Dodaj do ulubionych

Owoce egzotyczne pod choinkę

19.12.09, 15:01
Mam zamiar kupić paru amatorom tych owoców: melona, awokado i
mango. Nie znam się jednak zupełnie na tym, jak ocenić ich świeżość
i jak szybko dojrzewają/psują się. Zakładam, że nikt nie rzuci się
na nie od razu w Święta, kiedy jest tyle innego żarełka, ale pewnie
do Sylwestra ktoś będzie chciał napocząć swój prezent. Poradźcie
coś! Czy już dzisiaj można kupić któryś z tych owoców i nie zepsuje
się przez najbliższy tydzień, a jednocześnie w święta będzie już w
miarę dojrzały?
Obserwuj wątek
      • yasemin Re: dziwny prezent,nie znasz owocow 19.12.09, 21:42
        dlaczego dziwny? Owoce to jak słodycze, u mnie często się pod
        choinką znajduje ananasa, melona czy kokos; tym razem ja bym chciała
        paru osobom sprawić ten prezent, tylko nie chciałabym, żeby się
        zepsuł, zanim się go rozkroi...
          • Gość: jana Re: dziwny prezent,nie znasz owocow IP: *.dip.t-dialin.net 19.12.09, 23:46
            Tez mi sie wydaje, ze to zaden rarytas. Melony i avokado jemy bez
            przerwy, a za mango nie przepadamy, ale moi rodzice je uwielbiaja.
            To juz chyba nie te czasy Komuny, ze jadlo sie tylko jablka,
            chociaz...moja tesciowa po 20 latach nadal je tylko jablka, bo ma je
            za darmo z dzialki, ale wcale ich nie lubi, a na inne owoce nie wyda
            pieniedzy, bo i tak nie beda jej smakowaly....tak twierdzi.
            • joa66 Re: dziwny prezent,nie znasz owocow 20.12.09, 16:04
              A ja uważam pomysł za świetny tylko, że trudny do realizacji.

Fajnym prezentem byłyby warzywa i owoce, które dojrzały w pełnym
              słońcu, a nie zrywane w połowie procesu dojrzewania, woskowane,
              sypane Bóg wie czym, po to, żeby dobrze zniosły transport.

Rozważałaś kupno wysokiej jakości delikatesowych przetworów z
              rzadkich owoców i warzyw?
                • lashqueen Re: dziwny prezent,nie znasz owocow 20.12.09, 18:22