Dodaj do ulubionych

Gliwice chcą pociągu, a marszałek ich nie lubi

IP: *.centertel.pl 12.10.09, 19:45
Decydenci z PKP dalej żyją w poprzednim systemie czego przykładem jest linia kolejowa z Bytomia do Gliwic gdzie pociągi jadąc tą trasą nie zatrzymują się w Zabrzu mimo że są tam duże osiedla i centra handlowe i pasażerów z pewnością by nie brakowało , a tak pociągi wożą powietrze i jest super. Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
      • pr51 pokręcony chłop dyskutuje 13.10.09, 14:03
        > Stare tramwaje zamienił na nowe autobusy. 1 autobus= 0,7mln zł ; 1
        wagon tram
        > wajowy=4,5mln zł + wymiana torowisk

        Prostackie wyliczenia prostaka. Zapomniałes podać, że amortyzacja
        tramwaju jest o wiele dłuższa i koszt eksploatacji jest na korzyśc
        tramwaju.

        > dozwolony okres eksploatacji

        Napisałeś coś, czego sam nie rozumiesz. Kto dozwala i na czym to ma
        niby poolegać? Odpowiedz jak prosty chłop, a nie jak pokręcony.
    • Gość: pallestrop niech uruchomią linię do "Pyskowic miasta". IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.09, 22:18
      był tez PO_roniony pomysł, uruchomienia połączenia kolejowego z Pyskowicami, tyle tylko, że nikt z pomysłodawców nie zadał sobie trudu, aby zobaczyć że w rzeczywistości zarówno w sośnicy jak też w Pyskowicach, stacje kolejowe znajdują sie na oddalonych peryferyjnych obrzeżach.

      o ile innych pomysłodawców na szczeblu prezydenckim- którzy zmieniają się co dwie kadencje można usprawiedliwiać, o tyle w odniesieniu do Frankiewicza z Gliwic z 18 letnim pierdzeniam w stołek nie można tolerować!

      to są czyste jego błazeństwa, mające na celu bazowanie na podobnej jak jego niewiedzy.

      palantunio to zbyt pieszczotliwe określenie dla tego dzwońca!
      • pr51 Re: niech uruchomią linię do "Pyskowic miasta". 13.10.09, 14:19
        > był tez PO_roniony pomysł, uruchomienia połączenia kolejowego z
        Pyskowicami, ty
        > le tylko, że nikt z pomysłodawców nie zadał sobie trudu, aby
        zobaczyć że w rzec
        > zywistości zarówno w sośnicy jak też w Pyskowicach, stacje
        kolejowe znajdują si
        > e na oddalonych peryferyjnych obrzeżach.

        Przeczytaj ze zrozumieniem ekspertyzę, a znajdziesz tam odpowiedź w
        sprawie swojego poronienia.

        > o ile innych pomysłodawców na szczeblu prezydenckim- którzy
        zmieniają się co dw
        > ie kadencje można usprawiedliwiać

        A niby czemu można? Mają jakieś szczególne prawo do robienia głupot?

        > w odniesieniu do Frankiewicza z Gliwi
        > c z 18 letnim pierdzeniam w stołek nie można tolerować!

        A gdzie indziej mozna tolerować? Jesteś nieźle zboczony z takimi
        poglądami.

        > to są czyste jego błazeństwa

        Pieprzenie dobrze ci idzie. Masz dobre referencje do każdego
        wariatkowa.

        > palantunio to zbyt pieszczotliwe określenie dla tego dzwońca

        Robisz za jakieś pedzia na Forum?
      • jazmig z Trójmiasta - to i tak kilka razy taniej 13.10.09, 14:50
        Nawet milion to mniej niż 5 mln. Ale nie o to chodzi w Gliwicach.
        Obecny układ torów w Gliwicach jest anachroniczny i w tym jest
        problem. Zamiast remontować stare tory w nieskończoność, należałoby
        zbudować nowe tory np. na trasie Waryński-Gw. Ludowej-hala Podium. I
        to nie w jezdni, ale na nasypie, żeby nie było trzeba co jakiś czas
        remontować wszystko od nowa.
        • pr51 Re: z Trójmiasta - to i tak kilka razy taniej 14.10.09, 07:39
          Nikt normalny nie buduje w mieście torów na nasypie. Chyba myslałeś
          o estakadzie?
          Niedawno trafiłem na tunel dla szybkiego tramwaju w Krakowie:
          www.youtube.com/watch?v=DVSNEHHz0BI&feature=fvw
          Polecam ku rozwadze. Do wyboru z 10 filmików o tej budowli.
    • kociz Re: Gliwice chcą pociągu, a marszałek ich nie lub 14.10.09, 02:27
      Jeżeli pociągi będą kursowały tylko do stacji Gliwice-Sośnica Osobowa to rzeczywiście bez sensu. Mieszkam w Sośnicy ale do stacji mam 25 min. piechotą, więc dalej będę jeździł autobusem. Stacja końcowa powinna znajdować się przy ulicy Wschodniej. gdzie ludzie mieszkający na największym Osiedlu Żeromskiego mają o wiele bliżej. W latach 90 był tam przystanek osobowy i jeździł skład elektryczny. Ale wydaje mi się że przewoził on tylko pracowników kolei do pracy na bocznicę kopalnianą. Reasumując obydwa ewentualne miejsca postoju pociągów są na peryferiach dzielnicy. A ludzie mając do wyboru iść na przystanek autobusu 10 min. i podróżować do centrum 15 min lub iść na stację 15 min i podróżować 10 raczej wybiorą krótszy spacer.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka