Dodaj do ulubionych

Skandaliczny wygląd poczty

15.11.15, 02:26
w wersji mobilnej. To nie jest poczta tylko skład reklamówek. Tego nie da się używać. Poczta to nie portal, to jest miejsce które ma konkretne przeznaczenie. Co chwila spadające i wyświetlające się to z góry to z dołu reklamy to jest SKANDAL!!!
Czy macie zamiar coś z tym zrobić, czy też w ten sposób zbieracie środki na nowy rower dla listonosza? E-maile nadal przychodzą z opóźnieniem, rekord - 4 dni.
Obserwuj wątek
    • bagienny Re: Skandaliczny wygląd poczty 16.11.15, 16:09
      Wszystko wyjaśnione jest w § 2. ust 2.3 Regulaminu Usługi Poczty Elektronicznej Agory
      serwisy.gazeta.pl/PocztaGazeta/1,107961,18822199,regulamin-uslugi-poczty-elektronicznej-agory.html

      Czy wszystkie listy są dostarczane z opóźnieniem czy tylko niektóre? Będziemy mogli to sprawdzić jak otrzymamy przykład listu, a najlepiej jego nagłówek.
      Jeśli nie ma nagłówka: adres nadawcy, data i godzina wysyłki listów które przyszły z opóźnieniem.
      • inna57 Re: Skandaliczny wygląd poczty 16.11.15, 16:43
        No nie do końca. Owszem akceptując regulamin godzimy się aby na nasze adresy przychodziły e-maile z reklamami jednak atakujące ze wszystkich stron reklamy na serwisie mobilnym nie są tym na co się godziliśmy. Jest różnica pomiędzy e-mailem reklamowym a spadającym co chwila bannerem reklamowym. W ten sposób naruszona jest funkcja użytkowa poczty. Dotyczy to wyłącznie poczty otwieranej na urządzeniach mobilnych. Na komputerach stacjonarnych nie ma tego problemu.
      • inna57 Re: Skandaliczny wygląd poczty 16.11.15, 17:19
        Przykład spóźnionej poczty:
        Newsletter z firmy Cellbes nadany o godzinie 15:47 dotarł o 17:15 jak dla mnie zdecydowanie za długo na inną moją skrzynkę ten sam e-mail dotarł natychmiastowo. Musicie to jakoś ogarnąć, to mogą być wymierne straty. Ja już straciłam jedną godzinową wyprzedaż.
      • inna57 Kolejny przykład 17.11.15, 16:18
        E-mail z Andypola z godziny 12:21 na poczcie pokazał się dopiero o 16:09

        Nie mam zamiaru wysyłać Wam nagłówków e-maili, stwierdzam jedynie fakt i proszę o nowy rower dla listonosza, ale nie za cenę spadających bannerów na poczcie mobilnej. Możecie do woli wysyłać na moją pocztę nawet 100 e-maili reklamowych dziennie, przywykłam ale zajmowanie obrazu poczty spadającymi reklamami jest niedopuszczalne i zakłóca funkcje użytkową poczty, jeśli będzie tak nadal będę zmuszona zmienić dostawcę. Banner spadający w trakcie pisania e-maila jest rzeczą dla mnie abstrakcyjną. I proszę nie tłumacz że przecież zapisuje się wersja robocza.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka