Dodaj do ulubionych

pogorszenie po Zentelu

27.01.09, 14:42
Syn (6 lat) w kilka dni po pierwszej dawce Zentelu dostał cos w rodzaju
anginy- ropne naloty na migdałach, ale bez gorączki. Po drugiej dawce zaczał
się okropny mokry kaszel. Kaszle cały czas, ale czuje się dobrze, jednak boję
się, że bedzie mial zapalenie oskrzeli ( u niego czeste bezobjawowe ). Nie
chce isc z nim do lekarza, bo zaraz zasuną mu antybiotyk. Bierze zyrtec,
flixotide, daje mu syropy wykrztuśne, aloes, je duzo czosnku i jest na diecie
antyrobalowej. Co robic ? czy u was też były takie pogorszenia?
Obserwuj wątek
    • a_haak Re: pogorszenie po Zentelu 27.01.09, 17:49
      Moja 7-letnia córka wzięła zentel.Po pierwszej dawce ok,po drugiej mokry
      kaszel,czerwone gardło,zatkany nos.Bałam się że to nowa infekcja,dzwoniłam do
      lekarza,mówiła że może tak być po zentelu.Ale dała też inne leki objawowe
    • stratugeo2 Re: pogorszenie po Zentelu 06.03.09, 17:48
      Biorę Zentel drugi dzień. Dawki są duże, bo leczę toksokarozę. Czuję
      drapanie w gardle i łamanie w kościach. Ciekawe, bo jest to
      powtórzenie serii, a poprzednim razem nic się nie działo. Taki sam
      zestaw brałam dwa miesiące temu. Z tego co czytam to chyba dobrze,
      że jest tym razem reakcja, gdyż może to świadczyć o wybijaniu
      robactwa. Oby tak było.
    • stratugeo2 Re: pogorszenie po Zentelu 08.03.09, 13:18
      Jest fatalnie. Trzeci dzień brania zentelu i mokry kaszel, drapanie w gardle, łamanie wkościach temperatura 38. Słowem najgorsza grypa. I nie wiem czy to reakcja na lek czy infekcja? Czy ja mogę brać leki przeciwgorączkowe (lub w razie czego antybiotyk)nie przerywając kuracji zentelem (jeszcze dwa dni brania)czy powinnam odłożyć zentel. Proszę odpowiedźcie!
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka