Dodaj do ulubionych

CV po Angielsku, wzór do oceny, please

IP: *.siec.sandomierz.gdc.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 30.01.05, 14:31
Hej, jak wam sie widzi to CV.

Praca, ktorej bym szukal z tym cv to wszelkiego rodzaju data entry clerki
(albo database assistant) od supermarketu po ksiegowosc.

Prosze o ocene layout-u, jakie sa bledy gram. albo leksyk. i w ogole czy
zawartosc jest dobra?? :) Courses moglbym wyciac i wstawic jescze jedna
czasowa prace (3 miechy) zwiazana z wprowadzaniem danych.

Aha, a cv jest pod tym linkiem
www.members.lycos.co.uk/dataentryclerk/cvdemo.pdf
Obserwuj wątek
    • deadeasy wstepnie ode mnie :) DB Admin 30.01.05, 23:04
      Niepotrzebne "UE citizen" (jesli juz to EU=European Union)
      Adres, warto tez podac telefon "normalny" oprocz k-ki (jest troche "odd" jak
      tylko k-ka).

      Employment: Stanowisko + data, a nie data i zaklad pracy a pod spodem
      stanowisko; patrza co sie robilo, kiedy i u kogo + opis :)

      Wstaw "data iput", wszystko sie przyda (mozesz wykonywac monotoniczna
      prace+dokladnie itp itd)

      Kursy-jak najbardziej, tez co i kiedy (oczywiscie chronologicznie)

      "Keepeng an eye" - hmmmm... moze po prostu: "Responsible for the management and
      supervision of electronic databases"

      Wspomnij o "security (access)" and "Data Protection Act" (jakis jest w PL
      przeciez).

      Wsadz tez "data back up" i "training other database users".

      ..."document circulation" nie "documents'"...

      o raportach: "regular and ad-hoc"

      nie podobaja mi sie "paper-based documents" ale na razie nic mi komora nie
      wymisli
      ;)
    • Gość: Martin84 Re: CV po Angielsku, wzór do oceny, please IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.01.05, 11:47
      Nie zagłebiałem się za bardzo w Twoje CV, ale musisz (właściwie tylko radzę) napisać je jeszcze raz. Podaj mi e-mail, a przesle Ci wzor CV jaki obowiązuje w Europie zachodniej (taki przyjety standard), zresztą ładnie wygląda, i pamiętaj żeby wstawić swoje zdjęcie (jedno całej sylwetki, i jedno paszportowe), bo Twoje CV, wygląda nieatrakcyjnie (bez obrazy), a przejrzystość i klarowność bardzo się liczy.
      martin_fryda@go2.pl
    • deadeasy Re: CV po Angielsku, wzór do oceny, please 31.01.05, 12:29
      zdjecie calej sylwetki?
      :) ha-ha-ha (sorry, nie moglam sie powstrzymac). To jest CV do agencji
      towarzyskiej? ;) Moze wtedy lepiej sie udrapowac na jakims szezlagu i dac sobie
      cyknac zdjecie.
      ;)

      Ja bym CV troche poprawila ale nie robila od nowa. Wzorow CV jest "mrowie a
      mrowie" i mozna sie do konca swiata klocic, ktore jest "lepsiejsze". Wazne zeby
      bylo chronologicznie (wlaczajac przerwy w karierze - bo moze sie robilo cos
      pozytecznego w tym czasie np. praca charytatywna), przejrzyste, bez "mumbo-
      jumbo", bez powtarzania w kolko tego samego i pasujece do pracy, o ktora sie
      staramy; bez za bardzo wymyslnych wstawek typu wzorek czy szlaczek lub
      dziesieciu rodzajow czcionek.

      "Standard w Europie Zachodniej" to kompletny mit.

      Przejrzyste i klarowne - z tym sie calkowicie zgodze.

      Z troche innej beczki... warto uzyc czasem zwrotu "information systems"
      zamiast "databases" i starac sie tez o posade MIS Officer (Management
      Information Systems Officer) - jesli lubisz "dlubac sie" w raportach (oprocz
      baz danych).
      :)
      • Gość: martin84 sluchaj easy death (heheh) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.01.05, 14:46
        Wejdz sobie na strone rzadowej organizacji w posrednictwie pracy w Uni Europejskie (udzielaja rad i nie biora prowizji, bo powtarzam to rzadowa instytucja), i tam uzgodnili standard CV.
        Zdjecie jest bardzo wazne, jezeli wysyla sie je przez internet do pracodawcy, jak inaczej ma Cie zobaczyc.
        Wzor ten jest bardzo przejrzysty i zrobinoy z glowa. co do szlaczkow i czcionek to sie zgodze z Toba "easy death" hehhe, ale to sprawa oczywista. Jezeli nie masz bezposredniego kontaktu z pracodawca, to Twoje CV jest Twoim przedstawicielem... mala (easy death hehheh)
        • Gość: Ola do autora IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.01.05, 15:26
          Umieszczanie na CV swojego zdjęcia,a nie daj Boże zdjęcia całej sylwetki jest
          niemile widziane przez pracodawców(no chyba że polskie urzędy pracy pomyliły
          się w tej opini)Umieszcza się zdjęcie na specjalne życzenie agencji lub
          pracodawcy.
          Ja od siebie radziłabym Ci swoje CV umieścić na jakimś angielskim
          forum.Rodowici anglicy są w stanie najlepiej je ocenić.
          Powodzenia
          • Gość: RitaSkita Re: do autora IP: *.mdx.ac.uk 31.01.05, 20:42
            a to ciekawe niemile widzane? hmm... od 15 lat mieszkam i studiowalam w UK i
            nie zauwazylam aby moje CV kogos obrazilo moim zdjeciem:))) Tylko ww USA i to w
            niektorych firmach, moze byc to politically incorrect:)) Ale znacznie bardziej
            politically incorrect jest tam podawanie daty urodzenia i stanu cywilnego i
            nationality. To co wazne to WORK PERMIT reszta to kwalifikacje

            co do autora to sa pewne bledy gramatyczne i CV jest nieco " inconsistent" tu i
            tam, ale... nic sie nie martw nie jest takie zle. Widzialam gorsze Podaj emiala
            to ci wysle pomoce.
            pozdrawiam
    • Gość: maek Dzieki! IP: *.siec.sandomierz.gdc.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 31.01.05, 21:49
      Dzieki za porady, wlasnie o to mi chodzilo :)

      Moj mail: piotr_srz@o2.pl (dla tych ktorzy sie zaoferowali cos mi przyslac;-)

      Stron z poradami 'jak napisac cv' troche juz przejrzalem i wszystkie byly
      wylowione z google.co.uk szukaj tylko w uk, tak wiec byly to wzory i standardy
      najpewniej z UK. I tak jak mowi deadeasy co strona to inny wzor.

      Co do zdjecia, to paszportowe rozumiem, ale calej sylwetki?? Paszportowe mialem
      zamiescic, bo gebe mam raczej sympatyczna i wzbudzajaca zaufanie (przynajmniej
      staram sie hahah), to jednak w roznych CV guide-ach (z UK) odradzaja
      zamieszczania zdjecia, chyba ze rekrutujacy zaznaczy ze ma byc....no ale
      zobaczymy.

      CV zamiescilem juz na paru anglojezycznych forach-ale brzydkie slowo, nie?
      tylko cos musze ich pospieszyc z odpowiedziami ;)

      Dobra, lece zmieniac, dzieki!


Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka