Dodaj do ulubionych

Z pierwszej linii frontu walki z epidemią

22.03.20, 15:50
Głos sprzeczny z dobrymi wieściami, rządową propagandą sukcesu.

Podaj dalej !
Jestem lekarzem i mam już dość udawania!

Polskie dane to ściema, pokazują ok 5%prawdy .

W Polsce trwa program IRAN PLUS!! Jedyny jaki będzie skutecznie przeprowadzony ! SANEPID UTRUDNIA LEKARZOM POBIERANIE BADAŃ, ŻEBY POBRAĆ BADANIE TRZEBA MIEĆ ZGODĘ DYREKCJI.... TO JEST JAKIŚ ŻART !!! Na wyniki czeka się kilka dni.

Wiem co się dzieje w Pomorskich Szpitalach i nie tylko, to się dzieje w całej Polsce ! To jest dno, drżenie o własne stołki, polityczne lizusostwo, głupota urzędników . To co do mnie dochodzi od moich znajomych pracujących w całej Polsce to woła o pomstę do nieba. To będzie kosztować życie wielu pacjentów i personelu. Śmieszne.....bardziej boicie się o swoje stołki niż życie....To jest jakaś farsa , ściema, improwizacja, głupota, bezmyślność i kiedyś mam nadzieje za to odpowiecie!

Zmuszacie ludzi do misji samobójczych !!!

Ta telewizyjna propaganda sukcesu nijak się ma rzeczywistości.

Swoją miałkością i niekompetencją stanowicie zagrożenie dla ludzi....

Krew mnie powoli zalewa, nie chcę żeby umierali moi bliscy, znajomi, koleżanki i koledzy .....

SIEDZCIE W DOMACH , WYCHODZĄC UBIERAJCIE MASKI !

W ostatnich dniach internet obiegł tekst zaczynający się od słów: „To od dr Kocota. Ordynator chirurgii w Szpitalu MSWiA w Katowicach. Ważne, może i najważniejsze w moim i Waszym życiu. Myślę, że już czas zrozumieć koronawirusa”. Rzeczywistym autorem jest doktor Michał Pułtorak z szpitala w Kędzierzynie-Koźlu.

--
Śpieszmy się czytać posty, tak szybko znikają wraz z autorami. Trybunał Konstytucyjny padł, nietykalność funkcjonariusza Frasyniuk narusza...
Obserwuj wątek
      • leda16 Re: Z pierwszej linii frontu walki z epidemią 22.03.20, 17:26