Dodaj do ulubionych

zawroty głowy po prozacu

11.05.10, 13:56
Od 5 dni biorę fluoxytynę 20mg i strasznie się po niej czuję.
Osłabienie, zawroty głowy, światłowstręt. Czy to normalne? Zamiast
pomagać wydaje się szkodzić. Zaczynam myśleć jak anorektyczka i nie
mogę jeść. Może dawka jest za duża? Ważę 42kg.
Nie mam siły się dzieckiem zajmować:(
Obserwuj wątek
    • mauamee Re: zawroty głowy po prozacu 11.05.10, 14:01
      trollflicka napisała:

      > Od 5 dni biorę fluoxytynę 20mg i strasznie się po niej czuję.
      > Osłabienie, zawroty głowy, światłowstręt. Czy to normalne?
      dla wielu osób normalne, jeśli od razu zarzucą sobie taką dawkę


      zmniejsz dawkę i stopniowo dochodź do tych 20 mg

        • mauamee Re: zawroty głowy po prozacu 11.05.10, 14:13
          trollflicka napisała:

          > Zastanawiam się czy to ma związek z moją dość niską wagą. I dlaczego
          > lekarz nie wziął tego pod uwagę:(
          ma to związek z Twoim mózgiem
          i mózgami wszystkich innych osób na świecie

          leki psychotropowe z zasady wprowadza się stopniowo
          skoro lekarz Ci tego nie powiedział, to rzeczywiście dupa z niego

          opisywanie przez Ciebie skutki uboczne występują często
          aby nie zatruwały życia w sposób nieznośny dla pacjenta, zaczyna się od
          mniejszej dawki niż ta docelowa
        • burza_magnetyczna Re: zawroty głowy po prozacu 15.05.10, 22:32
          Też to kiedyś dostałam od lekarza, nie ważyłam tak mało jak Ty, ale skutki
          uboczne podobne. Po jakimś czasie przeszły i czułam się świetnie. Z tym
          niejedzeniem miałam problem cały czas, waga mi po prozacu jeszcze leciała
          bardziej, ale nie jakoś drastycznie. Ogólnie z działania leku byłam bardzo
          zadowolona.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka