Dodaj do ulubionych

List Otwarty - Awarie Allegro

22.10.07, 19:39
Nasze kochane Allegro.
Trochę przegięliście z tymi awariami.

Rozumiem, że ja, jako allegrowicz wobec którego kupujący zgłosili
sprawę na policję zostałem wyeliminowany jako użytkownik allegro
włącznie z całą moją rodziną.

Jednak wymigiwanie się od odpowiedzialności za koszmarnie
niestabilną pracę serwisu i realnie wyliczalne straty zarówno
sprzedających jak i kupujacych aż prosi się, żebyśmy zebrali się
do "kupy" i wytoczyli Wam proces sądowy.

Rozumiem zmianę systemu, oprogramowania bazy danych itd.
Moim skromnym zdaniem, dużo lepiej by to wyglądało, gdyby np.
Allegro ogłosiło, że od piątku 23:55 do poniedziałku 6:00 serwis nie
będzie dostępny.
Nikt by wtedy nie marudził, a Wasi technicy mogli by wszystko zrobić
jak należy.

Tymczasem od pewnego czasu mamy tylko skromne informacje o
planowanych przerwach które wydłużają się w nieskończoność i są
powodem co najmniej "niezadowolenia" użytkowników allegro.

Proszę o jedno.
Proszę o traktowanie nas, użytkowników serwisu allegro jak
normalnych ludzi a nie przygłupów.

Obserwuj wątek
    • maciej.sniezek Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 20:09
      gigabat napisał:

      > Nasze kochane Allegro.
      > Trochę przegięliście z tymi awariami.

      Nie ma dla nas żadnego wytłumaczenia. Pozostaje mi przeprosić w
      imieniu Allegro i zapewnić, że dział techniczny pracuje non stop
      przy tej sprawie.

      Proszę jednak pamiętać, że co prawda to miejsce jest - jak każde
      inne - dobre do ponarzekania, tym niemniej żaden z ekspertów nie ma
      nic wspólnego z działem technicznym, a więc nic więcej niż
      przeprosiny w imieniu Allegro od nas Państwo nie usłyszycie...:(
        • maciej.sniezek Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 20:32
          aleksandra1977 napisała:

          > Panie Maćku,
          > czy mógłby Pan napisać, ile to jeszcze potrwa?

          Niestety nie. Sprawa jest związana z wdrażaniem nowej platformy
          technicznej Oracle, o wiele wydajniejszej niż dotychczasowe
          rozwiązania. Dzięki jej wdrożeniu Allegro będzie bardziej stabilne i
          szybsze. Musimy tylko przetrwać przykry okres przejściowy. Niestety
          nie wszystko dało się przetestować na sucho, niektóre
          sprawy "wychodzą" dopiero podczas działania na żywym organizmie...
          Zapewne nawet dział techniczny nie jest w stanie podać konkretnej
          godziny zakończenia kłopotów.

          Pozwolę sobie też na prywatną uwagę jako sprzedającego: lepiej teraz
          niż w grudniu...
          • gigabat Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 21:39
            > Pozwolę sobie też na prywatną uwagę jako sprzedającego: lepiej
            teraz
            > niż w grudniu...

            Fajna uwaga.
            Bez urazy ..., ale wielu użytkowników allegro żyje nie tylko w
            grudniu.

            Kiedy możemy się spodziewać oficjalnego komunikatu Allegro w sprawie
            rekompensat za awarie?
            Przedłużanie aukcji o 24 godziiny nikogo nie satysfakcjonuje.
            Taka firma jak Allegro powinna być przygotowana na sucho.
            Ciekawe jakby zareagowli klienci TP-SA gdyby nagle przez kilka dni
            nie działały im telefony, bo na "sucho" miało wszystko działać bez
            problemu.

            Jeszcze trochę i allegro uzyska zaszczytne miejsce na liście
            monopolistów.
      • gigabat Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 20:22
        Zgada się ...
        To jest miejsce do ponarzekania ... ale .....

        Ostatnie awarie allegro bynajmniej nie są sporadyczne.
        Oczywiście regulamin allegro wyeliminuje większość roszczeń, ale
        taka firma jak Allegro powinna troszkę inaczej podejść do klientów.


        > Proszę jednak pamiętać, że co prawda to miejsce jest - jak każde
        > inne - dobre do ponarzekania, tym niemniej żaden z ekspertów nie
        ma
        > nic wspólnego z działem technicznym, a więc nic więcej niż
        > przeprosiny w imieniu Allegro od nas Państwo nie usłyszycie...:(

        Zapraszamy więc eksperta z działu technicznego do dyskusji na tym
        forum.
    • rubi21 Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 20:15
      Aukcje na allegro nie są chyba przedłużane, niestety jest to strata
      kasy dla sprzedajacych, bo przecież płacimy prowizję za wystawienie
      przedmiotu. Dodatkowo jesli komus sie udało zalicytować i jest to
      niska kwota, to tracimy bo sprzedajemy cos za marne pieniądze, nie
      mozna wycofac aukcji bo nie da sie zalogować i takie zamkniete koło
      jest.
      • maciej.sniezek Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 20:26
        rubi21 napisała:

        > Aukcje na allegro nie są chyba przedłużane, niestety jest to
        > strata kasy dla sprzedajacych, bo przecież płacimy prowizję za
        > wystawienie przedmiotu. Dodatkowo jesli komus sie udało
        > zalicytować i jest to niska kwota, to tracimy bo sprzedajemy cos
        > za marne pieniądze, nie mozna wycofac aukcji bo nie da sie
        > zalogować i takie zamkniete koło jest.

        Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy, aukcje kończące się w godzinach
        12:48-14:15 zostały przedłużone. Aukcje kończące się po 14:15 nie
        zostały jeszcze przedłużone, ponieważ kłopoty serwisu trwają.
        Niewykluczone jednak, że aukcje te również zostaną przedłużone.
        Trudno mi w tej chwili powiedzieć, jaka będzie w tej sprawie decyzja.

        Jeśli aukcje kończące się w czasie trwania awarii z przyczyn
        technicznych nie będą mogły być przedłużone, Sprzedającym zostaną
        zwrócone WSZYSTKIE opłaty (za wystawienie, promocję i prowizja od
        sprzedaży).

        Przypominam, że jeśli awaria trwa dłużej niż 6 godzin, WSZYSTKIE
        trwające w momencie jej trwania aukcje są przedłużane (a więc nie
        tylko te kończące się).

        Szczegóły tutaj.

        W sprawie wczorajszych i dzisiejszych awarii został wydany specjalny
        komunikat.

        Pozostaje mi jeszcze raz przeprosić za to zamieszanie w imieniu
        Zespołu Allegro. Dla nas - osób mających bezpośredni kontakt z
        Użytkownikami - jest to również spory stres, tym bardziej, że Wasza
        złość jest w pełni uzsadaniona.
        • wiecejniewroce Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 20:43
          Złodzieje! Oddajcie pieniądze za menedżera sprzedaży, z którego nie mogę
          korzystać, oddajcie pieniądze za zaplanowane wystawienie aukcji, oddajcie
          pieniądze za promowane aukcje, które trwają ale nie da się w nich licytować.
          Aukcje, które wczoraj miały się zakończyć, zostały przedłużone do dzisiaj i za
          chwilę znowu się skończą, a nie da się zalogować od kilku godzin!!! Oszuści!
          Przepraszajcie za mnie ludzi!!!
        • gigabat Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 20:43
          Panie Macieju.
          Troszkę luzu.

          To nie jest złość, tylko normalne zgłoszenia awarii przez
          uzytkowników.
          Tyle, że dla wiekszości użytkowników wspomniana migracja i związane
          z nią problemy są bardzo uciążliwe.

          Jak już pisałem w wielu moich postach, allegro chyba nie zdaje sobie
          sprawy, ze skali zjawiska Allegro.

          Dla wielu uzytkowników, funkcjonalność allegro porównywalne jest z
          utrzymaniem działalności firmy, zapewnieniem bytu rodzinie i
          możliwości włożenia czegoś konkretnego do garnka ......
          Tak ładnie się promujecie, jednak wychodzi na to, że nie nadążacie
          za własną reklamą.

          Przydałoby się cos więcej niż tylko przedłużanie aukcji.
      • gigabat Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 21:28
        Witam martuha

        Musisz być cierpliwa.

        Mój klient założył sobie konto na allegro na początku sierpnia.
        List z kodem aktywacyjnym nie dotarł.
        Poprosił o ponowne wysłanie w poowie września - do dzisiaj nie
        dotarł.
        Allegro się nie wyrabia ...
        • maciej.sniezek Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 21:55
          gigabat napisał:

          > Mój klient założył sobie konto na allegro na początku sierpnia.
          > List z kodem aktywacyjnym nie dotarł.
          > Poprosił o ponowne wysłanie w poowie września - do dzisiaj nie
          > dotarł.
          > Allegro się nie wyrabia ...

          Wysyłka kodów nie ma nic wspólnego z działaniem Allegro - odbywa się
          niezależnie, nawet fizycznie w innym miejscu. Warto się upewnić, czy
          klient a) rzeczywiście zamówił kod, b) podał poprawne i kompletne
          dane adresowe, c) nie dostał maila od Allegro nt. niewłaściwych
          danych, z prośba o ich poprawienie (brak nr telefonu może być
          powodem niewysłania kodu) d) nie ma przypadkiem dziurawej skrzynki
          pocztowej, e) nikt z domowników nie "przejął" przesyłki z Kodem
          Aktywacji, zapominając o tym poinformować (kolejność mniej więcej
          zgodna z częstotliwością występowania danego zdarzenia).
      • wiecejniewroce Re: List Otwarty - Awarie Allegro 22.10.07, 21:48
        Jak to kpina, przecież nie działa dopiero od dwóch dni... nieprzerwanie :-)
        Zobaczymy co eksperci napiszą po kolejnym weekendzie, bo padaka jest pewna :-)Za
        niedługo braknie już usprawiedliwień, a na forum Allegro będą tylko zablokowane
        tematy - "Przepraszamy za utrudniony dostęp do serwisu w dniu 1, 2, 3, 4, 5, 6,
        7, itd."

      • patrice7 ehhh!! 22.10.07, 22:50
        Matko co za narod!!!! Narzekacie na władze a "posłuchajcie" siebie trochę. Cudów oczekujecie? Normalna sprawa nie dziala i juz , pewnie jakas przyczyna jest i tyle ,nikt nie che zrobic wam na złośc, zapewne.
        Nie podoba się?? idzcie gdzie indziej sprzedawac i juz .problem z glowy!
        • gigabat Re: ehhh!! 25.10.07, 20:40
          Nie oczekujemy cudów.

          Tyle, że Allegro bierze od sprzedających całkiem ładne pieniądze.
          Jeśli jest awaria, to należałoby uwzględnić wszelkie koszta
          poniesione przez nich poniesione. Zwłaszcza, że ostatnio te awarie
          zdarzają się bardzo często.

          Wyszystko byłoby w porządku, gdyby takie awarie zdarzały się
          sporadycznie .. nawet raz, dwa razy na miesiąc było by do
          przejedzenia.
          Jednak to co teraz się dzieje (awaria kilka razy w tygodniu i w
          godzinach największej oglądalności) pachnie totalną amatorszczyzną.

          Wyobraś sobie, że Twój operator telefoniczny ma tak często awarie i
          np. przez to nie zakończysz negocjacji w sprawie transakcji na kilka
          tys zł.
          Proste - płacimy więc czegoś oczekujemy.

          No i nie wrzucaj tu tematów politycznych ;-)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka