Dodaj do ulubionych

Sprawdzą obiektywizm ppłk. Kaczyńskiego, biegłe...

11.02.12, 07:09
Niech ten sławny ekspert zrobi ekspertyzy kiedy on pracowal w BOR a w tym czasie prezydent latłl do gruzińskiego Szwilego.
Obserwuj wątek
      • lechujarek_wolski Re: Praska prokuratura powinna udać się na grzybo 11.02.12, 12:48
        Sprawdza obiektywizm ppłk. Jarosława Kaczyńskiego? Niedawno chcieli sprawdzać kondycje umysłową premiera Jarosława Kaczyńskiego ... czy to działanie z premedytacją i dyskryminacja wszystkich Kaczyńskich Jarosławów czy może to tylko "układ" podnoszący swój kolejny łeb jak hydra?

        Niewątpliwie realia w tym groteskowym kraju przerosły kabaret!



    • rodzaj_konta Ale się woda w d.... gotuje! 11.02.12, 08:01
      WOW, ale nerwy puszczają niektórym. Za chwilę puszczą zwieracze.

      Dla porządku, bo GW jakoś to ciągle przez klawiaturę nie może przejść - ekspert Kaczyński wywalony z roboty był przez Ludwika Dorna (wtedy PiS).

      Teraz czekamy na haki na tego drugiego oszołoma (bo jakże inaczej go nazwać?!) czyli Kulczyńskiego
      (płk w st. sp. Stanisław Kulczyński, ekspert w dziedzinie walki z terroryzmem i operacji specjalnych).


      BTW, jak prezes Trybunału Konstytucyjnego szeroko i obszernie w GW popiera ACTA to jest OK?

      I tradycyjnie dla przypomnienia, żeby sedna nie zgubić:

      To już pisałem. Gdyby BOR pilnował parkingów na osiedlu, już dawno prezes spółdzielni by towarzystwo wyp.... na pysk.

      Pytanie - co takiego ma dwugwiazdowy na Gajowego, że jest przyspawany do stołka?

      Pawlak zrezygnował z BOR i jeżdzi pociągiem, ponieważ twiedzi, że jedyne co robi BOR to zbieranie haków.
    • 123jna Zarzuty dla BOR. Sprawdzą obiektywizm ppłk. Kac... 11.02.12, 09:14
      Nie mam zaufania do tej (pewnie pisowej jak inni na Pradze) prokurator Mazur. Seremet pewnie i ona sie pospieszyli w nagonce na ludzi zwiazanych w jakis spos0b z katastrofa samolotowa w Smolensku i teraz zauwazyli, ze juz ich "odkrylismy" jako sprzyjajacych PiS-owi a wiec upolitycznionych i nieobiektywnych. Bielawny zostal zwolniony przedwczesnie, pewnie otrzyma wielkie odszkodowanie z naszych podatkow, jak wiekszosc poziobrowych poszkodowanych. Nie wierzmy Seremetowi, to jest pisowa wtyczka z Malopolski albo Podkarpacia - niewazne, zna pewnie Ziobre i innych pisowych ludzi zwiazanych w jakis sposob z prawniczymi zawodami. Nie zagwarantuja oni nam praworzadnosci w kraju, rzad zrobil wielki blad pozwalajac Seremetowi harcowac w prokuraturze, wyrzucil uczciwego Parulskiego i kryje mafie wojskowa w Marynarce Wojennej - sprawdzcie, czy postepowanie przeciwko niej jeszcze sie toczy. Probujacy popelnic samobojstwo Przybyl jest juz takze przez Seremeta unieszkodliwiony. Kto to sprawdzi? Sa jacys odwazni dziennikarze sledczy jescze?
      • frey8b Re: Zarzuty dla BOR. Sprawdzą obiektywizm ppłk. K 11.02.12, 11:16
        Za wszystko płacimy my, odpowiedzialności niema bo to jest Polska ELITA na nich niema mocnych. Elita się żry o stołki i kasę. Akto wymyślił prokuratora w stanie spoczynku za 15 tyś. zł. tzkiemu za nieróbstwo się płaci, a ty daj się złapać przez izbę skarbową że zarobiłeś pracą ciężką fizyczną 100 zł i nie odprowadziłeś podatku to zajmuje się tobą komornik.
    • anna22290 Zarzuty dla BOR. Sprawdzą obiektywizm ppłk. Kac... 11.02.12, 12:42
      blizsza ,dalsza rodzinka bozkow Kaczynskich ustawiona przez przodkow tych najczystrzych oczywiscie szerokim kregiem omijajacych SB i inne sluzby ktorym tylko szczesliwy los dopomagal w zdobywaniu i majatku i wladzy za czasow socjalizmu do dzisiejszego dnia rzadzi ;robia co chca i sa bezkarni ,biegly wszyscy Kaczynscy sa biegli w kazdej dziedzinie ,niepowtarzalnie zdolni ludzie takich jak ten rod to w calejEU zadne panstwo szczesliwie nie ma
    • rockawy Zarzuty dla BOR. Sprawdzą obiektywizm ppłk. Kac... 11.02.12, 13:07
      Cha,cha,cha Bezstronny i obiektywny biegly wobec szefow firmy BOR z ktora walczy od kilku lat o prawie 500 tys zl? Ba, jeszcze bardziej bezstronny biegly jest taki co nie zostal przywrocony do pracy w tej firmie a wiec ewidentnie udowodniono mu ,ze sie nie nadaje i wlasnie taki biegly wybierany jest przez niezalezna Prokurature /wobec kogo jest niezalezna??/
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka