Dodaj do ulubionych

co do pracy na pożegnanie - ciasteczka

12.06.11, 22:31
W tym tygodniu kończę pracę i chcę przynieść coś na pożegnanie. Myślę, że coś słodkiego, takiego, żeby łatwo się transportowało i nie wymagało warunków chłodniczych. Może jakieś eleganckie ciasteczka "do herbaty"? Macie pomysł na coś fajnego? Chciałam zrobić tartę, ale jak sobie pomyślałam o krojeniu, ale mi się odechciało, wole coś wygodniejszego w dystrybucji i konsumpcji. Będę wdzięczna za jakieś podpowiedzi, bo w kwestii ciasteczek jestem raczej początkująca i prymitywna - czekoladowe cookies, kokosanki i tyle.
Obserwuj wątek
    • nobullshit Re: co do pracy na pożegnanie - ciasteczka 12.06.11, 22:40
      Ja bym zrobiła finansjerki, bo uwielbiam, no i mam zamrażalnik pełen białek.
      Np. z rabarbarem, jeszcze chyba jest.
      fotoforum.gazeta.pl/72,2,777,113485083,113485083.html
      Albo z czymś innym, albo klasyczne. Nie musisz mieć specjalnych foremek, wystarczą takie na małe muffiny albo male babeczki.

Albo magdalenki z owocami - są teraz i truskawki, i czereśnie.
      fotoforum.gazeta.pl/72,2,777,97184628,97184628.html
      Tyle że musiałabyś mieć foremki...
        • nobullshit Re: co do pracy na pożegnanie - ciasteczka 13.06.11, 23:20
          kocia_noga napisała:
          > Nobull, mogę ci sprezentować metalową formę do finansjerek, na 6 sztuk.
          > Nie dziękuj, daj adres, to wszystko :)

Dobrze, nie będę dziękować, napiszę tylko, że jestem wzruszona :))
          Ale, chociaż darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby, a foremce w otwory, wydaje mi się, że foremka do finansjerek na 6 sztuk, jest czymś, co mam i używam - dość rzadko - do pieczenia mini-teryn i mini-keksów, bo do finansjerek jest imho za duża. Konsument zapchałby się na amen. (A w środku mógłby wyjść zakalec.)