Dodaj do ulubionych

wytyczne - żółte kartki

25.08.10, 18:52
Podniesienie skuteczności sprzedażowej zakwalifikowanych do programu
pracowników do poziomu minimum 70% średniej sieci;

Osiąganie minimalnej założonej sprzedaży:

1 ROR/ 1 tydzień/ 1 pracownik
1 karta kredytowa/ 1 tydzień/ 1 pracownik
4 produkty hipoteczne/1 oddział/ 1 miesiąc


Program dedykowany jest do wszystkich pracowników Pionu Bankowości
Detalicznej w oddziałach oraz do Dyrektorów Oddziałów.

Do programu wstępnie zostaną zakwalifikowani pracownicy Pionu
Bankowości Detalicznej, którzy w przeciągu pierwszych 6 miesiący
2010 osiągneli sprzedaż na poziomie ostatnich 10% w danym Regionie w
podziale na poszczególne funkcje.

Do wstępnej kwalifikacji brany jest pod uwagę następujący podział
funkcji:
Doradca ds. PH
Doradca ds. PD oraz Klienta VIP (razem)
Doradca Klienta
Manager ds. BD
Dyrektor Oddziału
Doradca ds. PI

Z programu są wyłączone:
osoby nowozatrudnione;
osoby, których słaba sprzedaż była wynikiem z dłuższej nieobecności
w pracy.

Źródłem informacji o wielkości indywidualnej sprzedaży jest system
Premium (oprócz Doradcy ds. PI).

Dla Doradcy ds. PI podstawę do zakwalifikowania będzie ocena
składająca się z:
wartość sprzedaży jednostek TFI – waga 30%
nowe rachunki inwestycyjne – waga 10%
punkty PREMIUM – waga 30%
przychody maklerskie netto – waga 30%

Dyrektor ds. BD w Regionie organizuje spotkanie/ warsztat ze
wszystkimi osobami zakwalifikowanymi do programu w celu omówienia
sytuacji.

Każdy z zakwalifikowanych pracowników, w wyniku tego spotkania,
jest zobowiązany do napisania „Indywidualnego planu poprawy
umiejętności sprzedażowych”, który powinien zawierać konkretne
działania, które będzie realizować pracownik oraz oczekiwane
wsparcie, jakiego udzieli mu oddział/ region,

Program musi zostać podpisany przez pracownika i zaakceptowany przez
bezpośredniego przełożonego w formie pisemnej.

W cyklu dziennym powinny się odbywać spotkania danego pracownika z
jego bezpośrednim przełożonym na których zostanie omówione
realizacja indywidualnych programów i jej efekty.

Od momentu wręczenia pisma/ listu cały miesiąc pracownik doskonali
swój warsztat sprzedażowy, a zakładana produktywnoś powinna być
osiągnięta w drugim miesiącu i powinna utrzymywać się w kolejnych
miesiącach, na co najmniej takim samym poziomie.

W przypadku, kiedy pracownik po trzech miesiącach od
zakwalifikowania się do programu wciąż jest w grupie pracowników o
najsłabszej sprzedaży, należy wręczyć następne pismo/ list.

Po 2 miesiącach od wręczenia drugiego pisma/ listu, kiedy wyniki
sprzedażowe będą wciąż niesatysfakcjonujące, należy podjąć decyzję o
ewentualnej przyszłści pracownika w strukturach Banku.

I CO WY NA TO?

Obserwuj wątek
    • 1maksimus Re: wytyczne - żółte kartki 25.08.10, 20:20
      Telenowak, a czy sądzisz że to jeszcze kogoś dziwi? Przecież bankowiec to już
      dawno przestał być zawód z jakąkolwiek prestiżem. Dzisiejszy pracownik banku w
      sieci to zwykły sprzedawca tym różniący się od sprzedawcy w warzywniaku że jest
      elegancko ubrany (w krawacik lub apaszkę). Nadmieniam, że wiedza fachowa nie
      koniecznie jest tutaj potrzebna...
      • nadzieja_bgz Re: wytyczne - żółte kartki 25.08.10, 20:24
        A te 4 produkty hipoteczne w miesiącu to z tymi odwalanamy nagminnie
        przez CPK?
        • obronakonieczna Re: wytyczne - żółte kartki 25.08.10, 21:23
          te odwalone będą może, z uwagi na stres, mnożyć razy 2. Czy w MSP
          też planują takie "narzędzie" mobbingowe?
          • telenowak Re: wytyczne - żółte kartki 25.08.10, 21:32
            Planują, planują, opublikuję lada dzień.
          • nadzieja_bgz Re: wytyczne - żółte kartki 25.08.10, 21:33
            Kto wie kto wie
            wszak równość byc powinna, to po co MSP pozbawiać tej przyjemności.
            MSP będzie miało 3 leasingi, 1 faktoring, ze dwie obrotówki, jakieś
            Agro, co se żałować.

            Ciewawe tylko kiedy zarząd zrozumie że klient to nie idiota i liczyć
            umie i nie uwierzy w zapewnienia doradcow że wbrew temu co wychodzi
            z symulacji nie mamy zbaójczych marż
    • el_fantasma Re: wytyczne - żółte kartki 25.08.10, 22:28
      A może by tak najpierw przełożeni różnych szczebli, powiedzieli: teraz wam
      pokażemy jak należy to robić. Niech usiądą na miejsca swoich podwładnych i przez
      wymagany czas osiągają wyznaczone cele.
      Wiem wiem, to nie forum miłośników science fiction ;)
      • agaizapiotr Re: wytyczne - żółte kartki 03.09.10, 08:02
        Przepracowałam w BGŻ prawie 5 lat. Przyszłam z Millennium i wydawało mi się że to raj na ziemi i tak było
        przez 4 lata. W tym roku rozwiązali CKH i przeszłam do detalu jako doradca PH. Zaczeła mną zarządzać
        Pani Kierownik ( mam nadzieję że to przeczyta) która nie ma pojęcia o co chodzi ale była W KOMPASIE....
        W maju zlożyąłm wypowiedzenie z wielką ulgą. Ludzie spadajta z BGŻ bo tam nie ma przyszłości!
    • ladysa Re: wytyczne - żółte kartki 29.08.10, 22:54
      Przygotowanie do kolejnej odwałki.Ktoś musi odpokutować za kary
      finansowe, które dostaje BGZ. Wymienią personel, wyszkolą go (bo
      przecież trzeba wykorzystać pieniądze, które otrzymał bank na
      szkolenia) i....znowu będą narzekać. No bo jak sprzedać coś, co inni
      mają lepsze i tańsze.
      • nadzieja_bgz Re: wytyczne - żółte kartki 03.09.10, 08:13
        Wymienią na kogo?? Jakoś nie ma kolejki chętnych do zatrudnienia.
        Nie stać nas na doświadczonych ludzi a z ludźmi bez doświadczenia ciężko realizować
        tzw "standardy"
        Ciekawe co by było, a może będzie jak zamiast planów poprawy ludzie położą wypowiedzenia
        • agaizapiotr Re: wytyczne - żółte kartki 03.09.10, 09:29
          W Oddziale w którym pracowałam minimum jedno wypowiedzenie leci w miesiącu i jak myślisz że kogoś to
          interesuje to sie mylisz.
          • obronakonieczna Re: wytyczne - żółte kartki 09.09.10, 20:18
            Ktoś te kartki już dostał? Czy to pic na wodę?
            • nadzieja_bgz Re: wytyczne - żółte kartki 09.09.10, 20:30
              Chyba jeszcze nikt.
              Pewno nie mogą się zdecydować komu dać
              bo tego że ktoś poszedł po rozum do głowy i z tego zrezygnował się nie spodziewam
              • ladysa Re: wytyczne - żółte kartki 22.09.10, 18:25
                To nie pic. W moim oddziale już jedna osoba dostała i faktycznie są żółte.
                • 1maksimus Re: wytyczne - żółte kartki 22.09.10, 21:21
                  Czyli zaczyna się wdrażanie strategii na lata 2010-2014. Z żółtymi kartkami osiągniemy na pewno przyrost sumy bilansowej na 80 mld zł a coraz mniej ludzi ze sprzedaży w sieci na pewno wydoli na kołchoz przy Kasprzaka.
        • ladysa Re: wytyczne - żółte kartki 04.09.10, 23:17
          Widuję CV przynoszone przez nieświadomych realiów pracy w banku młodych po studiach. Stażyści
          to też przyszła kadra. Co tam doświadczenie i realizacja standardów. Przecież w razie czego to Ty
          będziesz się męczyć z nowymi i ich poduczać, a nia ci co wymyślają i wprowadzają strategię.

          nadzieja_bgz napisała:

          > Wymienią na kogo?? Jakoś nie ma kolejki chętnych do zatrudnienia.
          > Nie stać nas na doświadczonych ludzi a z ludźmi bez doświadczenia ciężko realiz
          > ować
          > tzw "standardy"
          > Ciekawe co by było, a może będzie jak zamiast planów poprawy ludzie położą wypo
          > wiedzenia
    • bylazbgz Re: wytyczne - żółte kartki 28.09.10, 11:54
      Matko jedyna.... jak ja się cieszę, że mam to gówno za sobą!!!!!!!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka