Dodaj do ulubionych

czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danych All

20.08.08, 13:00
Właśnie dyskutujemy nad pewną zmianą systemu pracy z klientami All w
naszej firmie i nasuwa mi sie pytanie. Czy obowiązkiem jest podanie
nr telefonu (bo jeśli jest musi być aktualny) w danych Allegro
Chcielibyśmy przejść na system obsługi wyłącznie mailowej, pomijając
rozmowy z klientami i sms'y, nie znalazłam nic w regulaminie, chyba
że przeoczyłam.
Obserwuj wątek
    • annna84 Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 20.08.08, 20:36
      Podanie numeru telefonu jest obowiązkowe.
      • detinka Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 20.08.08, 20:46
        hmm szkoda żezespołu Allegro ten pkt. regulaminu nie dotyczy :-(
        • orissa Detinko 21.08.08, 10:38

          A Ty masz tak celowo ustawione w sygnaturce, żeby wyświetlał się napis "Nie
          możesz zobaczyć strony tego Użytkownika, jego konto zostało zawieszone"?;-)
        • tommi129 Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 21.08.08, 10:38
          Bardzo trafne spostrzeżenie o telefonie :) Szkoda tylko ,że nikt z obsługi
          allegro nie odpowiada albo bardzo rzadko odpowiada. Trzeba by poszukać bardziej
          poczytnego forum
        • maciej.sniezek Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 23.08.08, 21:48
          detinka napisała:

          > hmm szkoda żezespołu Allegro ten pkt. regulaminu nie dotyczy :-(

          Nie bardzo rozumiem - zapewne chodzi o to, że na stronach Serwisu
          nie podajemy numeru telefonu kontaktowego? Przyczyna tego jest
          prosta: większości spraw dotyczących konta w Allegro nie da się
          omówić telefonicznie. W tym celu potrzebny byłby potężny system
          obsługi telefonicznej, z pinami, identyfikacją i szczegółową
          weryfikacją. Nawet jednak, gdyby taki system powstał, nie
          funkcjonowałby prawidłowo: w Allegro każdą sprawą zajmuje się
          konkretny pracownik i tylko on może udzielić odpowiedzi na zadane
          pytanie lub podać rozwiązanie problemu (chodzi oczywiście o problemy
          i pytania dotyczące blokad kont i usunięć aukcji). Dlatego właśnie
          system obsługi mailowej połączony z wyjątkowo dobrze rozwiniętą
          strukturą stron pomocy - najlepiej spełnia swoją rolę.

          A jeśli chodziło Pani o pracownika Allegro, który w ustawieniach
          swojego konta nie podał numeru telefonu kontaktowego - to oczywiście
          jest naruszenie zasad. Jeśli zgłosi Pani (tutaj lub w mailu do nas),
          kogo konkretnie dotyczy to naruszenie - ta osoba z całą pewnością
          zostanie poproszona o uzupełnienie braku, tak jak każdy inny
          użytkownik.
          • tommi129 Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 27.08.08, 11:18
            maciej.sniezek napisał :
            "A jeśli chodziło Pani o pracownika Allegro, który w ustawieniach
            swojego konta nie podał numeru telefonu kontaktowego - to oczywiście
            jest naruszenie zasad. <b>Jeśli zgłosi Pani </b>(tutaj lub w mailu do nas),
            kogo konkretnie dotyczy to naruszenie - ta osoba z całą pewnością
            zostanie poproszona o uzupełnienie braku, tak jak każdy inny
            użytkownik."

            Nigdy -od roku AD 2000 - mi się nie zdarzyło aby w emailu od allegro był podany
            numer telefonu . A takich emaili z korespondencją przewinęło się kilkadzisiąt.
            Więc NIE JEST PRAWDĄ , że Obsługa Allegro podaje numery telefonów do siebie.
            Chyba żaden z pracowników All nie chce rozmawiać telefonicznie z plebsem :)
            • detinka Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 27.08.08, 14:33
              tommi czytaj ze zrozumieniem ! Nie chodzi tu Panu M.S. o podanie
              telefonu pod korespondecja mailową w danej sprawie, a o podanie
              telefonu w danych Allegro, zakładając, że pracownik Allegro jest
              użytkownikiem :-)
              • tommi129 Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 27.08.08, 17:17
                Widać niedokładnie przeczytałem. Było wcześnie rano :)
    • nicol-e Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 21.08.08, 22:04
      detinka napisała:

