Dodaj do ulubionych

Milion zlotych trzeba miec

20.04.17, 20:54
zeby kupic chalupe z drewna tongue_out

www.yapo.cl/araucania/comprar/hermosa_casa_ubicada_en_parcela_41461332.htm
www.madridpropiedades.cl/detalle.php?cod=97
gdyby nie lokalizacja, region Araukania, Temuco, sporo konfliktow indian mapuche, to kto wie...
Obserwuj wątek
    • olinka20 Re: Milion zlotych trzeba miec 27.04.17, 16:39
      Piękny...
      • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 27.04.17, 19:29
        Calkiem fajna, ale nie za miljon złoty smile i nie w tym miejscu.
    • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 13.05.17, 03:18
      domow za milion ciag dalszy:

      www.yapo.cl/los_lagos/comprar/casa_en_parcela_39254299.htm?ca=12_s&oa=39254299&xsp=25

      tylko okolica niezbyt dla nas ciekawa

      a to niewiadomo gdzie dokladnie:

      www.yapo.cl/los_lagos/comprar/casa_en_osorno_42033591.htm

      • saga55-5 Re: Milion zlotych trzeba miec 13.05.17, 10:32
        Mnie ten pierwszy się baaaardzo podoba smile
        • barba50 Re: Milion zlotych trzeba miec 13.05.17, 13:23
          saga55-5 napisała:

          Mnie ten pierwszy się baaaardzo podoba smile

          A jakie piękne ogromne okna z firankami do ziemi, akurat do wspinania się przez koty big_grin




          https://images34.fotosik.pl/380/fb2f565e757765b9.gif Staram się pisać poprawnie po polsku
          • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 13.05.17, 17:18
            okna jak okna Barbo, a te balustrady i podesty przy schodach smile

            Ogladnac nikt nam nie zabroni smile
        • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 13.05.17, 17:17
          Mnie tez, ale cena zaporowa sad nie sadze zeby dalo sie stargowac miliony peso sad i miejsce nie takie jak bysmy chcieli, na obrzezach bardzo snobistycznego miasteczka o 'niemieckich korzeniach', w okolicy zwyczajowo narazonej na wlamania
      • alus59 Re: Milion zlotych trzeba miec 13.05.17, 21:18
        mysiulek08 napisała:

        domow za milion ciag dalszy:
        (...)
        > a to niewiadomo gdzie dokladnie:

        a href="www.yapo.cl/los_lagos/comprar/casa_en_osorno_42033591.htm" target="_blank" rel="nofollow">www.yapo.cl/los_lagos/comprar/casa_en_osorno_42033591.htm</a>


        Ooooo - to dom dla mnie, chociaż mogę się ograniczyć do 100 m2 suspicious Ale ten poddaszony taras smile smile - to moje marzenie ... (proszę mnie nie informować, że to garaż dla autek). Tylko kasy brak suspicious
        • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 13.05.17, 23:02
          nam 100 by tez starczylo, ale nie kotom tongue_out

          zadaszenie nie musi byc garazem, moze byc tarasem smile ale tez zauwaz, ze z tylu domu (pierwsza fota) jest taras z oknami tarasowymi, czyli masz dwa zadaszenia smile My bysmy te powierzchnie od razu osiatkowali, auta moga przez chwile stac bez dachu. smile
          • alus59 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 16:41
            mysiulek08 napisała:

            nam 100 by tez starczylo, ale nie kotom tongue_out
            >
            zadaszenie nie musi byc garazem, moze byc tarasem smile ale tez zauwaz, ze z tylu domu (pierwsza fota) jest taras z oknami tarasowymi, czyli masz dwa zadaszenia smile My bysmy te powierzchnie od razu osiatkowali, auta moga przez chwile stac bez dachu. smile


            Na pierwszej focie to jest ganek, a nie taras suspicious A to drugie to takie jakieś mikrusie ... Zadaszony taras ma być duży - to jest zadaszony taras moich marzeń smile smile I wielką kanapę można tam wstawić i wielki stół z krzesłami ... Oj, rozmarzyłam się smile

            A najlepsze domy, to są domy parterowe - najwyżej dwa stopnie mogą być zaakceptowane tongue_out

            A ten ostatni dom to nawet fajny jest, chociaż piętrowy. A z tymi hektarami, to jednak dwa różne światy - u nas działki z domami to mają po 400 - 500 m2, dom z większą działką to już pałac suspicious
            • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 20:18
              W miescie jest trudno o wieksza dzialke noz 500m2, albo kosztuja majatek, chocby i milion zl za pol hektara tongue_out ale poza miastami podzial nie moze byc mniejszy niz pol hektara aby 'zachowac wiejski charakter okolicy' smile i jest to prawem obwarowane.
              Wyjatki to chyba bliskie przedmiescia Santiago, bo nam no po drugiej stronie sciezki zbudowali osiedle domkow z ogrodkami wielkosci chusteczki do nosa smile

              A, to jest taras, jak najbardziej smile ganki bywaja przy drzwiach wejsciowych smile

              Klocek z Puerto Varas mi sie snil tongue_out
              • alus59 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 21:15
                mysiulek08 napisała:
                (...) Klocek z Puerto Varas mi sie snil tongue_out

                No, kibel z możliwością oglądania świata zewnętrznego w trakcie hhmmm .. załatwiania tych spraw - fajna sprawa suspicious Fajny klocek tongue_out
                • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 21:44
                  kibel do wywalenia, glupio tak siedzac w jakuzi patrzec na kibelek tongue_out

                  znajac zycie i lokalsow, to cus bedzie nie tak, albo ogrzewanie podlogowe bedzie cieklo, albo plaski dach przerosl maestrow, albo stopien zuzycia bedzie nieakceptowalny za miljon zlotych, juz widac, ze drewno na poreczach nie styka smile
                  • alus59 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 21:58
                    To se pogadałyśmy ... suspicious To teraz dawaj fotki domów sensownych - takich dla Was i kotów smile Bo czas o konkretach pogadać, za które cały czas mocne kciuki trzymam smile
                    • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 22:19
                      Ale to jest dom sensowny tongue_out

                      No wiec smile byla jedna chalupa, bardzo sensowna, w ladnym miejscu, nieuzywana smile spora, z dobrym miejsce dla kociastych przy malej przerobce. Ale... cena wg do stargowania, bo nie ma kaloryferow (instalacja jest, brak kotla) i kilka pierdol, na ktore w nizszej cenie bysmy uwagi nie zwrocili.

                      Wlasciciel stanal jednak okoniem, tyle i ani ani grosza mniej, bo on wie co budowal, bo dla siebie a jak nie mamy wiecej kasy to mamy sobie kredyt wziac...
                      Odpuscilismy, bo to juz zle fengszui bylo tongue_out

                      Jak na razie nic za 50mln peso czy za 100 nie bylo tym co szukamy, ale kciuki trzymac prosze smile

                      Trza bedzie isc do banku po kredyt...
                      • alus59 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 22:41
                        Kciuki baaaaaaaardzo mocno trzymam smile Może uda się jednak bez kredytu smile
                        Rynek nieruchomości to loteria - trafisz i masz ... Nie trafisz i będziesz się bujać ... I dotyczy to każdej strony - kupującego i sprzedającego.
                        Ja od kilku lat usiłuję sprzedać hektar lasu - ma sto lat i jest dębowy i ni chusteczki suspicious
                        • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 22:48
                          za ile? moze byc na maila smile
                          • alus59 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 22:59
                            mysiulek08 napisała:

                            za ile? moze byc na maila smile

                            Ale Ty tak serio pytasz ?
                            • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 23:03
                              zalezy od ceny
                              • alus59 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 23:07
                                Na jaki adres e-mailowy mam pisać ? smile Ale jazda ... suspicious
                                • alus59 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 23:08
                                  To by pozytywny wpis - ten poprzedni smile
                                  • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 23:09
                                    na gazete
    • mysiulek08 Re: Milion zlotych trzeba miec 14.05.17, 01:32
      To jeszcze taka:

      www.economicos.cl/propiedades/en-venta-casa-en-parcela-las-quemas-200-m2-osorno-codAAJVFDA.html

      ale tu dla odmiany ogromne osiedle parceli polhektarowych czyli sasiad na sasiedzie smile

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka