Dodaj do ulubionych

Ile czasu mieć w zapasie?

09.09.10, 10:53
Witajcie. Mamy zamiar się pobrać smile Termin ślubu nie został jeszcze ustalony, wstępnie planujemy aby stało się to w lecie 2012. Jestem zupełnie zielona w tym temacie i naprawdę nie mam pojęcia ile mogą trwać przygotowania. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć ile mniej więcej czasu może mi zająć organizacja ślubu cywilnego, kościelnego, wesela oraz wszystkich dodatkowych formalności? Mi się wydaje że dałoby radę w ciągu 4-5 miesięcy, ale to jest tylko opinia laika. Dzięki!
Obserwuj wątek
    • graubund Re: Ile czasu mieć w zapasie? 09.09.10, 10:57
      Zapomniałam o najważniejszym. Ślub i wesele mają odbyć się w Warszawie. Czy to, że jest to duże miasto wpływa jakoś znacząco na wydłużenie się terminów?
    • kidapa Re: Ile czasu mieć w zapasie? 09.09.10, 12:06
      Jeśli uda się załatwić termin w kościele oraz salę to najtrudniejszą część przygotowań będziecie już mieć za sobą. Znalezienie kamerzysty czy fotografa to już zadanie znacznie łatwiejsze, oni wręcz sami się napraszają, tylu ich jest na rynku smile Wynajęcie fajnego samochodu to też żaden problem ( patrz allegro ). Ciężko mi powiedzieć jak jest z terminami w stolicy. Z jednej strony na pewno dużo par się tam pobiera, ale z drugiej kościołów i sal weselnych to tam pewnie bez liku wink
      • kidapa Re: Ile czasu mieć w zapasie? 09.09.10, 12:10
        Z tego wszystkiego zapomniałam odpowiedzieć na Twoje pytania, gdzie ja mam głowę smile Rezerwacja sali, zaklepanie terminu w kościele i późniejsze przygotowania zajęły nam 7 miesięcy. Nie wiem czy to dużo czy mało, ale na pewno nie mieliśmy presji czasu.
        • graubund Re: Ile czasu mieć w zapasie? 09.09.10, 20:43
          No to mnie trochę uspokoiłaś smile Trochę, bo przejrzałam kilka forów poświęconych tematyce ślubnej i moja sytuacja nie jest specjalnie kolorowa. Z terminami w warszawie może być krucho i warto byłoby już się zacząć rozglądać za ciekawym miejscem. Podczas lektury forów wpadłam na jeszcze jeden ciekawy temat, a mianowicie konsultanci ślubni. Znam siebie i swoje skromne możliwości organizacyjne i wiem, że łatwo popadam w panikę jak mam mało czasu ( lekka panika dopadła mnie kiedy się dowiedziałam o tych odległych terminach ). Ktoś, kto by mi wówczas doradził i wziął na swoje barki organizację wesela byłby nieoceniony. Może więc rozszerzę temat i zapytam was o zdanie na temat konsultantów ślubnych? Wszystkie uwagi ( krytyczne, pozytywne, a najchętniej relacje z I-szej ręki mile widziane ). Dzięki kochane kiss
          • kidapa Re: Ile czasu mieć w zapasie? 10.09.10, 08:44
            No mówiłam ci że terminy to jest największy wróg młodej pary. Do lipca 2012 masz jednak sporo czasu i daję głowę że się wyrobisz. Z konsultantkami ślubnymi nie miałam okazji współpracować osobiście, ale moja koleżanka z pracy owszem. Wiem, że wynajmowała agencję i ciepło wspomina współpracę z nimi, a zwłaszcza to, że oszczędzili jej sporo stresu, którego i tak w dniu ślubu jest nadmiar wink Nie mam pojęcia ile im zapłaciła, ani jak nazywa się ta agencja, ale zapytam i napiszę. Koleżanka musi się jednak pojawić w robocie, a że jest piątek i w dodatku dosyć wczesna godzina to widzę, że jej biurko jest jeszcze puste.
            • kidapa Re: Ile czasu mieć w zapasie? 10.09.10, 09:05
              No dobra, koleżanka zjawiła się w firmie więc wypytałam ją co i jak z tą agencją. Firma nazywa się Indygo, a Aga ( moja koleżanka ) wzięła ją z polecenia koleżanki swojej siostry która z ich pomocą też organizowała ślub i wesele – dosyć skomplikowane, ale grunt że wszyscy są zadowoleni. Agencję prowadzą dwie kobiety, podobno całkiem dobrze obeznane w tych ślubnych zawiłościach. Z tego co koleżanka mówiła to oni robili jej full service, tzn. zajęli się wszystkim od A do Z. No i tyle udało mi się dowiedzieć, mam nadzieję że pomogłam.
              • graubund Re: Ile czasu mieć w zapasie? 11.09.10, 08:02
                No dzięki smile Oczywiście, że mi pomogłaś. Teraz przynajmniej wiem na co zwrócić uwagę organizując swój ślub i że upływający czas jest moim wrogiem. Wygooglowałam sobie tą agencję Indygo o której mi napisałaś i wrażenie sprawia korzystne, przynajmniej na pierwszy rzut oka. Można się co nie co dowiedzieć jak wygląda koordynacja przygotowań ślubnych przez konsultantkę. Może i bym się zdecydowała na takie rozwiązanie, ale obawiam się, że jest to dosyć drogie. Poza tym ( może akurat nie w przypadku tej agencji ) wydaje mi się, że oddając los wesela w ręce konsultantki traci się nad nim kontrolę. W związku z tym mam do ciebie jeszcze jedną prośbę. Zapytaj koleżankę jak to było z kosztami w jej przypadku i jaki był jej wpływ na poczynania agencji. Dziękuję ci bardzo smile
                • kidapa Re: Ile czasu mieć w zapasie? 17.09.10, 08:09
                  Tak jak prosiłaś zapytałam na jakich zasadach opierała się współpraca i do jakiego stopnia można było kontrolować agencję. No więc koleżanka twierdzi, że w przypadku Indygo miała pełny wpływ na to co się dzieje. Projekt ślubu oraz wesela został z nią dokładnie omówiony i przedstawiony do akceptacji. Natomiast kiedy w trakcie realizacji pojawiała się konieczność wprowadzenia poprawek do konsultantki dzwoniły do niej i po prostu konsultowały konieczność zmian. Jeśli chodzi o wynagrodzenie agencji to Aga nie pamięta dokładnie ile im zapłacili, ale podobno jak na warszawskie warunki była to cena przystępna. Jak masz jeszcze jakieś pytania to zapraszam, aktualnie nie mam nic specjalnego do roboty w firmie smile
                  • graubund Re: Ile czasu mieć w zapasie? 27.09.10, 15:56
                    Hej, to jeszcze raz ja smile Po konsultacji z narzeczonym i przejrzeniu kilku forów internetowych zdecydowaliśmy, że chyba skorzystamy z usług agencji ślubnej. Idziemy jednak na kompromis - część przygotowań ( tą prostszą część ) bierzemy na siebie a resztą niech zajmie się konsultantka. Dzięki temu ograniczamy wydatki, a szansa, że nasze wesele będzie udane wzrasta ogromnie. Naszym oczekiwaniom idealnie odpowiada więc pakiet złoty. Tak jak napisałam nie obejmuje on koordynacji całej imprezy tylko trzech wybranych elementów, ale taki układ najbardziej nam odpowiada.
    • kasia-nowak-23 FOTOGRAF + KAMERZYSTA -2 OSOBY-PEŁEN PAKIET FUL HD 28.09.10, 13:46
      Witam!

      Jeśli jest Pani na etapie poszukiwania bardzo dobrego fotografa a także kamerzysty, to przedstawiamy Pani naszą konkurencyjną ofertę. Nasza strona

      www.foto-marwex.cdx.pl

      Koszty Pakietów są nastepujące:

      Standard: 2300zł

      Pakiet Złoty: 2600zł (pełen zakres foto + video w FULL HD)

      Pakiet Ekskluziv to koszt 3700zł.


      Za kwotę 2600zl otrzymują Państwo:


      -ok 500 w pełni wyretuszowanych zdjęć w najwyższej jakości

      -ok tysiąc pięćset (1500) zdjęć w pełnej rozdzielczości (przygotowanych do druku)

      -skórzany album z eXkluzywnej serii Almi D'cor (czarna lub brązowa skóra)

      -20 dużych wydrukowanych zdjęć (15x21) na najlepszym papierze KODAK/Fuji

      -długi film (1,5 - 3 h) w jakości Full Hd 1080

      -dodatkowy gratisowy film ,,do kawy" w jakości full HD - długość ok 30 minut


      nasz mail: foto-marwex@wp.pl


      Pozdrawiam Panią serdecznie i czekam na odpowiedź


      ,
      • graubund Re: FOTOGRAF + KAMERZYSTA -2 OSOBY-PEŁEN PAKIET F 02.10.10, 10:03
        Dziękuję za propozycję, oczywiście rozważę smile pzdr
    • imperialcars.pl Re: Ile czasu mieć w zapasie? 23.02.11, 09:55
      Samochody Rolls Royce do ślubu
      Prawdziwy Rolls-Royce - nie imitacja
      to już ostatnia chwila by zarezerwować!
      ImperialCars.pl
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka