynają naliczać koszty od czegoś, czego w ogóle się nie zamawia. Traktują ludzi jak idiotów.

      A myślałem, że po zmianie Era -> T-Mobile będzie lepiej.
      • mortor82 Re: T-mobile oszukuje!! 17.05.12, 08:20
        Akurat włączenie grania na czekanie to nie jest żadna rewelacja (jest to w umowie) i stosują to praktycznie wszyscy operatorzy. Co do utrzymaniówki to pewnie warunki jakie przedstawiłeś były dla nich nieosiągalne przedstawiali możliwie zbliżone oferty jakie mogą dać.
        • Gość: Rozczarowany Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.icpnet.pl 19.05.12, 18:32
          Włączanie niezamawianej usługi uważasz za coś normalnego? Cwaniaki dają ją niby za darmo przez 30 dni licząc, że większość ludzi zapomni jej wyłączyć. To granie na czekanie to w ogóle jakieś straszne dziadostwo jest - współpracownicy dzwoniący do mnie muszą wysłuchiwać jakiś hiciorów dla dzieciaków. Żenada.

          A co do warunków - prosiłem ich tylko o standardowe warunki jakie mają na stronie. Kobieta przez telefon i facet w salonie próbowali zrobić ze mnie idiotę proponując gorsze warunki i przedstawiając je jako lepsze.

      • cassandra72 Re: T-mobile oszukuje!! 19.03.15, 12:28
        moja historia wygląda tak.
        chciałam podpisać umowę na usługę internetową od t-mobile.
        Konsultant zaproponował mi usługę bluconnect.
        Zapytałam czy mogę przetestować ją kilka dni ,poinformował,ze tak.Otrzymałam przesyłkę uruchomiłam internet ale niestety działał kiepsko więc zadzwoniłam ponownie ustaliliśmy ze mogę sprzęt odesłać i spróbować usługę lte.
        dostałam drugą przesyłkę uruchomiłam internet i wszystko chodziło ok.więc zostałam przy drugiej usłudze ale......
        po kilku dniach sprzęt ,który odesłałam wrócił do mnie z powrotem z informacją ,że nie mogę go zwrócić i odstąpić od umowy i teraz mam 2 abonamenty,2 routery 2 usługi internetowe i jestem załamana bo mnie na to nie stać :(
    • dzolunia1 Re: T-mobile oszukuje!! 24.05.12, 00:07
      Niestety mnie spotkało to samo tylko pani w salonie nic nie mówiła że są jakieś raty a że umowę przedłużał mój ojciec zmęczony po pracy to nie doczytał...jesteśmy w sieci z 3 telefonami od 8 lat zawsze jak brałam telefon to był za złotówkę a teraz wyszło że kosztował 600 zł!!! I nikt ani słowem nie wspomniał o 600 zł, podsunęli zmęczonemu człowiekowi aneks i wiem że to błąd po naszej stronie ale po 8 latach można mieć odrobinę zaufania że nie zostanie się tak bezczelnie wykorzystanym. moja misja teraz to mówienie wszystkim ludziom których znam żeby nie korzystali z ich usług i radzenie żeby szli z kamerą przedłużać umowę bo paniusia w salonie powie że telefon za złotówkę a później wmawiają że ona musiała powiedzieć że za 600 zł!
    • Gość: mm Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.home.aster.pl 04.08.12, 12:07
      Witaj,

      Mam podobną sytuację, z tym, że przedłużałam umowy na 2 numery. Wszystko odbyło się telefoniczne. Pracownik przedstawił mi ofertę na aparaty za rzekomo po 1zl. Skorzystałam z niej, nie wiedząc, że będą wymagać zapłaty za 2 aparaty w kwocie ponad 1000zl!!!! Byłam w sieci era przez 7 lat, i nigdy nic takiego się nie wydarzyło. To jest jawne oszustwo. Piszę teraz reklamację. Jestem ciekawa czy uwzględnili Twoją. Nigdy nie czułam się tak oszukana.
    • Gość: Ola Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.09.12, 22:31
      Witajcie, widzę, że nie tylko moja mama padła ofiarą tego procederu... Dokładnie taka sama sytuacja, tyle, że informację o ofercie "dla stałych, kochanych klientów", dostała od przemiłej konsultantki telefonicznej, która zaproponowała aneks do umowy Rodzina 40 + telefon Nokia za złotówkę płatną dla kuriera. I wszystko byłoby super, gdyby nie to, że po podpisaniu umowy (nie piszcie tylko by uważnie czytać, skoro umowę przynosi kurier, wszystko bierze się z ręki przy furtce domu i szybko szybko podpisuje, co by kurier nie stał i nie czekał), okazało się nagle, że ta złotówka to tylko jedna z rat! A dalsze w kwocie ok. 50 zł płatne w 12 ratach... To przecież jest skandal - poziom konsultantów, a poza tym sama uczciwość - w tej sieci moja mama jest od dobrych kilkunastu lat, tego nie rozumiem, że wrabia się uczciwie płacących abonamenty, stałych klientów...
      Jutro piszę reklamację i nie dam za wygraną... T-Mobile stali się oszustami, nie wspomnę o drobnych niuansach w postaci włączania niechcianych ofert, takich jak chociażby granie na czekanie...
      • Gość: Jak Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.xdsl.centertel.pl 21.09.12, 11:02
        No to że ktoś nie potrafi czytać umów to już nie jest winą operatora, konsultant niema za zadania o tym Ci powiedzieć póki samemu się go o to nie zapyta, dla nich jest to rzecz logiczna. Ostatnio tak byłem i uświadomiłem dziadka swojego jak to kurier ma do niego przyjechać, poszliśmy do salonu i pani wszystko ładnie powiedziała o zobowiązaniu abonamentowym, ratami za telefon.
      • Gość: gosciowa Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.13, 00:14
        dlatego nie podpisuje sie umów przez kurierów lepiej zawsze w sklepie tmobile przeczytac umowe a czytac ze zrozumieniem chyba kazdy umie.gorzej jestz tymi materialami reklamowymi bo wlaczaja cos poza Twoja wiedza(a przeciez zgadzales sie na otrzymywanie tresci reklamowych)i wysylaja Ci cos tam z OMNIXA i znika ci nagle co 2dni 5zl..jak mi tego nie wyljasnia to odchodze do PLAYa bylam w erze jakies5-6lat ale jak tu takie cyrki to niestety klient nasz pan jak nie ta siec to inna mamie tez sie konczy abonament i tez kazalam jej sie wstrzymac z przedłuzeniem.
        • Gość: minutka Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.kielce.uw.gov.pl 01.02.13, 08:36
          kupuię przez telesprzedaż za każdym razem zapraszam kuriera na kawę i w tym czasie spokojnie czytam umowę. W październiku 2012 r też próbowano mi coś takiego przysłać do podpisu. Po przeczytaniu umowy i regulaminu nic nie podpisałam. złożyłam skargę na działanie telesprzedaży i w następnej przesyłce z przeprosinami dostałm telefon za 1zł (który w pierwotnej wersji miał kosztować 400 zł) oraz dodatkowe darmowe minuty w abinanencie na okres pół roku. w trakcie wizyty kuriera zrobiłam xsero przywiezionych dokumentów.
          Podstawa czytać co się podpisuje a jeżeli to co przyślą jest niezgodne z ustaeniami zawartymi przez telefon składać skargi i straszyć złożeniem skargi do UKE.
        • Gość: ityle Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.dynamic.chello.pl 14.03.13, 18:41
          OMNIX to prenumerata, usluga platnych SMS przychodzacych z takiej uslugi. W umowie masz zapisane ze wlacza za darmo na jakis czas, mozesz wylaczyc !!!! takie warunki promocji z ktorej korzystasz podpisujac umowe. czytaj SMS ktore dostajesz i czytaj umowe. A jak nie jest to z umowy to znaczy ze uruchomilas to na jakiejs stronie internetowej i teraz placzesz...
      • Gość: Angela Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.09.13, 09:40
        Kurcze ludzie, jak czytam, to naprawdę nie wiem czy ja jestem w gronie tych innych i czytam ze zrozumieniem, potrafię znaleźć informacje w internecie itd...?
        Czytam na stronie w regulaminach promocji i widzę, że pisze, że kupuję telefon NA RATY (np. na 36 rat - zawieram umowę na 36 miesięcy) , abonament ustalam na kwotę 59,90 zł i płacę przez 24 miesiące abonament w preferencyjnej cenie 4, 90zł plus ratę za telefon w kwocie 55,00zł, co daje RAZEM 59,90zł,a po 24 miesiącach (przez kolejne 12 mies.) płacę tylko abonament lub ratę w zalezności od zawieranej umowy w takiej samej kwocie czyli 59,90zł.
        Nie jestem pracownikiem t- mobile, ale abonentem dawnej ERY od 1999roku, który zanim przedłuzy umowę zapozna się dobrze z ofertą sieci. Nie trzeba się spieszyć, bo jeśli mi się coś nie podoba, to mówię, że muszę się zastanowić i proszę 10 razy o wytłumaczenie i słucham, co mówią. Warto negocjować warunki (stawiać sieci wymagania) i większość rzeczy da się załatwic na korzyść klienta.
        Nie jestem szalenie zadowolona z obecnych warunków, uważam , że t- mobile nie dba o utrzymanie klienta i to, co nazywają indywidualną ofertą przygotowaną specjalnie dla Ciebie, jest zwykłą ściemą, ale można wynegocjować to, czego oczekujesz- umiejętnie biorąc ich na przetrzymanie i np. grożąc przejściem do innej sieci. Najważniejsze, to wiedzieć czego się oczekuje nie zadowalac się bylr czym.
      • Gość: oszukany Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.12, 20:28
        Ludzie, nie dawajcie za wygraną, piszcie reklamacje i walczcie. Mi już raz udało się wygrać z tmobile (kiedy to naliczyli mi za neta, z którego nie korzystałem, oddali mi całą kwotę). Teraz mój wuja ma ten sam problem co jest tutaj. Przemiły pan w salonie nie powiedział NIC o dodatkowych opłatach. Wuja wziął abo chyba za 60 zł + xperie neo v, za którą wybulił koło 200 zł. I na tym miał być koniec. Dopiero kilka miesięcy (jakoś 3-4 miechy) po podpisaniu, przychodzi rachunek z dodatkową opłatą 40 zł, tak ma być przez kolejne 12 rachunków. Będziemy pisać skargę, trzeba iść do salonu, opisać sytuację i poprosić o reklamację, która zostanie skierowana gdzieś dalej.
        Nie dajmy się robić w konia, Era to była porządna sieć, tmobile to banda złodziei.
    • aldip2online Re: T-mobile oszukuje!! 12.10.12, 22:28
      Chciałbym w tym miejscu ostrzec wszystkich potencjalnych klientów T-Mobile ,przed podpisaniem umowy z tym operatorem telefonii komórkowej-nie dajcie się oszukać!!!!!!!!!!!!
      ta firma to naciągacze i oszuści traktująca swoich długoletnich klientów jak najgorsze zło!!!!!!!!!!!
      Zawierając,a właściwie przedłużając umowę przez telefon pamiętajcie,że:
      -rozmawiacie tylko z telefonistą/stką ,osobą ,którą nazywa się konsultantem lub doradcą, a naprawdę niekompetentnym przeszkolonym tylko na sprzedaż automatem po praniu mózgów.
      -rozmowy są nagrywane,ale tylko te wygodne dla T-Mobile,inne w cudowny sposób nie zapisują się na nośnikach.
      -klient nigdy nie ma racji!!!!!!!!!! operator zawsze.
      -przy odbiorze przesłanego firmą kurierską telefonu lub innego urządzenia pamiętajcie,że:
      właściwie to go nie powinniście odbierać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ponieważ kurier żąda najpierw podpisania umowy, nie pozwalając na sprawdzenie zawartości przesyłki.
      W treści umowy nie zawsze znajduje się nazwa urządzenia!!!!!!!!!!!!!!! może być nazwa promocji????
      Podpiszecie to nawet po otwarciu przesyłki jeżeli jesteście przedsiębiorcą i okaże się ,ze w pudełku znajduje się niewłaściwy towar nie przysługuje Wam prawo zwrotu!!!!!!!!!!!!!!!!
      Nie ma w Polsce instytucji chroniących przedsiębiorców przed nieuczciwością operatora!!!!!!!!!!!!!!
      Chronią tylko prywatnych konsumentów!!!!!!!!!!!!
      Pozostaje jedynie rękojmia choć nie zawsze skuteczna(w przypadku niezgodności towaru z zawartością przesyłki) lub droga sądowa.(trwająca często baaardzo długo).

      A teraz opisze mój przypadek:
      Jestem od samego początku klientem T-Mobile(a wcześniej ERY), i raczej nie miałem mimo różnych form przedłużania umów (salon,sklep ,telefon) żadnych problemów.
      No może poza lepszym traktowaniem nowych klientów od tych stałych(no ale to inny temat).
      Mam (jeszcze bo zamierzam zakończyć umowy)kilka telefonów i urządzeń w T-Mobile i płacę poza abonamentem dodatkowo wysokie rachunki.
      Na moje nieszczęście zachciało mi się tableta Samsung Galaxy.
      Zamówiłem to urządzenie po kilkunastu rozmowach z "konsultantem" i teraz uwaga!!!!!!!!!!!!! -tym samym (na moje życzenie) .
      No i zaczęło się jak na wstępie 1. podpisałem umowę
      2.odebrałem urządzenie
      3.kurier odjechał bo się spieszył
      4.w pudełku nie dość ,że był nie ten tablet to okazał się uszkodzony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      5.natychmiast oddałem go do naprawy z pismem do operatora,że nastąpiła pomyłka licząc,że przyślą mi zamówiony.
      Jakież było moje zdziwienie gdy operator odmówił mi wymiany(za dopłatą oczywiście) sprzętu tłumacząc się regulaminem????-przecież wina nie leży po mojej stronie.
      Teraz zaczęło coś zupełnie niezrozumiałego dla mnie.
      W przypadku nowych ofert potrafią dzwonić kilka razy dziennie,nawet teraz dzwonią i jeszcze pytają bezczelnie czy jestem zadowolony???
      Kiedy zaczęły się problemy nie było z kim rozmawiać.
      Najpierw dziesiątki moich telefonów do "konsultanta/ów bo ciągle były to inne osoby do ich "zwierzchników" bez rezultatu.
      Jeden zwalał na drugiego winę.
      No i skierowali sprawę do działu reklamacji.
      Tam to już istna masakra:(
      Kontakt tylko i wyłącznie przez e'maila ,bez możliwości rozmowy telefonicznej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Hihi -operator sieci komórkowej-śmiechu warte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Korespondencja trwa już od lipca 2012,odpowiedzi przychodzą ciągle od innych osób!!!!!!!!!!!!
      widocznie moja firma nie zasługuje na osobistego opiekuna???
      Sprawa oparła się o rzecznika prasowego ,też bez skutku:(
      Teraz jestem bez tabletu i muszę płacić abonament:(
      Wiem,że walka z nimi będzie długa ,ale dla zasady zamierzam podjąć tę nierówną walkę.
      Czy jest tu ktoś kto ma podobne problemy ?
      Może wspólnymi siłami damy radę(pozew zbiorowy)
      Niech T-Mobile nie czuje się bezkarny i poczuje,że traci klientów,a za nie wywiązanie z umowy się słono płaci.

      A ich ostatnia reklama"negocjuj najlepsze warunki dla swojej firm" to istna kpina
      • Gość: Witam Re: T-mobile oszukuje!! IP: 79.139.97.* 13.12.12, 21:05
        Czy sprawa już się rozwiązała? W moim przypadku przysłano telefon z uszkodzoną płytą główną. Reklamacje nie przyniosły zadowolenia. Już w dzień odbioru dzwoniłam na infolinie i zgłosiłam, że smartfon jest niesprawny. Sprawa ciągnie się już prawie rok. Teraz czekam na rozprawę w sądzie. To chyba jedyne słuszne rozwiązanie. Kto im uwierzy, że telefon marki Samsung może skorodować po wyjęciu z kartonu? Sieć nie traktuje klientów na poważnie.
      • Gość: AniaJB Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.30.241.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 07.05.13, 11:08
        Czy udało Ci się rozwiązać swój problem?
        Mam dokładnie taką samą sytuację...zamówiłam telefon na firmę, przysłali inny. Nie miałam szans zajrzeć do paczki bo kurier się spieszył. Poza tym nie miałam szans do niej zajrzeć, bo mnie przy tym nie było - paczkę odebrała córka i podpisała moim nazwiskiem. Zamiast telefonu Samsung Galaxy, był samsung galaxy mini (rozmawiałam z konsultantką 3 razy i w żadnej z rozmów o MINI nie było mowy).
        Pisałam, dzwoniłam, reklamowałam - cisza. W końcu po 30 dniach się łaskawie odezwali, że mogłam sobie sprawdzić zawartość Paczki (ta, jasne!!!! i wypić z kurierem kawę- a propos osoby, która to pisała - pewnie pracujesz w T-mobile bo nie znam cholera kuriera, który miałby czas na kawę podczas gdy Ty łaskawie siedzisz i czytasz umowę). I mnie spuścili na przysłowiowe drzewo. W biznesie istnieje zasada zaufania między kontrahentami. Dla mnie to oczywiste, dla T-mobile chyba nie.

        Właśnie konstruuje pismo powołując się na błąd co do czynności prawnej.
        mam nadzieję, że się uda....
        Napisz proszę, czy Tobie się udało!!!!
        Pozdr.
        A.
        • Gość: Szyszka Tomasz Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.am.gdynia.pl 10.05.13, 17:06
          Jeszcze nie dalem pozwu do sadu zawracal mi ktos tylek w tym czasie ale bede ich powywal o oszustwo i ty rob to samo.Oni prubuja robic w h...a jak moga na kazdym kroku i przy kazdym jakim kolwiek oszustwie lub przekrecie trzeba ich oskarzac bo w twoim wypadku tez jest i w moim bylo tez takze pisz pozew do sadu i sie z nie pie...,Wykaz straty to zaplaca ci jeszcze odszkodowanie.
        • Gość: Szyszka Tomasz Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.am.gdynia.pl 10.05.13, 17:30
          nawet psychiczne ,fizyczne wszystkie z nie pie...sie z nimi tak jak ja i skarz o co sie da w czym mialas straty i problemy z przyslaniem (jesli mialas) nie tego telefonu co powinni.Telefon tez jest narzedziem do prowadzenia dobrze firmy i taki przez ktory tez sa straty jesli jest nie taki jak byc powinien .Jak mialas przez niego straty dolacz do pozwu i skarz
      • Gość: bolo44 Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 23.07.13, 16:41
        Zadzwonił do mnie konsultant proponując dodatkowe1000 minut w godzinach nocnych za 10 zł. Tłumaczył że włączą bezpłatnie tę usługę do konca bieżącego okresu rozliczeniowego. Później zgodnie z regulaminem otrzymam SMS z zapytanie i dopiero po potwierdzeniu usługa będzie czynna i płatna. Okazuje się że pomimo że nie było żadnego SMS a zatem zgody zaczęto mnie obciążać. W dodatku nie jest to 10 zł. a prawie 20. Dzisiaj wysłałem do T Mobile maila w tej sprawie. Co robić dalej jeśli operator nie wycofa się z tego łajdackiego oszustwa ?
      • Gość: alka105 Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.dynamic.chello.pl 17.11.13, 22:30
        również zostałam oszukana przez sieć TMobile - oczywiście chodzi o ukryte raty za telefon, umowa podpisana z operatorem na 24 miesiace a raty na telefon na 36 miesięcy, wszystko zostało ukryte, harmonogram przyszedł po kilku dniach na adres korespondencyjny bo niby sieć TMobile nie potrafiła w dniu zawarcia umowy wygenerować dokumentów ponieważ mieli jakiś błąd w sieci...(wszystko było zaplanowane) od dnia podpisania umowy same problemu- przeszłam z sieci PLAY z trzy miesięcznym wyprzedzeniem ( abonament zawieszony w tym okresie zgodnie z umową) po miesiącu otrzymuje wezwanie do zapłaty, następnie wypowiedzenie umowy ... wykonałam telefon do sieci po godzinnej rozmowie okazało się że Pan który podpisywał umowę nie zaznaczył że płatności mają być zawieszone ( ale to aby ukryć raty za telefon to potrafił.... ) została przeproszona i temat został wyprostwoany, odblokowali telefoon, anulowali zaległości dopiero po dwóch miesiącah (interweniowałam co tydzień aby usuneli zaległości to dostałam odpowiedz że nie jestem jedynym klientem i nie mogą mnie traktować ulgowo (temat wystawić przezd szereg) ogólnie jestem znismaczona i z pewnością nie pozostawię sprawy ponieważ nie jest to mój pierwszy operator i nik jeszcze w taki spoób nie wystawiał swoich klientów...
      • Gość: alban Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.play-internet.pl 05.02.14, 18:26


        Dostalem klauzule od komornika na kwote okolo 6ooozl, podpisujac umowe z operatorem podpisalem w niej ze usluga typu MY WALLET jest do mojej dyspozycji prawda? Skoro tak jest w umowie no znaczy ze to mam. Wypytalem sie sprzedawce dokladnie, na czym ta usluga polega i co moge zrobic z telefonem ktory posiada taka usluge, odpowiedzial mi ze to usluga dzieki ktorej moge placic telefonem w sklepie... super. Jedyna rzecz ktora musi Pan zrobic jest aktywowanie uslugi w banku. Podpisalem umowe i wszystkie inne dokumenty i udalem sie do banku. Prosilem o aktywacje tej uslugi i niestety troche mi rece opadly. Pani w banku poinformowala mnie ze ta usluga w banku KB nie dziala bo T MOBILE nie ma podpisanej umowy z bankiem na swiadczenie tego typu uslug. Udalem sie wiec do sprzedawcy i zapytalem jak to jest. On powiedzial ze jezeli chodzi o bank Kredyt Bank to nie ma takiej opcji. Zapytalem sie czyja to wina, operatora ze wciska cos co nie dziala czy Banku ktory jest boga ducha winny. Podkreslilem tez ze w umowie jak i regulaminie nie ma slowa z jakimi bankami wspolpracuje t-mobile. To jest tak jakbym poszedl do salonu samochodowego, kupil samochod, podpisuje umowe a pojazd jest np bez silnika... Pojazd jest??? jest, ale nie jezdzi, mam cos co nie dziala i musze za to placic, dlaczego mam placic za bledy jakiegos barana ktory pracuje w jednym z salonow? Co moge jeszcze zrobic, bo naturalnie jakis "radca prawny" pobiegl jak piesek do sadu, zlozyl wniosek i mi dowalili, zadnej firmy windykacyjnej, zadnych mediacji nic. Poprostu siadl komornik ktorego wszystko gowno obchodzi i tyle. Gdzie moge sie z tym udac, czy ma ktos z was wiedze aby mi pomoc? Bede wdzieczny e-mail gonz84@wp.pl
        • Gość: akk Re: T-mobile oszukuje!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.14, 23:18
          Ja już wielokrotnie tu pisałam. Są możliwości odwołań: klienci indywidualni: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, firmy: Urząd Komunikacji Elektronicznej. Nie są to niezawodne adresy. U nas skończyło się na propozycji mediacji, czyli bla, bla. Ja wiem, ze fajnie się tu wpisać, wyżalić i od razu lepiej. Ale na pewno na krótko. Większość ludzi nie chce dalej działać, bo to boli. Ale zapewniam: napisanie skargi, czy prośby o interwencję nie boli nic. Problem jest tylko z tym, że mało ludzi pisze tam i myśli, że napisanie tu coś zmieni. Nie zmieni. Jeśli jednak dostatecznie dużo skarg trafi TAM, to te urzędy MUSZĄ zareagować. Przy pojedyńczych skargach niestety wychodzi tylko bla, bla. Nie trzeba wychodzić z domu, na stronach tych urzędów są gotowe formularze. Żadnych konsekwencji prawnych za opisanie swojej sprawy nie ma. No ale musi nas być duuużo. Błagam: r.d.