irena.earl
18.09.09, 15:55
Udało mi się znaleźć, kto organizuje tę kampanię. Z moich poszukiwań wynika,
że jest to firma Streetcom, agencja marketingu szeptanego:
www.streetcom.pl/
Odnalazłam na GoldenLine wątek dotyczący ich kampanii. Zamieściłam tam link do
forum WRK. Wg agencji Streetcom jest to udana kampania.
www.goldenline.pl/forum/streetcom/358464/s/3
Boję się pomyśleć, jak wg nich wyglądałaby kampania nieudana.
Owszem, to forum zwiększa znajomość marki i nazwy produktu (kto wcześniej
słyszał o tych waflach?), ale w jakim kontekście... No chyba że - i tu
spiskowa teoria dziejów - firma Streetcom była tak chytra i przebiegła
(buahahaha), że przewidziała reakcję internautów na nieudolne podróbki opinii
"zwyczajnych internautów".
Szczerze mówiąc, nie wydaje mi się, aby autorzy kampanii to przewidzieli.
Wygląda to na jeszcze jedną nędzną kampanię, w której drewniane dialogi
"przypadkowych ludzi" miały być naturalne i niewymuszone, tylko im, hmm,
troszkę nie wyszło. A teraz ta firma próbuje to przerobić na swój sukces:
Cytat z forum Streetcomu z Goldenline:
"Kampania chyba się troszkę nie udała:
forum.gazeta.pl/forum/f,89708,Wafle_ryzowe_KUPI...
forum.interia.pl/watek-chronologicznie/wafle-ry...
Anna SmólskaResearch and Communication Department, Streetcom
Kampania jak najbardziej się udała :).
I szykują się kolejne, sporo ich teraz nazbierało, więc wypełniajcie wszystkie
ankiety i zapraszajcie znajomych, dla wszystkich się coś znajdzie"