Dodaj do ulubionych

tajemniczy klient... czyli jak nie popaść w obłęd

22.06.10, 01:16
witam ponownie na forum (nowym) ostatnio jesteśmy zaskakiwani coraz to nowymi
pomysłami... a oto moje spostrzeżenia (propozycje ;)) w ramach samo
dokształcania proponuję na wortalu szkoleniowym umieścić szkolenie jak
rozpoznać szpiega (notabene który cały czas czuwa i może w każdej chwili
uderzyć - biada nam gdy się okaże że akurat mamy kubek z wodą lub innym płynem
na biurku albo akurat o jeden segregator za dużo bo nie zdążyliśmy
sprzątnąć... już nie piszę o ubiorze, apaszkach,krawatach, tudzież innym
obuwiu nie wspominając o identyfikacji wizualnej... pamiętajcie im więcej
pracowników przeszkolonych tym większa szansa że zostaniemy w porę ostrzeżeni
przez kolegów, a może macie inne propozycje śmiało dzielcie się ze wszystkimi
i pamiętajcie nawet te najbardziej absurdalne mogą się przydać (chociażby
rozśmieszą) - czekam na propozycje i pozdrawiam
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka