Dodaj do ulubionych

czym do Estonii z Wawy?

08.07.06, 00:07
Jadę na 3 dni i jestem zielona. Czy orientujecie się gdzie szukać połączeń
lotniczych, najlepiej bezprzesiadkowych do Tallinna ? Czy z Warszawy jest
może też jakiś pociąg lub autokar?
Obserwuj wątek
      • hanyah Re: Autobusem - Eurolines, Ecolines 09.07.06, 21:11
        Dzięki za namiary. Szczególnie interesujące są dla mnie autokary: odpowiadają
        mi godziny, no i ceny przede wszystkim. Jechałeś może z Eurolines, możesz ich
        polecić? Jak wygląda kwestia bezpieczeństwa w trakcie takiej podróży?
        • tallinn Re: Autobusem - Eurolines, Ecolines 10.07.06, 01:55
          Eurolines podaje na estońskiej stronie, że cena pełnego biletu powrotnego wynosi
          1299 EEK, czyli około 330 PLN. Podejrzewam, że cena w Polsce jest podobna.
          Może warto poczekać na jakąś lotniczą ofertę promocyjną - całkiem niedawno można
          było kupić w Tallinnie bilet powrotny za mniej niż 2000 EEK.

Podróż jest bezpieczna, o ile tylko pasażerowie zachowują się w sposób
          odpowiedni. Zdarzyła się kiedyś burda pijacka wśród polskich pasażerów
          wracających z Finlandii zakończona na komisariacie w Rydze.
          Kierowcy łotewscy, którzy obsługują tę linię prowadzą pojazdy w sposób
          bezpieczny. Dla odmiany firma z Olsztyna miewała na tej linii kierowców
          nonszalanckich oraz nieodpowiedzialnych - miejmy nadzieję, że to już historia.
          Niewygody to trzykrotna kontrola paszportowa oraz zmiana autobusu w Rydze.

--
          õ
          • hanyah Re: Autobusem - Eurolines, Ecolines 10.07.06, 22:01
            Mam nadzieję, że pijackie burdy to jednorazowe wybryki i ze kierowcy też będą w
            miarę odpowiedzialni. Martwi mnie jeszcze ta przesiadka w Rydze - czy jest to
            dobrze zorganizowane, ktos mnie odpowiednio skieruje? W ogóle w jakim
            cywilizowanym języku można się dogadać w Estonii? Pewnie angielski, mmoże przez