Dodaj do ulubionych

Autor kampanii, Streetcom, uwaza ją za udaną.

18.09.09, 15:55
Udało mi się znaleźć, kto organizuje tę kampanię. Z moich poszukiwań wynika,
że jest to firma Streetcom, agencja marketingu szeptanego:
www.streetcom.pl/
Odnalazłam na GoldenLine wątek dotyczący ich kampanii. Zamieściłam tam link do
forum WRK. Wg agencji Streetcom jest to udana kampania.
www.goldenline.pl/forum/streetcom/358464/s/3
Boję się pomyśleć, jak wg nich wyglądałaby kampania nieudana.

Owszem, to forum zwiększa znajomość marki i nazwy produktu (kto wcześniej
słyszał o tych waflach?), ale w jakim kontekście... No chyba że - i tu
spiskowa teoria dziejów - firma Streetcom była tak chytra i przebiegła
(buahahaha), że przewidziała reakcję internautów na nieudolne podróbki opinii
"zwyczajnych internautów".

Szczerze mówiąc, nie wydaje mi się, aby autorzy kampanii to przewidzieli.
Wygląda to na jeszcze jedną nędzną kampanię, w której drewniane dialogi
"przypadkowych ludzi" miały być naturalne i niewymuszone, tylko im, hmm,
troszkę nie wyszło. A teraz ta firma próbuje to przerobić na swój sukces:

Cytat z forum Streetcomu z Goldenline:

"Kampania chyba się troszkę nie udała:
forum.gazeta.pl/forum/f,89708,Wafle_ryzowe_KUPI...
forum.interia.pl/watek-chronologicznie/wafle-ry...

Anna SmólskaResearch and Communication Department, Streetcom
Kampania jak najbardziej się udała :).
I szykują się kolejne, sporo ich teraz nazbierało, więc wypełniajcie wszystkie
ankiety i zapraszajcie znajomych, dla wszystkich się coś znajdzie"
Obserwuj wątek
    • woda.na.mlyn Re: Autor kampanii, Streetcom, uwaza ją za udaną. 18.09.09, 16:05
      Ze strony Streetcom:

      "Ponad 90% rozmów o produktach i markach odbywa się nie w
      Internecie, ale w naturalnym środowisku takim jak dom, miejsce pracy
      czy szkoła. Najbardziej wiarygodnym i efektywnym medium wpływającym
      na decyzje zakupowe są osobiste rekomendacje naszych znajomych. Rola
      Streetcom polega na inicjowaniu rozmów o markach poprzez
      umożliwienie konsumentom kontaktu z produktem i dostarczeniu im
      ważnych i „zaraźliwych” informacji o produkcie."

      Jak widać Streetcom wkroczył na nieznany mu grunt, czyli w Internet.
      W wyniku tego konsumenci dostali na tym forum tyle ważnych
      i "zaraźliwych" informacji o W.r.K że pewnie sam zleceniodawca
      kampanii przeciera teraz oczy ze zdumienia :-) Streetcomowi
      gratulujemy kampanii :-P
    • gabbie Re: Autor kampanii, Streetcom, uwaza ją za udaną. 18.09.09, 17:22
      jak dla mnie nazwa Kupiec i to nie tylko w odniesieniu do wafli ale
      również do ryżu i kaszy będzie teraz megaśmieszna - ja raczej
      wybiorę Halinę czy Sonko bo przynajmniej wiem, że sa bez azbestu
      (albo raczej nie wiem czy azbest mają) - już to sobie zakodowałam,
      że Kupiec służy do tapetowania ścian, antykoncepji, prania ale na
      pewno nie do jedzenia.

      Ludzie może zapomną o tych jajach na forum ale nazwę będa kojarzyć z
      czymś z czego się szydzi, i z czego się śmieje. Benettion szokował
      ale nie wzbudzał szyderstw.

      coż, czekamy na następne wesołe kampanie
      • rudy.mundek.ziutka.druh Re: Autor kampanii, Streetcom, uwaza ją za udaną. 18.09.09, 17:44
        otóż to...
        czuje się podle po tym jak mnie KUPIEC wykorzystał, obawiam się, że mogę popaść
        w depresje po tym przeżyciu i dostać traumy do wszelkiego rodzaju WAFLI.
        gwoli wyjaśnienia, wszystkie moje teksty tu pisane, miały na celu ośmieszenie
        WAFLI RYŻOWYCH KUPIEC. jeżeli przyczyniłem się do wzrostu popularności,
        rozpoznawalności firmy KUPIEC czy też -nie daj bóg- wzrostu sprzedaży, zrobiłem
        to nieświadomie i jest mi bardzo przykro. teksty w postach są moją własnością
        intelektualną i nie mogą być wykorzystywane, przetwarzane i prezentowane
        publicznie bez mojej zgody, której nawet jak by co i tak nie wyrażę.

        a na koniec WAFEL KUPCOWI w rzyć i stadionową przyśpiewką kończąc
        W.R.K W.R.K. jebać jebać W.R.K.
    • beatrix-kiddo Re: Autor kampanii, Streetcom, uwaza ją za udaną. 18.09.09, 18:09
      A co Ci miała biedaczka napisać...
      Swoją drogą, ciekawa jestem, czy chociaż poczytała wątki, czy tylko zerknęła na
      liczbę postów i myślała, że wszyscy tutaj pieją z zachwytu nad waflami ryżowymi
      KUPIEC?

      Swoją drogą, przyłączam się do oświadczenia jednego z forumowiczów: wafel
      KUPCOWI w rzyć :-) za taką idiotyczną kampanię.
      • irena.earl Re: Autor kampanii, Streetcom, uwaza ją za udaną. 18.09.09, 18:22
        Cóż, Kupiec pewnie tylko zlecił reklamę, a agencja zaplanowała resztę. Osiągnęła
        to, że WRK kojarzą się teraz z kampanią, delikatnie mówiąc, nieprzemyślaną (ach
        te eufemizmy).

        Z drugiej strony - smutne to, ale w gruncie rzeczy może im się to opłacić.
        Dlaczego? Z czasem złe skojarzenia blakną, a pamięć o danej rzeczy zostaje.

        Postaram się, żeby moje skojarzenia z WRK były jak najgorsze i nie pozwoliły mi
        ich kupić. I tak nie kupuje żadnych wafli ryżowych, ale teraz będę nie kupować
        intensywniej:)
    • dolor kampania też uważa autorkę sidkomu za udaną 18.09.09, 23:24
      irena.earl napisała:

      >Wg agencji Streetcom jest to udana kampania.

      Bo jak nie według niej, to według kogo?
      Brawo szeptuchy, dać im wafla.
      --
      "Niektóre błędy są jednocześnie proste i ogromne. Najgorsze błędy, jakie
      zdarzyło mi się popełniać, wynikały z poczciwego optymizmu" (Baxter)
      Najlepsza depresja pod szczurem
    • deela Re: Autor kampanii, Streetcom, uwaza ją za udaną. 18.09.09, 23:39
      taaaaaaaaaaaa
      udana
      rzucam na szale swoj tytul specjalisty ze to kolejny wypierdek wielogodzinnych
      dyskusji lebskich męneżerów
      i jak zwykle wyszlo gowno
      serio po tym co zrobilismy waflom rK na tym forum bede je omijac szerokim lukem
      w ogole zaczne to firme omijac - wiekszego debila nie mogli z siebie zrobic a z
      u debili nie kupuje
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka