Dodaj do ulubionych

do Pani Moderator :)

16.11.09, 07:36

Moze by troszke dodatków na forum. np suwaczek, który by odliczał
jak długo juz forum istnieje. watki typu poznajmy sie gdzies
przyszpilone u góry...
Co Pani na to :) ?

--
raczki
odliczanka
Obserwuj wątek
    • kola-dka no no no :) 16.11.09, 14:20
      jak ładnie i kolorowo :)
      gratuluję !!!!

      :)
      --
      [[url=https://www.suwaczek.pl/][img]
      https://www.suwaczek.pl/cache/38f74278ff.png[/img][/url]
      • chiyo28 R malo nas :( 17.11.09, 10:28

        naliczyłam w poście przedstawiającym nas jakies 9 osób. troszke
        mało. Moze by kogos zaprosić jeszcze. albo jakos rozreklamowac forum
        na oczekiwaniu.

        --
        raczki
        [img]https://lt1m.lilypie.com/hr5Op1.png[/img]
          • ursgmo Re: R malo nas :( 17.11.09, 19:10
            Zgłosiło się więcej dziewczyn niż pisze , chyba zaczniemy
            wykasowywać nieaktywne czytaczki ? jak myślicie?

            Poddajcie jakiś fajny pomysł na zareklamowanie naszej poczekalni ,
            żeby zachęcić trochę zakręconych jak my dziewczyn ;-)

            --
            pozdrawiam Urszula
            mama Zuzi i Maćka
            [url=http://lilypie.com][img]https://lt2f.lilypie.com/69Wrp1.png
            [/img][/url]
            • naftalka5 Re: R malo nas :( 17.11.09, 19:30
              Myślę, że trzeba zrobić selekcję. W zasadzie wolę kameralne grono
              ale kilka "wariatek" sie jeszcze przyda :)
              --
              [url=http://lilypie.com][img]https://lt1f.lilypie.com/KCYrp1.png[/img]
              [/url]
              • ursgmo Re: R malo nas :( 17.11.09, 19:44
                Zgadzam się z Tobą naftalko ! myślę że kameralnie będzie
                przyjemniej :-D szczególnie jak się rozkręcimy .........
                --
                pozdrawiam Urszula
                mama Zuzi i Maćka
                [url=http://lilypie.com][img]https://lt2f.lilypie.com/69Wrp1.png
                [/img][/url]
                • naftalka5 Re: R malo nas :( 17.11.09, 19:55
                  Sądzę,że będzie wesoło :D Zresztą kto jak nie my nas wszystkie
                  lepiej zrozumie? :) :P
                  --
                  [url=http://lilypie.com][img]https://lt1f.lilypie.com/KCYrp1.png[/img]
                  [/url]
                  • chiyo28 Re: R malo nas :( 18.11.09, 08:36
                    tez jestem za tym, zeby podczytywaczy wykasować. to forum i tu sie
                    tez pisze, a nie tylko czyta.
                    czytelnia to na ogólnym.

                    --
                    raczki
                    [img]https://lt1m.lilypie.com/hr5Op1.png[/img]
                    • az-82 Re: R malo nas :( 18.11.09, 08:53
                      Tylko przy tym kasowaniu uwzględnijcie, że nie wszystkie tak siedzą na okragło przy kompie, jak my. Może niektóre dziewczyny nie miały po prostu okazji, albo czasu. Ale ogólnie, jestem za.
                      • ursgmo zagłosujcie dziewczyny 18.11.09, 09:05
                        Bardziej chodzi o te co się zgłosiły zostały wpuszczone i nawet się
                        nie przywitały . Spróbuje rozreklamować dziś forum tak jak
                        chciałyście , więc pewnie ktoś nowy do nas dołączy , ale za nim to
                        zrobię chcę Was zapytać : jest taka opcja że na dole będzie się
                        wyświetlać kto jest obecny na forum , chyba w ten sposób będziemy w
                        stanie wychwycić kto się pojawia, czyta a nie pisze .... włączyć
                        czy nie ?
                        --
                        pozdrawiam Urszula
                        mama Zuzi i Maćka
                        [url=http://lilypie.com][img]https://lt2f.lilypie.com/69Wrp1.png
                        [/img][/url]
                          • az-82 Re: zagłosujcie dziewczyny 18.11.09, 09:19
                            Jak dla mnie, możesz włączyć, ale to nic nie da. W ustawieniach jest opcja do wyboru, czy pokazywać obecność na forum. Jak ktoś to sobie wyłączy, to będzie siedzieć na forum niewidoczny, więc i tak go nie zauważysz.
                            • ursgmo Re: zagłosujcie dziewczyny 18.11.09, 09:36
                              no to jesteśmy w....... hm punkcie wyjścia ........
                              eh jakoś to będzie
                              --
                              pozdrawiam Urszula
                              mama Zuzi i Maćka
                              [url=http://lilypie.com][img]https://lt2f.lilypie.com/69Wrp1.png
                              [/img][/url]
                              • chiyo28 Re: zagłosujcie dziewczyny 18.11.09, 12:47
                                ja bym umieściła w opisie firum na stronie głównej, ze nie
                                tolerujemy podczytywaczy i tylko osoby aktywnie uczestniczace w
                                forum bedą mogły z nami klikać :)

                                --
                                raczki
                                [img]https://lt1m.lilypie.com/hr5Op1.png[/img]

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka