Dodaj do ulubionych

wiza 189,IELTS,uznanie kwalifikacji nauczyciela WF

17.01.13, 09:18
Witam. Mam pytanie. Czy jest ktoś kto starał się o wize 189 lub 190 jako nauczyciel (nie angielskiego) ? Jestem troche zdezorientowany ponieważ aby móc ubiegać się o te wizy trzeba mieć zdany IELTS na minimum 6 z każdej części. Z kolei instytucja która uznaje kwalifikacje nauczycieli (w moim wypadku będzie to secondary school teacher 241411) www.aitsl.edu.au na swojej stronie podaje informacje że IELTS trzeba zdać na poziomie słuchanie i mówienie 8,8 oraz pisanie i czytanie 7,7. Więc teraz to już trochę jestem zdezorientowany. Wiem że trzeba zdać IELTS General. Niestety IMMI i AITSL nie odpisuje na moje maile. Jeśli ktoś przez to przeszedł to bardzo proszę o jakieś info.
Obawiam się jednak że takie wyniki będą dla mnie nieosiągalne, chociaż jestem już 4 lata w UK i nie mam żadnych problemów z językiem. Dodam że jestem nauczycielem WF który w UK pracuje od roku jako CNC Programmer. Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • kan_z_oz Re: wiza 189,IELTS,uznanie kwalifikacji nauczycie 17.01.13, 12:51
      Ja akurat jestem od fikolkow. Od czasu gdy moje kwalifikacje byly rozpoznawane minela kupa czasu. Te informacje sa wiec nie aktualne. Wiem, ze obecnie w miejsce departamentu edukacji wkroczyla instytucja posredniczaca zalatwiajaca sprawy kwalifikacyjne.
      Jedna rzecz, ktora jak przypuszcza sie nie zmienila to wymagania wzgledem jezyka. Te byly nieslychanie ostre juz wiele lat temu. Jesli wiec masz info, ze ILTS w tych czesciach jest sporo wyzej niz normalnie - to byloby wlasnie to.
      Egzamin na te wyniki nie jest az tak trudny - jest specyficzny. Tak zaprojektowany aby nie zdal go ktos kto nie ma solidnego obycia praktycznego z jezykiem.
      Mysle, ze wielu wypadkach rok poobijania sie w tym kraju oraz zorganizowania sobie jakichs prac woluntariusza po paru szkolach te jezykowe zaleglosci wypelni.