      > Właśnie dyskutujemy nad pewną zmianą systemu pracy z klientami All
      w
      > naszej firmie i nasuwa mi sie pytanie. Czy obowiązkiem jest
      podanie
      > nr telefonu (bo jeśli jest musi być aktualny) w danych Allegro

      Tak, nr telefonu musi zostać podany, przy czym nie musi to być Twój
      tel- jesli ktoś nie posiada telefonu, powinien podać telefon
      kontaktowy.


      > Chcielibyśmy przejść na system obsługi wyłącznie mailowej,
      pomijając
      > rozmowy z klientami i sms'y, nie znalazłam nic w regulaminie,
      chyba
      > że przeoczyłam.
      >

      Owszem, przeoczyłaś:)

      2.2.Osoby fizyczne, w celu Rejestracji, powinny wypełnić formularz
      rejestracyjny poprzez podanie: swojego imienia i nazwiska, pełnego
      adresu kontaktowego wraz z nazwą kraju i regionu (województwa),
      adresu e-mail, numeru telefonu kontaktowego, nazwy, pod którą osoba
      rejestrująca zamierza występować w Allegro (login) oraz hasła (Konta
      Prywatne). Osoby fizyczne korzystające z Allegro w związku z
      prowadzoną działalnością gospodarczą zobowiązane są również podać
      nazwę (firmę), pod którą prowadzą działalność gospodarczą (Konta
      Firmowe).

      2.3.Rejestracji osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej, o
      której mowa w art. 2.1.,a także wszystkich dalszych czynności tego
      podmiotu w Allegro, może dokonać osoba, która jest umocowana do
      dokonywania w jej imieniu wszelkich czynności związanych z
      Rejestracją oraz do wykonywania wszystkich praw i obowiązków
      Użytkownika. W celu Rejestracji osoba ta powinna wypełnić formularz
      rejestracyjny poprzez podanie: swojego imienia i nazwiska, adresu e-
      mail, numeru telefonu kontaktowego, pełnej nazwy (firmy) podmiotu
      rejestrowanego oraz adresu jego siedziby wraz z nazwą kraju i
      regionu (województwa), nazwy, pod którą podmiot ten zamierza
      występować w Allegro (login) oraz hasła (Konta Firmowe).


      i do kompletu punkt dotyczący usunięcia nr telefonu:
      2.8.Konto zawiera dane Użytkownika podane przez niego w formularzu
      rejestracyjnym. W przypadku późniejszej zmiany jakichkolwiek z tych
      danych Użytkownik powinien niezwłocznie zaktualizować je,
      korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego na stosownej
      stronie Allegro. Zabrania się usuwania przez Użytkownika danych, o
      których mowa w art. 2.2. i 2.3., w trakcie korzystania z usług
      Allegro, a także podawania danych niepełnych bądź nieprawdziwych.
      Użytkownik nie ma możliwości zmiany przyjętej w trakcie rejestracji
      nazwy Konta (loginu). Do każdego Konta musi być przyporządkowany
      inny adres e-mail.

      pozdrawiam- Nicol-e
      • detinka Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 21.08.08, 22:46
        thx nicol-e

        szkoda że my musimy a All nie
        • tommi129 Re: czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danyc 22.08.08, 09:09
          detinka napisała:

          > thx nicol-e
          >
          > szkoda że my musimy a All nie

          Nicol-e ma misję społeczną a gdzie są eksperci z allegro ? Ja też czuję takie
          powołanie ale nie w obronie allegro a raczej odwrotnie.

          >>> - "martucha2" mi napisała : <<<
          "
          >Re: Patrz komu wystawiasz "negatyw"
          >Autor: martuha2☺ 12.08.08, 19:18
          >jaki ty pusty jestes, nicol-e nie jest z Obsługi Allegro!!!
          >Ona pomaga na Cafe Allegro pod nickiem fajna__ !!!"

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka