Dodaj do ulubionych

opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF

28.11.16, 11:35
Witam, czy ktoś zamawiał torby od producenta emGRAF? Interesują mnie wszystkie opinie. Czeka mnie większe zamówienie i jestem prawie zdecydowany na nich, ale chciałem się upewnić, że to dobry wybór.
Obserwuj wątek
    • bufford Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 30.11.16, 11:22
      Też od nich zamawiałem i mogę poprzeć dobrą opinie o emGRAF. Mi akurat zależało bardziej na kolorowych nadrukach, i też jestem zadowolony. Na małych, najtańszych torbach akurat tylko 4 kolory można nadrukować, ale są niesamowicie intensywne, a wszystkie drobne detale są bardzo ostre.
    • team.job Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 28.12.16, 11:14
      chciałem dać znać, że dzięki waszym opiniom zdecydowałem się zamówić torby z emGRAF i jestem rzeczywiście bardzo zadowolony, cieszę się niezmiernie, że to właśnie ich wybrałem, wszystko zrobili idealnie i terminowo, więc ja też mogę ich dalej polecić ;)
    • tys86 Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 10.10.19, 14:06
      KOSZMAR!!!
      Całkowity brak profesjonalizmu, torby zamówione 9 września nigdy nie dotarły. Na stronie napisane, że realizacja zamówienia w 7 dni, potem okazało się że 14.

      Po tygodniu, jest informacja, że wydruk się nie udał i muszą zamawiać nowe torby.

      Po 2.5 tygodnia, kiedy torby powinny być już u mnie, dostaję wiadomość że 100 szt, zostało wydrukowanych, ale na innej torbie niż zamówiona. Kolejne opóźnienie.

      Zaproponowali, że mogą opuścić mi cenę za niewłaściwe torby, o marne 8%.Firma, która reklamuje się jako ekologiczna, odrzuciła moją ofertę odkupienia od nich niewłaściwych toreb za połowę ich wartości, odpowiedziała, że taniej im będzie torby wyrzucić na śmieci, niż mi sprzedać. Ok.

      Poprosiłam o wykonanie "ponownie" wydruków na właściwych torbach. Dziś paczka powinna być u mnie (kolejne 2 tyg minęły), dostaję telefon, że wydrukowali, owszem, ale na torbach o innych wymiarach!! Więc jeśli chcę, mogą mi je wysłać jutro, ale jak chcę na tych które zamówiłam, to znów trzeba czekać 2 tygodnie.

      Pytając o rabat, za opóźnienia, za błędy i za nieprofesjonalną obsługę zostałam wyśmiana (gatulacje dla właścicieli firmy za dobór pracowników)!

      Ile razy można spartolić jedno zamówienie? Gdyby nie skończyła mi się cierpliwość, pewnie trwałaby wyliczanka do stycznia, na ile sposobów można NIE WYKONAĆ czarnego druku na bawełnianej torbie.

      Poprosiłam o zwrot pieniędzy. Ciekawe, kiedy do mnie dotrą....

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka