Dodaj do ulubionych

"Kuchnia" pytania i wątpliwosci

IP: *.aster.pl / *.aster.pl 05.05.04, 19:59
Ano kupiłam majowy numer.
Dopiero go przeglądam a juz mnie doadają wątlpiwosci :
"Placuszki waniliowe - (20 placków) - 750 g mąki, 1 litr mleka itp". Czy to
nie za duzo mąki? (jestem laikiem jesli chodzi o pieczenie i smazenie
slodkosci, stąd moje pytanie)

Natomiast caNelloni ze szparagami mnie powaliły. Nie dość, że z błedem
(CaNNelloni winno byc) to jeszcze ten przepis..

Albo to : " połowa kulinarnego sukcesu to zastawa" (reklama zestawu
obiadowego...). Chyba powinnam sie pod ziemię ze wstydu zapaśc.. my jemy na
talerzach z Ikei :))

czepiam sie?
M.
Obserwuj wątek
    • hania55 Re: "Kuchnia" pytania i wątpliwosci 05.05.04, 20:43
      Przeczytaj koniecznie felietony - przy lekturze kwietniowej "Kuchni" mało nie
      padłam trupem, kiedy przeczytałam, że trendy jest zapraszać ludzi na przyjęcie
      sms-ami a na tym przyjęciu smażyć placki. Kurde, moja babcia jest chyba
      oldskulowo trendy, bo dzwoni i zaprasza na placki. Może za 5 lat się okaże, że
      trendy jest zapraszać ludzi listownie na rosół, schabowe i ciasto ze śliwkami.
      • brunosch Re: "Kuchnia" pytania i wątpliwosci 06.05.04, 13:25
        Gość portalu: Marghe_72 napisał(a):

> A co z tą mąką. Poradzćie bo mam ochotę na plasuszki waniliowe.

Przytocz CAŁY przepis. Bo tak z samego mleka i mąki nie wyciągniemy wniosków. A
        na pewno znajdą się Panie bardziej obeznane w kuchni, niż te trendowate z
        KUCHNI i coś razem wymyślą, spokojna głowa!
        --
        ser to nie jest filadelfijski szlifierz!
    • Gość: Liska Re: "Kuchnia" pytania i wątpliwosci IP: 81.210.125.* 07.05.04, 12:01
      I co, Marghe, zrobiłaś te placki?
      Moim zdaniem te proporcje jakieś dziwne są... 750 g mąki na 20 placków? To
      chyba jakieś kolosy będą. Ja robię placuszki z ciasta naleśnikowego, tylko daję
      trochę więcej mąki i też cukier waniliowy (Kotanyi) i są super, ale, na Boga,