Dodaj do ulubionych

szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:)

05.05.08, 17:35
cześć, chciałabym założyć sobie stały aparat, najlepiej kosmetyczny,
bo jest mniej widoczny. w związku z tym bardzo prosiłabym osoby
noszące aparat o jakąś porade który ortodonta jest godny polecenia..
bo wiem, że zły może narobić więcej szkody niż pożytku.. z góry
dzięki za opinie pozdrawiam :D
Obserwuj wątek
    • tiffany79 Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 04.06.08, 10:56
      Witaj :)
      Jutro będe miała zakładany aparat stały u pani Radlińskiej -
      Gerlach. Jak na razie jestem zadowolona, wytłumaczy wszystko
      dlaczego to robi, jakie powinny być efekty. Cierpliwie i dokładnie.
      Moja wada jest straszna, jednak nie straszyła mnie, powiedziała
      jakie efekty "uboczne" mogą być. Po załozeniu dopiero zobaczę jaka
      będzie dalsza współpraca :) Aparat kosmetyczny 1 łuk , z zamkami ICE
      kosztuje 2 tyś, a metalowe mini zamki 1600 zł. Oczywiście wczesniej
      też trzeba wydac trochę kasy m.in. na zdjęcia RTG.
      Tą panią poleciła mi inna ortodontka.
      Pozdrawiam
    • molle Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 03.02.09, 20:08
      mogę z całą odpowiedzialnością, z własnego doświadczenia polecić Panią Martę
      Tobołę, ul.Nowy Świat. Minusem jest że czasem pomimo wizyty na godzinę trzeba
      poczekać, ale warto

      z całą odpowiedzialnością, z własnego doświadczenia nie polecam Pani
      Radlińskiej, nie wyjeżdża się na pół roku nie uprzedzając pacjentów, nie
      informując o ewentualnym powrocie w trakcie poważnego leczenia, niestety ale to
      świadczy o nieodpowiedzialności. Owszem jest przesympatyczna i słodka, ale w
      ortodoncji nie o to chodzi.
      • monikakob Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 12.03.10, 22:28
        witam, chciałabym zapytać o ceny aparatów stałych i wizyt po założeniu aparatu u dr Toboły, bardzo proszę o odpowiedź,na pierwszą wizytę u pani doktor długo czekam ale słyszałam że jest tańsza niż dr Łabno, nie wiem czy to prawda, bardzo proszę o odpowiedź jeśli jest tu ktoś kto leczy sie u pani Toboły
        • mirek493 Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 13.04.15, 16:58
          cena aparatu metalowego 1500 pln. na wizytę u pani doktor czeka się 1,5 roku, z tych wizyt w sumie niewiele wynika, inkasuje się ok. 60 zł. potem cena za wizyty przy łukach wynosi 100 pln.
          nie polecam tej pani, pani doktor skąpi informacji o planie leczenia, na umówioną wizytę czeka się średnio czeka 30-60 min (pani doktor wpycha sobie sporo pacjentów na jedną godzine, żeby wyjść z zyskiem) mimo, że jest to leczenie prywatne, a nie na fundusz zdrowia. zaplecze ortodontyczne i sprzęt klasy średniej, pacjent nie ma wglądu w kartę leczenia, nie jest poinformowany o skutkach ubocznych, jego zadaniem jest tylko i wyłącznie otworzyć szeroko usta i zostawić pieniądzi w kasie fiskalnej. ogólnie w porównaniu ze standardami ortodontów w Krakowie jest to jedna wielka dżungla, mimo, że ceny są podobne.
            • eemaa Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 10.05.09, 18:04
              ja do p. Łabno tez czekalam kilka miesiecy na pierwsza wizyte. teraz
              bardzo duzo osob zaklada aparty stad pewnie te kolejki. p. Toboła
              tez podobnno jest dobra, moja znajoma sie u niej leczy i mowi, ze
              jest zadowolona. do tego jest chyba tansza. w razie watpliwosci plan
              leczenia i tak warto skonsultowac z innym specjalista.
              • nulciaaa Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 15.07.11, 17:53
                Nie polecam p. M. Toboły, który wydaje się milutka, czasem aż zbyt.. p. dr jest mało konkretna i ... .. Jaja sobie robi z klientów !.. czekałam na wizytę pół roku.. Tydzień przed wizytą podeszłam do gabinetu aby dowiedzieć się czy mam zrobić zdjęcie pantomograficzne czy coś..żeby być przygotowaną do pierwszej wizyty..powiedziano mi, żeby nic nie przynosić.. Pierwsza wizyta trwała 6 minut..zainkasowano 50 zł ...;/;/ dowiedziałam się tyle, że przydałoby się założyć aparat..KPINA !!! następna wizyta za 3 miesiące.. przy czym poproszona mnie o zdjęcie.. gdyby Pani nie zależało tylko na pieniądzach a na zadowolonych klientach, to przynosząc na pierwszą wizytę zdjęcie, które jest konieczne..zaoszczędziłabym i pieniądze i czas, na którym mi zależy..
                  • piotrunia123 Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 03.12.13, 01:03
                    Ja uważam podobnie ....
                    Moją przygodę z aparatem zaczęłam u Pani Renaty Radlińskiej .... Dzięki tej kobiecie nie mam 2 zdrowych zębów które kazała usnąć pod aparat - było to niepotrzebne ,a gdy (wtedy jeszcze wydawało mi się ,że na szczęście )trafiłam do Pani Toboły przywitała mnie tekstem : gdzie dziecko masz zęby ! Po 6 latach leczenia u Pani Toboły mogę z czystym sumieniem stwierdzić ,że to gabinet do robienia pieniędzy wizyty co 2 miesiące 80 zł za zmienienie gumek które zmienia asystentka Pani doktor na co którejś wizycie " kontroluje " osobiście aparat . Moim błędem jest to ,że dopiero teraz ocknęłam się i zmieniam ortodontę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie polecam obydwóch pań !!!! Kpin nie lekarze .
                • mirek493 Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 13.04.15, 17:06
                  dokladnie tak, jak na na wizytę u pani doktor toboły czekałem 1,5 roku, z tych wizyt w sumie niewiele wynikneło, inkasuje się ok. 60 zł. dopiero przy trzeciej czy czwartej wizycie na ktorej były zdjęcia zrobione była podjęta ecyzja o leczneiu, też nie polecam tej pani,bo na umówioną wizytę czeka się średnio czeka 30-60 min (pani doktor wpycha sobie sporo pacjentów na jedną godzine, żeby wyjść z zyskiem) mimo, że jest to leczenie prywatne, a nie na fundusz zdrowia. zaplecze ortodontyczne i sprzęt klasy średniej, pacjent nie ma wglądu w kartę leczenia, nie jest poinformowany o skutkach ubocznych, jego zadaniem jest tylko i wyłącznie otworzyć szeroko usta i zostawić pieniądzi w kasie fiskalnej. ogólnie w porównaniu ze standardami ortodontów w Krakowie, jest to jedna wielkie bagno, mimo, że ceny są podobne. trzeba się dobrze zastanowić kogo się wybiera, bo ortodonci nie podejmują się leczenia pacjentów z juz zalozonymi aparatami ortodontycznymi. Chciałem zmienić lekarza ortodonte i ani w Tarnowie, a ni w Krakowie, nikt sie nie chce podjąć kontynuowania leczenia.... jedynie w przypadku zalożenia aparatu od nowa. tak funkcjonuje to środowisko
    • aaniniaa85 Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 28.01.11, 11:15
      Mi mój dentysta polecił p. Toboła, wielokrotnie widział efekty uzyskane dzięki jej pracy. Natomiast co do p. Łabno to ma ona specjalizację z protetyki a nie ortodoncji, więc należy się 2 razy zastanowić zanim zdecydujesz się na tak czasochłonne i kosztowne leczenie.
      • nulciaaa Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 15.07.11, 17:53
        Nie polecam p. M. Toboły, który wydaje się milutka, czasem aż zbyt.. p. dr jest mało konkretna i ... .. Jaja sobie robi z klientów !.. czekałam na wizytę pół roku.. Tydzień przed wizytą podeszłam do gabinetu aby dowiedzieć się czy mam zrobić zdjęcie pantomograficzne czy coś..żeby być przygotowaną do pierwszej wizyty..powiedziano mi, żeby nic nie przynosić.. Pierwsza wizyta trwała 6 minut..zainkasowano 50 zł ...;/;/ dowiedziałam się tyle, że przydałoby się założyć aparat..KPINA !!! następna wizyta za 3 miesiące.. przy czym poproszona mnie o zdjęcie.. gdyby Pani nie zależało tylko na pieniądzach a na zadowolonych klientach, to przynosząc na pierwszą wizytę zdjęcie, które jest konieczne..zaoszczędziłabym i pieniądze i czas, na którym mi zależy..
    • 89ika90 Ortodonta, Marta Toboła(Sajdak) 03.04.14, 14:36
      Witam, Proszę powiedziec, jeśli Ktoś wie: jaka jest cena aparatu stałego u Pani dr na dzień obecny, (2014) ile kosztuje wizyta i co ile jest ona wyznaczana.
      Czy warto podjąc leczenie u Tego ortodonty?
      Proszę o odp. ;)
      • jupinka5 Re: Ortodonta, Marta Toboła(Sajdak) 30.04.14, 16:26
        Aparat zakładałam u pani lek. dent Sajdak w 2013r. i cena jednego łuku z metalowymi zamkami wynosiła 1500, koszt wizyt na dzień dzisiejszy to 100 zł przy każdorazowej wymianie gumek na dolnym jak i górnym łuku. Wizyty są umawiane co 2 miesiące. Fakt że na termin pierwszych konsultacji należy czekać dość długo. Ja mam pytanie do osoby który w 2014 r. zdejmowała aparat u pani doktor, jakie wiążą się z tym koszty?
        • 89ika90 Re: Ortodonta, Marta Toboła(Sajdak) 16.05.14, 12:22
          Hej ;) jupinka5, powiedz mi, czy miałaś zakładany aparat poszerzający szczękę jeśli tak to napisz jak wygląda ten aparat, i jak długo nosiłaś itd? podpisywałaś umowę z ort.? mogę wiedziec, ile masz lat? miałaś zakładany równocześnie aparat na górę i na dół?
          odp.
          Pozdrawiam ;)
          • jupinka5 Re: Ortodonta, Marta Toboła(Sajdak) 17.09.14, 14:58
            tak, miałam tzw Hassa jest on stosowany w celu poszerzenia łuku gdy zęby są stłoczone i nie mieszcza się w tym łuku, taka alternatywa wyrywania zębów. Nosi się się go ok pół roku. W pierwszej kolejności miałam zakładany dolny łuk wraz z aparatem Hassa,a po jego zdjęciu Pani Doktor założyła mi górny łuk.Pozdrawiam
            • 89ika90 Re: Ortodonta, Marta Toboła(Sajdak) 17.09.14, 19:31
              Hej;)
              Dzięki, że odpisałaś ;)
              Powiem tak, obawiam się tego aparatu na poszerzenie szczęki, tzn. boje się, że będę seplenic, ślinic się i ciężko mnie będzie zrozumiec oraz ogólnie będę miała utrudnienia w codziennym funkcjonowaniu... :(Powiedź proszę czy miałaś trudności na początku z tym aparatem hassa, jak Twoje początki bo domyślam się że z begiem czasu było ok :), hm?
              Jesteś zadowolona z tego ortodonty, Twoje zęby są wow (masz mega ładny uśmiech)!?
              Proszę o odp.:)


              Pozdrawiam
    • joanna.nowicka42 Ortodonta- Marta Łabno 04.07.14, 15:15
      Ja leczyłam się u Pani Marty Łabno. Jestem super zadowolona! Indywidualnie podchodzi do pacjentów i wszystko jasno tłumaczy. Ceny może nie są najniższe, ale stosuje takie materiały i technologie, że nie będziesz musiała przychodzić wkrótce znowu do leczenia tylko masz spokój na długie lata. Teraz u dr Łabno leczy się moja koleżanka i też sobie zachwala ;)
        • jupinka5 Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 17.09.14, 15:02
          faktem jest że warto zwrócić uwagę zanim zdecydujecie się na leczenie ortodontyczne czy lekarz jest fachowacem w tym zakresie wykształconym tzn czy posiada specjalizacje z ortodoncji czy jest tylko lekarzem dentysą, który tą wiedze posiada ale nieco uszczuploną, co zwiększą jednak ryzyko niepowodzenia.
        • max847 Re: szukam dobrego ortodonty w Tarnowie !!:) 28.11.14, 23:23
          Dla niewiedzacych ,kazdy dentysta z tytulem lekarza stomatologa moze zajmowac sie ortodoncja i prawo na to zezwala,nie jest to jakas dziedzina niestomatologiczna zeby nie mogl jej wykonywac. Dodatkowy papier zezwalajacy mu na leczenie ortodontyczne pacjentow nie jest prawnie wymagany, a wiec kazde leczenie ortodontyczne moze jaknajbardziej prawnie wykonywac.Podobnie jak do tego zeby dobrze usuwac zeby,wykonywac poprawnie protezy, czy leczyc zeby kanalowo zaden dodatkowy papier oprocz dyplomu ukonczeniu studiow stomatologicznych a wiec poprostu tytulu dentysty aby powyzsze leczenia mogl przeprowadzac nie jest mu niezbedny.Nie ma w zawodzie dentysty zadnych szlabanow co moze robic dentysta a czego nie moze. Umie sprawnie usuwac zeby,wstawiac implanty,leczyc kanaly,robic protezy,prostowac zeby i tworzyc piekne usmiechy to ma takie prawo to
          robic i wszyscy dentysci to czego sie nauczyli po studiach,na szkoleniach w kraju i zagranica robia to z bardzo dobrymi efektami i dla niewiedzacych 98 % dentystow tak wlasnie pracuje.Patrzac jak bardzo jest rozwinieta turystyka dentystyczna w naszym kraju,ile tysiecy rokrocznie turystow z zachodniej Europy przyjezdza do Polski aby sie leczyc mozna byc tylko dumnym z wszechstronnych umiejetnosci naszych polskich dentystow.
          Czesto jest tak,ze ci z papierem popadaja w rutyne i zamiast nowoczesnego leczenia ortodontycznego,przeciagaja leczenia,stosuja stare metody,pacjenci kierujacy sie poczatkowo wiedza o posiadanym papierze nierzadko sa niezadowoleni z takich uslug po czasie,czujac ze ktos ich nabija w butelke.Czasem taki sposob podejscia takiego dentysty jest celowy bo dluzej leczy bo niby tak trzeba,a tak naprawde robi tak bo wiecej zarobi,a czesto jest i tak ze poprostu nie umie wyleczyc i sie miota !
          Slyszy sie o wielu takich gabinetach gdzie kolejki sa niebotyczne bo pani dr przeciaga leczenie,nie dba o jakosc i odcina tzw.kupony idzie na ilosc a jakosc = 0 i pacjenci wychodza po wielu latach wizyt u takich dentystow z papierem dalej z wada zgryzu i to na dodatek rozgrzebana z uswiadomieniem od pani dr ze wiecej sie nie dalo nic zrobic.To takie jej tlumaczenie a fakt jest taki ,ze po prostu nie umiala tego zrobic.No ale ma papier i za chwile kolejny naiwny przyjdzie leczyc sie do niej bo wyczytal ze taka to ma papier i musi umiec.
          Patrzcie kochani na wszystko wokol i myslcie,na wiek dentysty rowniez akurat w wykonywaniu ortodoncji jest b.wazny,slabe oczy przy klejeniu aparatu to zla prognoza na przyszlosc.Źle, nie na odpowiedniej wysokosci przyklejony aparat to 50 % pewnosci ze leczenie pojdzie niedobrze.
          Mojej znajomej tak wlasnie krzywo zalozyl aparat dentysta z papierem ,ze ustawil jej zeby jeszcze gorzej niz jak zaczynala leczenie.Po dwoch latach chodzenia do niego bez widocznych efektow przyszla do mojej dentystki u ktorej ja sie lecze ,chodzi do niej 5 miesiac i widzi w koncu ze zgryz sie jej prostuje.
          Radze Ci,idz do dentysty ,ktoremu ufasz,ktory Ciebie leczyl i bylas zadowolona,moze Ci dobrze przeleczyl kanal,zrobil korone ,moze leczy tez wady zgryzu ,nie wahaj sie i lecz sie u tej osoby,jesli jest dokladna i potrafi robic cos wiecej oprocz prostowania zebow to wierz mi musi byc dobra.
          Ja chodze wlasnie do takiej dr i nikt jej nigdy nie spyta czy ona tylko prostuje zeby bo ona robi wszystko.Wyleczyla mi trudny zab kanalowo,ktorego nikt sie nie chcial podjac,Tacie usuwala osemke,Mamie robila korony a mnie poleczyla co trzeba i 8 miesiac nosze aparat i jest tak samo dobra jak we wszytkim co robila wczesniej dla mnie i moich bliskich.Zeby prostuja mi sie elegancko,okreslila czas leczenia na 18 miesiecy i mam to na pismie,dla mnie jest najlepsza i nie dbam o to czy miala jakis dodatkowy papier zeby moc mi zrobic dobrze kanal czy miala jakis kolejny papier aby moc rodzicom wykonac ich leczenia. Zrobila to bardzo dobrze a wiec szoruj do takiego lekarza,a bedziesz zdowolony tak jak i ja!
          Pozdr.



    • bar_ten Sprawdź czy twoj stomatolog to spec. ortodonta 15.09.14, 21:19
      Moim zdaniem, proszę sprawdzcie to sobie żadej z wyżej wymienionych stomatogow nie ukonczył specjalizacji z ortodoncji I nie jest specjalistą ortodontą, tylko stomatologiem bez specjalizacji, a na pewno bez specjalizacji z ortodoncji. Jak przykład sprawdźcie czy wasz niby ortodonta ma taki dyplom
      www.doktorkalina.pl/files/potwierdzenie-uzyskania-tytulu-specjalisty-ortodonty.pdf

      Ja lecze się w Brzesku i gorąco polecam mojego ortodontę tutaj szczegóły (www.ortoswiat.pl)
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka