Dodaj do ulubionych

czekam już 3 tyg....pomocy!

20.08.08, 13:04
witam,otóż pod koniec lipca wylicytowałam na allegro
torbę.sprzedający wysłał przesyłkę z UK 1 sierpnia.dzisiaj mamy już
20 sierpnia a torebki ani widu ani słychu.paczka była zwykła, nie
priorytet,ale byłam zapewniona że w ciągu 7 dni roboczych
dojdzie.wiem, że termin siedmiu dni w wypadku "kochanej" poczty
polskiej to raczej fikcja,ale 21 dni to już przesada.podejrzewam,że
paczka zaginęła.czy jest jakaś możliwość żeby sprawdzić gdzie
ewentualnie mogła się zawieruszyć, tzn.czy na poczcie mogą
zmonitorować trasę przesyłki.a może ja za barzdo panikuję i 3 tyg.
to standard jeśli chodzi o paczki z zagranicy?
Obserwuj wątek
    • maciej.sniezek Re: czekam już 3 tyg....pomocy! 23.08.08, 21:53
      fereszte napisała:

      > witam,otóż pod koniec lipca wylicytowałam na allegro
      > torbę.sprzedający wysłał przesyłkę z UK 1 sierpnia.dzisiaj mamy
      > już 20 sierpnia a torebki ani widu ani słychu.paczka była zwykła,
      > nie priorytet,ale byłam zapewniona że w ciągu 7 dni roboczych
      > dojdzie.wiem, że termin siedmiu dni w wypadku "kochanej" poczty
      > polskiej to raczej fikcja,ale 21 dni to już przesada.
      > podejrzewam,że paczka zaginęła.czy jest jakaś możliwość żeby
      > sprawdzić gdzie ewentualnie mogła się zawieruszyć, tzn.czy na
      > poczcie mogą zmonitorować trasę przesyłki.a może ja za barzdo
      > panikuję i 3 tyg. to standard jeśli chodzi o paczki z zagranicy?

      Z moich osobistych doświadczeń wynika, że po 3 tygodniach przesyłka
      z UK powinna już dotrzeć, ale wiem też, że na poczcie (przynajmniej
      polskiej) reklamację przesyłek zagranicznych przyjmują dopiero po
      miesiącu od nadania... Nie sądzę, żeby przesyłka zaginęła, to raczej
      rzadkie w przypadku przesyłek zagranicznych.

      Zachęcam do sprawdzenia we własnym urzędzie, czy przesyłka
      przypadkiem nie czeka, a listonosz "zapomniał" włożyć awiza do
      skrzynki. To bardzo częste.

      Warto też spytać Sprzedającego o numer nadania, a może wręcz skan.
      To daje jaką taką pewność, że przesyłka została w ogóle nadana.

      Tak czy owak - jeśli przesyłka zaginęła, Sprzedający dostanie
      odszkodowanie (tylko on może się o nie ubiegać) i powinien zwrócić
      Pani wpłacone pieniądze lub ponownie wysłać towar.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka