Dodaj do ulubionych

aukcja jeden przedmiot wiele kolorow

13.03.08, 15:59
jezeli sprzedawca wystawia 200 bluzek w 8 kolorach to na stanie musi
miec 1600?
Obserwuj wątek
    • nicol-e Re: aukcja jeden przedmiot wiele kolorow 13.03.08, 17:10
      zanaa napisała:

      > jezeli sprzedawca wystawia 200 bluzek w 8 kolorach to na stanie
      musi
      > miec 1600?

      Tak, sprzedający musi być w stanie zapewnić PEŁNĄ liczbę sztuk
      przedmiotu w danym kolorze - jesli zatem 200 kupujących wybrałoby
      przykładowo kolor czarny- Sprzedający musi miec 200 sztuk czarnych
      bluzek, a co za tym idzie po 200 szt. z każdego koloru = w tym
      przypadku łacznie 1600 szt. (jesli chce wystawić 8 kolorow na jednej
      aukcji wieloprzedmiotowej)


      Zachęcam też do lektury plików "Pomocy", gdzie jest to jasno
      wyjaśnione:

      "W aukcjach i ofertach Kup Teraz!, gdzie oferowana jest większa
      liczba przedmiotów niż 1 (tzw. wieloprzedmiotowych), Sprzedający
      może oferować wybór koloru/wzoru graficznego, pod warunkiem że
      pozostałe cechy produktów są identyczne.
      (...)
      Uwaga! Sprzedający musi być w stanie zapewnić pełną liczbę
      oferowanych przedmiotów w określonym kolorze/wzorze.

      Przykład:

      Sprzedajesz 10 przedmiotów w dwóch kolorach do wyboru - czerwonym i
      zielonym. 10 zwycięzców wybrało przedmiot w kolorze zielonym. Musisz
      być w stanie dostarczyć 10 przedmiotów w tym właśnie kolorze.

      Jeżeli Sprzedający nie jest w stanie zaoferować odpowiedniej ilości
      przedmiotów w danym kolorze, wówczas każdy kolor powinien znaleźć
      się w osobnej ofercie. Niedozwolone jest zamieszczanie w opisie
      informacji typu: "Brak koloru zielonego. Nadal dostępny niebieski".
      Sprzedający nie może też proponować licytującym kontaktu przed
      zakupem w celu zorientowania się w dostępnych kolorach/wzorach.
      Niedozwolone są wszelkie zapisy typu: "Licytuj teraz, nie zwlekaj,
      możliwość wyboru koloru tylko dla pierwszych trzech
      osób", "Ograniczona ilość przedmiotów w kolorze niebieskim, śpiesz
      się z zakupem", "Zapytaj o dostępność koloru czerwonego".

      źródło:
      www.allegro.pl/help_item.php?item=322
      pozdrawiam - Niki




        • nicol-e zgadza się.. 13.03.08, 18:53
          jeśli Ci przeszkadzają- zgłaszaj do weryfikacji- to znikną (jesli
          admin zdąży dotrzeć do zgloszenia)

          Na stronie każdej trwającej aukcji w prawym, górnym rogu jest
          link: "Zgłoś naruszenie zasad" i po kliknięciu "Zgłoś naruszenie
          dotyczące opisu" i zakladka o niedozwolonym wyborze towaru z listy.

          pozdrawiam
    • bianna Re: aukcja jeden przedmiot wiele kolorow 19.03.08, 12:58
      Rozumiem więc, ze taki zapis w regulaminie sprzedawcy (cytuję dosłownie z aukcji):

      "Czsem trzeba poczekać dlużej ze względu na czas jaki jest mi potrzebny na sprowadzenie konkretnego koloru(trzeba doszyć).Oczywiście zostaniesz o tym poinformowana/y.Taka sytuacja jest bardzo rzadka!"

      jest niezgodny z regulaminem allegro?
      Właśnie mam taki przypadek ze sprzedawcą: zapłaciłam 11 marca, otrzymałam mail od niego 12 marca, ze ma wpłatę. Przesyłki do dziś brak, bo jak twierdzi sprzedawca - nie ma zamawianego przeze mnie koloru, upiera się, ze wysłał maila, oczywiście nic nie dostałam... I gdybym sama się nie upomniała to pewnie czekałabym w nieskończoność. Jeszcze sprzedający śmie twierdzić, ze on ma swój regulamin i mam się do niego stosować, licytując zaakceptowałam fakt, ze moze czegoś nie mieć. SS, ma w tym momencie 76 aukcji, a pewnie 0 towaru na stanie
      • nicol-e Re: aukcja jeden przedmiot wiele kolorow 20.03.08, 14:02
        bianna napisała:

        > Rozumiem więc, ze taki zapis w regulaminie sprzedawcy (cytuję
        dosłownie z aukcj
        > i):
        >
        > "Czsem trzeba poczekać dlużej ze względu na czas jaki jest mi
        potrzebny na spro
        > wadzenie konkretnego koloru(trzeba doszyć).Oczywiście zostaniesz o
        tym poinform
        > owana/y.Taka sytuacja jest bardzo rzadka!"
        >
        > jest niezgodny z regulaminem allegro?

        To nie do końca jest tak. Odpowiedni punkt Regulaminu mówi
        wprawdzie, że: "Zgłaszając towary lub usługi do aukcji Sprzedający
        potwierdza, iż jest uprawniony do przekazania tytułu własności do
        tych towarów lub usług każdemu, kto nabędzie je w ramach danej
        aukcji (pkt. 17.1), ale zapis nie oznacza, że Sprzedający ma go mieć
        fizycznie z momencie wystawiania aukcji u siebie - ma jednak
        posiadać towar po zakończeniu aukcji, w późniejszym czasie, w celu
        finalizacji transakcji. Część sprzedawców nie zawsze posiada
        wszystko na stanie w chwili trwania aukcji, ale najcześciej jest w
        stanie dostarczyć dany przedmiot w krótkim czasie po jej zakonczeniu
        (np z hurtowni)- nie ma problemów z finalizacją i takie sytuacje
        Allegro dopuszcza. Zatem jesli generalnie Sprzedający jest w stanie
        sfinalizować transakcję - jest ok.




        > Właśnie mam taki przypadek ze sprzedawcą: zapłaciłam 11 marca,
        otrzymałam mail
        > od niego 12 marca, ze ma wpłatę. Przesyłki do dziś brak, bo jak
        twierdzi sprzed
        > awca - nie ma zamawianego przeze mnie koloru, upiera się, ze
        wysłał maila, oczy
        > wiście nic nie dostałam... I gdybym sama się nie upomniała to
        pewnie czekałabym
        > w nieskończoność. Jeszcze sprzedający śmie twierdzić, ze on ma
        swój regulamin
        > i mam się do niego stosować, licytując zaakceptowałam fakt, ze
        moze czegoś nie
        > mieć. SS, ma w tym momencie 76 aukcji, a pewnie 0 towaru na stanie

        Jeśli finalizacja transakcji będzie się przedłużać - zawsze możesz
        zgłosić do serwisu problem ze Sprzedającym przez formularz
        kontaktowy:
        www.allegro.pl/contact/contact.php Jestem kupującym -->
        zapłaciłem, ale nie otrzymałem towaru lub: Inny problem ze
        Sprzedającym.

        Swoje odczucia na temat przebiegu calej transakcji, czasu dostawy
        towaru, kontaktu ze Sprzedającym możesz rownież wyrazić w stosownym
        komentarzu.

        pozdr- Niki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka