Dodaj do ulubionych

Niańka i dzieci

05.11.20, 11:46
Sytuacja taka: matka do dwojga dzieci angażuje trzy niańki. Matkę, teściową, matkę koleżanki ( trzecia odplatnie). Matka nie pracuje, uczy się zaocznie.
Zajmuje się dziećmi wieczorem, mąż średnio aktywny ( pracuje w dzień) no i w godzinach 8-16 dwoje dzieci ( pół roku i 2 lata) mają dwie niańki plus matka w domu ucząca się do zajęć.
Na pytanie, czemu jedna niania nie wystarczy oburza się i twierdzi, że każde dziecko ma mieć oddzielną nianię, że tak jest wszędzie oraz że jej dzieci są energiczne i dwie to konieczność ( dodam, że dzieci zdrowe, sprawne).

Nie znam tematu, tak tylko tu i tam mi się coś obije- to raczej spotkałem się z sytuacją, że jedna niania dwoje dzieci ma pod opieką i to gdy matka i ojciec pracują.
A tu matka w domu i dwie nianie.

A może to powszechne faktycznie i ja nie znam się.
Obserwuj wątek
      • dlasiebiesamych Re: Niańka i dzieci 05.11.20, 13:34
        No tak, ale nie chodzi mi o to czy można czy nie można alby czy wszystkim pasuje.
        Sonduje, czy to powszechne, częste- jak twierdzi matka.
        Nie pytam czy prawo tego zabrania, bo wiadomo że nie.
    • enith Re: Niańka i dzieci 05.11.20, 15:54
      Przeciętną rodzinę Kowalskich nie stać na kilka opłacanych nianiek. Nie jest to natomiast jakaś szczególna rzadkość wśród ludzi bogatych, sama znam kilka rodzin, gdzie opiekunek jest więcej, niż jedna (mieszkam w USA).
      Układ u opisanej wyżej pani jest świetny, nikt się nie przemęcza, bo jest kilka opiekunek plus obecna w domu mama. Żyć, nie umierać.

• enith Re: Niańka i dzieci 05.11.20, 16:39
          Ty naprawdę lubisz wpierniczać się w życie siostry i matki i ich układy, prawda? Pewnie po to, żeby nie zabrać się za sprzątanie bałaganu w twoim własnym życiu.