Dodaj do ulubionych

Allegro - zabawa w głuchy telefon

04.03.10, 01:07
Mnie też ostatnio zawiesili konto.
Problem polega na tym że minęło 3 dni i nie mogę się dowiedzieć od Allegro jakie jest ich uzasadnienie. Na razie nie dostałem żadnej wiadomości z uzasadnieniem. Wysłałem zapytania, jakiś facet odpowiedział, że wysłał mi uzasadnienie i że powinienem je mieć. Co z tego jeżeli nie dostałem go - typowa sytuacja głuchego telefonu. W swoim mailu oczywiście nie raczył dołączyć kopii tego uzasadnienia, które rzekomo mi wcześniej wysłał.
Dostałem też maila z rachunkiem, ale nic tam nie było o blokadzie konta - nie wiem czy ten mail był tym uzasadnieniem o którym pisał ten facet czy chodzio o coś innego????

Podejrzewam że taka zabawa w głuchy telefon z alegro będzie trwała - bo jak wyślę następne zapytanie to odpowie może następny pracownik, który nie będzie wiedział o co chodzi i tak w koło Macieju.

Czy nie można do cholery zrobić czegoś takiego żeby ważne pisma od alegro były dostępne online po zalogowaniu dla użytkownika.
Wtedy wiadomo byłoby czy pracownik alegro rzeczywiście wysłał maila czy nie wysłał, inaczej ta zabawa w głuchy telefon będzie trwała

Nie piszę tu o meritum, bo nie wiem jeszcze za co mi konto zawiesili tylko o samej komunikatywności, albo o jej braku ze strony alegro.
Obserwuj wątek
    • darek795 Re: Allegro - zabawa w głuchy telefon 04.03.10, 01:16
      Aha no i sprawa blokady dostępu do forum Cafe po zablokowaniu konta - to też kolejna sprawa - dlaczego blokuje się mozliwość zadawania pytań przez użytkownika na forum - tego też nie bardzo rozumiem - kolejny dowód na niekomunikatywność.
    • darek795 Re: Allegro - zabawa w głuchy telefon 04.03.10, 12:10
      No i na 4 dzień dowiedziałem się o co im chodziło.

      Zamknęli mi konto, z powodu pewnej pomyłki - mojej.

      W poradniku wideo sprzedawanym na Alegro powiedziałem, że by się zalogować do mojej strony trzeba użyć hasła z Alegro. Chodziło mi o hasło, które kupujący otrzyma ode mnie po zapłaceniu przez Alegro. Im natomiast wydało się, że chodzi o hasło użytkownika Alegro. Czyli powstało pewne nieporozumienie. Mogli mi o tym powiedzieć.

      Gdybym chciał wyłudzać hasła z Alegro to nie umieszczałbym tego w aukcji na Alegro tylko gdzieś indziej, byle gdzie, ale nie na Alegro i nie podawałbym swojego nika po którym można mnie zidentyfikować.
      Czy słyszeliście o oszuście, który by podawał swoje dane.


      Pracownik Alegro napisał mi, w takich sprawach nie przyjmują żadnych wyjaśnień, tłumczeń itd.

      Rozumiem, że jest to polityka szeroko pojętej prewencji - czyli lepiej zawiesić osoby niewinne niż naraźić się na ryzyko braku reakcji na zagrożenie bezpieczeństwa. W przypadkach wątpliwych Alegro woli wyrzucić kogoś prewencyjnie niż dociekać czy rzeczywiście winien czy nie - bo to zbyt skomlikowane.

      • darek795 Re: Allegro - zabawa w głuchy telefon 04.03.10, 12:35
        Dlatego radzę wszystkim nie frustrujcie się tym, że jesteście "niewinni" a zablokowali wam konto. Po prostu z punku widzenia Alegro powstały wątpliwości czy nie łamiecie regulaminu i w ramach szerokiej prewencji was zawieszono. Takie są ich zasady. Lepiej aby zawieśić 100 niewinnych niż jeden oszust miałby hasać na swobodzie.
        Jak się zawiesi 100 niewinnych to nic się nie stanie, a 1 oszust może zniszczyć reputację serwisu.
        • darek795 Re: Allegro - zabawa w głuchy telefon 04.03.10, 12:57
          Mój pomysł na to byłby taki, że jeżeli Alegro już musi prewencyjnie zawieszać konta to może wprowadzilibyście zamiast tego konta drugiej kategorii - konto byłoby oznaczone jako Czarna Owca i inni użytkownicy wystawiając aukcję wybieraliby opcję czy akceptują oferty od Czarnych Owiec czy nie. Alegro mogłoby informować, że nie ponosi żadnej odpowiedzialności, jeżeli ktoś akceptuje oferty Czarnej Owcy.
          • darek795 Re: Allegro - zabawa w głuchy telefon 04.03.10, 15:14
            A co do wprowadzenia jakiegoś pewnego systemu powiadamiania użytkownika o tym co i jak to taki system własnie zobaczyłem na SWISTAKU - właśnie musiałem założyć tam konto i widzę jest w panelu użytkownika zakładka komunikaty a waże rzeczy ukazują się nawet zaraz prosto po zalogowaniu i od razu czytam - wysłano do ciebie wiadomość taką a taką. W alegro natomiast nie ma tego - wolą stosować głuchy telefon.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka