m.wojc
22.12.05, 11:29
Witam wszystkich
Po wczorajszej wizycie na poczcie celem odstania w kolejce i odebrania
przesyłki poleconej postanowiłem napisać skargę na działanie urzędu
pocztowego w kwestii niedoręczania przesyłek poleconych przez listonosza. Na
moje pytanie dlaczego listonosz nie doręcza osobiście przesyłek, taką mniej
więcej dostałem odpowiedź: "Wiemy o tym, mogę panu powiedzieć jak napisać
skargę, nie wiemy dlaczego listonosz tego nie robi mimo, że jest to jego
obowiązkiem i dostaje za to wynagrodzenie".
Proponuję wszystkim, którym nie podoba się, że listonosz nie doręcza
osobiście adresatom przesyłek poleconych napisanie oficjalnej skargi do
dyrekcji (na adres skargi malpa centrala.poczta-polska.pl). Ja tak właśnie
zrobiłem, poniżej treść wiadomości:
"
Do:
Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej
Plac Małachowskiego 2,
00-940 Warszawa
Dzień dobry.
Chciałbym złożyć oficjalną skargę na działanie następującego urzędu
pocztowego:
"Poczta Polska" Urząd Pocztowy Ząbki 1
Gmina Ząbki
Adres: 05-091 Ząbki, ul. 3 Maja 10
Skarga dotyczy niewłaściwej pracy urzędu pocztowego polegającej na
niedoręczaniu przez listonosza przesyłek poleconych adresatom. Listonosz
przesyłek nie doręcza osobiście, jedynie zostawia awizo w skrzynce pocztowej
nie upewniając się czy zastał adresata w mieszkaniu. Na awizo listonosz nie
wpisuje daty ani godziny wizyty.
Jest to działanie nagminne (sąsiedzi z osiedla również nie dostają przesyłek
poleconych) i trwa od dłuższego czasu.
Proszę o informację o rozpatrzeniu skargi i jak najszybsze skorygowanie
działania pracy urzędu pocztowego.
Pozdrawiam
imię nazwisko
adres
"