Dodaj do ulubionych

Kto jest agresorem na Bliskim Wschodzie?

02.01.09, 19:43
Dla mnie wyznacznikiem jest ilość ofiar. Palestyńczyków jest 400-
stu zabitych po stronie Israela, 1 ofiara.
Obserwuj wątek
      • mariarella Re: Kto jest agresorem na Bliskim Wschodzie? 02.01.09, 20:18
        hubert100 napisał:

        > Jatka. Normalnie to armia przechodzi i walczy z wojskiem a nie z
        > cywilna ludnoscia!!! To tak troche jak mentalnosc Dzierzynskiego:
        > jak zabijemy 10 a bedzie w tym ten jeden winny to juz sukces.

        ... no - jeli jest armia to mozna z nia walczyc, jesli jej nie ma -
        to juz dzialalnosc podziemna, powstancza, terorystyczna.

        Co do mentalnosci Dzierzynskiego - wciaz o tym czytamy spod
        klawiatury licznych na tym i innych forach kreatur...
        Wlasnie tak pojmuja sprawiedliwosc roznego pokroju kanapowi
        syjonisci w odniesieniu do konfliktu w ich "wlasnym" tzw. erec
        costam z oturbanionymi arabuskami co to sie wyniesc dokads nie chca
        i jeszcze robia awantury.
    • maxe1 Re: Kto jest agresorem na Bliskim Wschodzie?++ 02.01.09, 21:03
      hamas ma pod bronia ok 14 000 glow, ktore terroryzuja ok.6 milionow izraelczykow
      i 1,5 milionow palestynczykow w gazie ,
      a ze wyeliminowano ok 400 z nich to chyba dobry wyznacznik (dla wszystkich)

      1 -a ofiara po stronie izraela - to tez o czyms swiadczy.....
      • 3nd Re: Kto jest agresorem na Bliskim Wschodzie?++ 03.01.09, 11:52
        maxe, przykro mi za ofiary cywilnej ludności z dwóch stron . O Hamasie
        nie mówię , bo on zaczą tą wojnę bombardując miasta izraelskie .
        Do 24.12.08 trwało zawieszenie broni . Hamas oświadczył że dalej nie będzie tego
        przestrzegał. Zaczął bombardować rakietami izraelskie miasta. Mieszkańcy tych
        miast ukryli się w schronach ( dlatego mamy
        małą ilość ofiar). 25.12.08 premier Izraela w arabskiej TV wezwał
        o przestanie bombardowania i ostrzegł przed jego wynikami. W ciągu 2
        dni spadło na nas ok. 80 pocisków i rakiet. Nie było rady. Lotnictwo
        zaczęło niszczyć obiekty hamasowskie . Duża ich część ukrywana była
        w dzielnicach mieszkaniowych i w meczetach . Pół godziny przed bombardowaniem
        budynku , mieszkańcy dostają ostrzeżenie . Po tym czasie jest strzelanie
        ostrzegawcze i tylko po tym zostaje zrzucona
        bomba. Jeśli wtedy ktoś został w tym budynku , to... Według prawa
        międzynarodowego budujący obiekty zagrożające militarnie wśród ludności
        cywilnej, jest przestempcą i jest odpowiedzialny za wyniki
        jego działalności.
        Od początku wojny weszło do Gazy 500 (pięćset) ciężarówek z pomocą humanitarną .
        Co z nią się stało ? Dzisiaj słyszałem w wiadomościach,
        że właściciele sklepów gromadzą żywność . Może dlatego nie dochodzi
        ona do wszystkich.
        Ciężej ranione dzieci i cywile są przekazani do leczenia w izraelskich
        szpitalach .
        Hamas jest dobry w propagandzie i wie jak filmować i przedstawić
        wstrząsające zdjęcia z Gazy .
        Dzięki Bogu , nie ma w Izraelu tyle ofiar dzięki życia w schronach.
        • misterpee Re: az tylu propagandzistow Izraela na Forum 03.01.09, 12:18
          Popatrzcie jacy sa aktywni na tych micnnikowych stronach. W tym
          okresie kiedy ten kraj morduje tysiace ludzi, kradnie na calym
          swiecie, ifiltruje polityke USA i Europy, polsko jezyczni zolnierze
          tego kraju sa w pelnym pogotowiu. Klamia tysiace razy, bo w koncu
          swiat oglupieje. Dzialao sie to juz wiele razy w histori swiata i
          koniec byl raczej tragiczny dla nich samych. Dla goyow tez.
          • ossey Re:Problem jest taki ze Izrael zlamal 03.01.09, 13:40
            wszyskie mozliwe umowy a przede wszystkim zajal ziemie nalezace do Arabow.
            Warunkiem powstania Izraela bylo powstanie rowniez panstwa palestynskiego.
            Gdzie jest te panstwo palestynskie ? Zwroc uwage jakie ziemie ONZ przyzla
            Izraelowi ...moze zrozumiesz kto w tym konflikcie ma racje.
            Izrael do dnia dzisiejszego nie podpisal zadnych taraktatow granicznych ani tez
            nie okreslil swoich granic panstwowych.
            Celem Izraela jest budowa tzw Wiekiego Izarela ale na drodze tej stoja
            Arabowie...i to jest zrodlo konfliktu. Budowa i charakter Wielkiego Izraela
            oznacza dlasze aneksje ziem arabskich znajdujacych sie w granicach Libanu ,
            Syrji i Jordani oraz wypedzenia i przesiedlenia rdzennych mieszkancow tych ziem.
            Zanim zaczniesz bronic Izraela poczytaj o celach polityki zagranicznej Izraela
            a zobaczysz wowczas male bandyckie panstwo dazace do podbicia i podpozadkowania
            sobie sasiadow.
            Linkow nie podaje bo materialow na ten temat sa tysiace.
        • iamhotep Re: Kto jest agresorem na Bliskim Wschodzie?++ 03.01.09, 14:03
          >Od początku wojny weszło do Gazy 500 (pięćset) ciężarówek z pomocą
          >humanitarną .Co z nią się stało?

          Chcial wybielic zbrodniarzy a zrobil im wilcza pszysluge, hehehe.
          500 ciezarowek z pomoca humanitarna dla 1.5 miliona ludzi to mialo
          isc D-Z-I-E-N-N-I-E, koles. Wspanialomyslnemu Izraelowi uwidzialo
          sie przepuszczac .... 8 dziennie, jak im sie podobalo.

            • elka-sulzer Re: Kto jest agresorem na Bliskim Wschodzie?++ 03.01.09, 23:33
              maxe1 napisał:

              > w podobnej sytuacji, wiesz ile takich ciezarowek z pomoca
              humanitarna
              > przepuscilo by kazde normalne panstwo na swiecie ?
              >
              > z-e-r-o - niente,nada, nix .....koles

              Ty sie puknij w czolko zanim cos napiszesz.
              Zacznijmy od tego ze:
              * "Normalne panstwa na swiecie" NIE OKUPUJA przez dziesieciolecia
              swoich sasiadow, nawet tych z ktorymi sie nie zgadzaja.
              * "Normalne panstwa" maja prawnie okreslone granice. Jak to jest z
              narodem wybranym kazdy wie.
              * "Normalne panstwa" przestrzegaja prawa i raczej wywiazuja sie z
              miedzynarodowych traktatow. Jak to jest z narodem wybranym kazdy
              wie.

              "Normalne panstwa"
        • klara551 Re: Kto jest agresorem na Bliskim Wschodzie?++ 04.01.09, 15:15
          A kto doprowadził do tego,że łaskawie mówisz o 500 ciężarówkach z
          pomocą humanitarną?Kto wyrzucił palestyńczyków z ich domów?Kto
          zrobił getto ze strefy Gazy? No, chyba nie kosmici.Dlaczego musieli
          kopać tunele,żeby dostarczać jedzenie,leki,a PRZY okazji i broń.A
          kto odgodził sie od sąsiadów murem? A z którymi sąsiadami Izrael
          żyje po sąsiedzku?A którzy sąsiedzi mogą bez kłopotów przebywać na
          terenie Izraela,choćby tak jak my kiedyś w Demoludach?A kto wpełzał
          coraz dalej ,ze swoimi osadnikami na tereny arabskie?A kto prowokuje
          od lat konflikty w imię boskich obietnic/wojna z Egiptem,Syrią itd/?
          A kto nauczył Arabów terroryzmu/lata 50/?Kto sieje wiatr,ten zbiera
          burzę.
              • maxe1 Re: Kto jest agresorem na Bliskim Wschodzie?++++ 04.01.09, 15:32
                Zdecydowane, a czasem brutalne zachowania obserwowane czasem w Izraelu stanowczo
                musi się ustawić w ich kontekście. Izrael jest nowoczesną demokracją atakowaną
                codziennie przez religijnych fanatyków, mających za nic prawo, prawa człowieka i
                demokrację.

                Oślepieni perwersyjną, religijną mentalnością widzą mord (często połączony z
                samobójstwem zamachowca) jako środek przyspieszonego awansu do rzekomego „raju".
                Wychowani są w środowisku pełnym nienawiści, które indoktrynuje ich
                „wartościami" całkowicie niezgodnymi z współczesną cywilizacją.
                Kiedy Izrael przekracza dopuszczalne granice, kiedy jego ekstremiści dzierżą
                władzę, krytykujmy go, gańmy go. Jest to właściwe i konsekwentne podejście
                ludzi, którzy cenią demokrację i prawa człowieka. Jest jednak absurdalne i
                moralnie naganne oferowanie zamiast tego legitymizowania i poparcia ekstremistom
                takim jak Hamas - religijnym fanatykom, antysemitom i wrogom nowoczesności. Zbyt
                wielu ludzi wydaje się obecnie sądzić, że najlepsze wsparcie, jakiego mogą
                udzielić ludowi palestyńskiemu, to twierdzenie o jakiejś perwersyjnej
                „solidarności" z grupami takimi jak Hamas.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka