Dodaj do ulubionych

Ach te kompleksy mafijne

01.05.20, 21:58
W ostatnich dniach w "Wall Street Journal" i "Washington Post" ukazały się teksty wicepremiera Piotra Glińskiego i prezesa Orlenu Daniela Obajtka. Polska Fundacja Narodowa, która odpowiada za ich publikację, nie omieszkała pochwalić się tym w mediach społecznościowych. Na wrzuconych zdjęciach stron gazet wymazała jednak informacje, że artykuły zostały wykupione jako reklamy.
PFN ruszyła z kampanią "Safe and Innovative Poland". W najważniejszych gazetach świata publikowane mają być teksty "prezentujące Polskę jako kraj innowacyjny, bezpieczny, ze stabilną gospodarką i przezornym zarządzaniem, systematycznie umacniający swoją pozycję lidera w regionie zarówno przed pandemią, jak i w reakcji na jej ekonomiczno-społeczne skutki" - deklaruje Fundacja.
Na pierwszy ogień poszły dwa tytuły z absolutnej amerykańskiej czołówki. Na łamach "Wall Street Journal" ukazał się artykuł pt. "Lekcja Historii" autorstwa wicepremiera Piotra Glińskiego, w którym przekonuje on o polskich umiejętnościach radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Z kolei w "Washington Post" znalazł się tekst "Multienergetyczne grupy są przyszłością" prezesa PKN Orlen Daniela Obajtka. Obie publikacje zostały wykupione jako reklamy, o czym obie gazet jasno informowały swoich czytelników.

Z netu
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka