Dodaj do ulubionych

opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF

28.11.16, 11:35
Witam, czy ktoś zamawiał torby od producenta emGRAF? Interesują mnie wszystkie opinie. Czeka mnie większe zamówienie i jestem prawie zdecydowany na nich, ale chciałem się upewnić, że to dobry wybór.
Obserwuj wątek
    • arczi.dent Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 29.11.16, 10:47
      prowadzę sklep z winami i zamawiam od nich od lat, dla mnie najważniejsza była wytrzymałość bo niektóre grubociosane butelki potrafią swoje ważyć, te torby foliowe od emgraf się absolutnie nie zrywają, możesz śmiało zamawiać
    • bufford Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 30.11.16, 11:22
      Też od nich zamawiałem i mogę poprzeć dobrą opinie o emGRAF. Mi akurat zależało bardziej na kolorowych nadrukach, i też jestem zadowolony. Na małych, najtańszych torbach akurat tylko 4 kolory można nadrukować, ale są niesamowicie intensywne, a wszystkie drobne detale są bardzo ostre.
    • grazyna.kancelaria Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 08.12.16, 11:09
      Firma emGRAF to nasz stały dostawca, mamy przygotowany przez grafika wzór toreb na dokumenty i dodrukowujemy je w miarę potrzeb u nich regularnie. Mają idealną powtarzalność, zawsze nadruki są tak samo perfekcyjnie wykonane (oczywiście na czas).
    • ebciumock Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 20.12.16, 10:29
      możesz zamawiać spokojnie, emgraf to duży gracz którego wszyscy znają w tej branży, nie utrzymali by tej pozycji gdyby się nie przykładali do swojej roboty :)
    • team.job Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 28.12.16, 11:14
      chciałem dać znać, że dzięki waszym opiniom zdecydowałem się zamówić torby z emGRAF i jestem rzeczywiście bardzo zadowolony, cieszę się niezmiernie, że to właśnie ich wybrałem, wszystko zrobili idealnie i terminowo, więc ja też mogę ich dalej polecić ;)
    • tys86 Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 10.10.19, 14:06
      KOSZMAR!!!
      Całkowity brak profesjonalizmu, torby zamówione 9 września nigdy nie dotarły. Na stronie napisane, że realizacja zamówienia w 7 dni, potem okazało się że 14.

      Po tygodniu, jest informacja, że wydruk się nie udał i muszą zamawiać nowe torby.

      Po 2.5 tygodnia, kiedy torby powinny być już u mnie, dostaję wiadomość że 100 szt, zostało wydrukowanych, ale na innej torbie niż zamówiona. Kolejne opóźnienie.

      Zaproponowali, że mogą opuścić mi cenę za niewłaściwe torby, o marne 8%.Firma, która reklamuje się jako ekologiczna, odrzuciła moją ofertę odkupienia od nich niewłaściwych toreb za połowę ich wartości, odpowiedziała, że taniej im będzie torby wyrzucić na śmieci, niż mi sprzedać. Ok.

      Poprosiłam o wykonanie "ponownie" wydruków na właściwych torbach. Dziś paczka powinna być u mnie (kolejne 2 tyg minęły), dostaję telefon, że wydrukowali, owszem, ale na torbach o innych wymiarach!! Więc jeśli chcę, mogą mi je wysłać jutro, ale jak chcę na tych które zamówiłam, to znów trzeba czekać 2 tygodnie.

      Pytając o rabat, za opóźnienia, za błędy i za nieprofesjonalną obsługę zostałam wyśmiana (gatulacje dla właścicieli firmy za dobór pracowników)!

      Ile razy można spartolić jedno zamówienie? Gdyby nie skończyła mi się cierpliwość, pewnie trwałaby wyliczanka do stycznia, na ile sposobów można NIE WYKONAĆ czarnego druku na bawełnianej torbie.

      Poprosiłam o zwrot pieniędzy. Ciekawe, kiedy do mnie dotrą....
    • mariusz.reklamowki Re: opinie o produktach i obsłudzie w emGRAF 23.12.19, 20:00
      A sprawdziłeś ofertę producenta www.papfol.pl , to producent nie pośrednikwww.papfol.pl

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka