Dodaj do ulubionych

zjazd rodzinny - szwedzki stół

IP: *.torun.mm.pl 03.07.06, 20:45
Proszę o radę - teściowa organizuje taki właśnie zjazd rodzinny, każdy ma
przygotować coś "na ząb". To juz w sobotę a ja nie wiem co zrobić... Mam
przykazane, by zrobić coś co po prostu można łatwo schwycić w dłoń i zjeść.
Kanapki, koreczki itd już zostały "rozdane"; sałatki też raczej nie, bo w
sobote ma być upał a to przyjęcie ogrodowe. Proszę pomózcie, jestem nowa w tej
rodzince - chcę dobrze wypaść, lubię gotować, lubię Wasze pomysły ale teraz
mam pustkę w głowie. Myślałam trochę o keftedes Jackowych - są pyszne, kumin
mam - ale może podsuniecie jeszcze coś?
Obserwuj wątek
      • Gość: Anka Re: Podsuwam Ci Galerię Potraw. IP: *.torun.mm.pl 03.07.06, 21:46
        no przeglądam ... i sama nie wiem, na pierwszych kilku stronach królują placki z
        rabarbarem, muffinki truskawkowe, ogórki małosolne, chyba jednak potrzebuję
        rady...Moje upodobania a całej reszty - nawet nie wiem czy są zbieżne, będzie
        frakcja rodziny męża, której zupełnie nie znam - teściowa przykazała - coś
        łatwego, niedrogiego i "niepsującego się". Nie chcę wydziwiać, bo jak zrobiłam
        na Wielkanoc terrinę łososiową troche dziwnie na mnie patrzeli (a była pyszna!),
        na jakąś inną okazje zrobiłam canneloni ze szpinakiem, to też nie było to- to
        powinno być cos prostego ale nie takie zwykłe jak kanapki z serkiem, kiełbaską,
        ogóreczkiem, jajeczkiem, pomidoreczkiem i kleksik ketchupu na to -o nie!
    • nobullshit Re: zjazd rodzinny - szwedzki stół 03.07.06, 23:20
      Oj, to biedna jesteś. Za "wymyślne" nie, za proste nie :)
      A może paluszki serowe, o te:
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=777&w=35426584&a=35426584
      Nie zepsują się w upale, są idealne do piwa czy wina, na tyle fajne i dające
      pole do popisu - różne "posypki" - że powinny usatysfakcjonować Ciebie,
      a jednocześcnie na tyle zwyczajne, że rodzina nie powinna wydziwiać.