Dodaj do ulubionych

czy przepiszą mi prozac?

02.05.04, 00:01
Chiałabym się dowiedzieć, czy psychiatra bez oporu przepisuje Prozac?

Moje załamania nadchodzą niespodziewanie, czasami jest bardzo źle, innym
razem olbrzymia euforia i ludzie wokół, myślą, że naprawdę potrafię cieszyć
się życiem. Na moją wizytę u lekarza czekam od kilku miesięcy, jeśli pójdę
akurat dnia euforii i wspaniałości, czy przepisze mi antydepresyjne leki?
Obserwuj wątek
    • nevada_blue Re: czy przepiszą mi prozac? 02.05.04, 00:11
      lekarzem nie jestem i nie znam się może na tym za bardzo, ale ważne, zebyś
      powiedział/a lekarzowi o tej huśtawce i już on/a to oceni i coś dobierze.. ja
      też miewałam takie huśtawki nastroju i do lekarza również trafiłam w dniu,
      kiedy akurat było lepiej..
      a teraz łykam sobie fluoksetynę [czyli Prozak, ale pod nazwą Seronil.. :)] już
      5ty tydzień i zaczyna być lepiej, nastrój się wyrównuje i w ogóle fajnie.. :)

więc nie martw się na zapas, tylko dokładnie powiedz lekarzowi co sie dzieje..
      reszta zależy od niego..
      powodzenia,

[nevada]
      • animate Re: czy przepiszą mi prozac? 02.05.04, 00:35
        Brałam prozac pod różnymi nazwami... Nie za wiele mi to dało, choć na
        początku... Taaak wtedy było OK. gdyby nie efekty uboczne, których panicznie
        przestraszyła się moja doktór... Dla mnie dałoby się znieść... Ale chyba
        wiedziała co robi, że wycofała... Nie ma już leków których bym nie brała a z
        różnych stron słyszę różne opinie i tym bardziej głupieję...
    • bezbronne Re: czy przepiszą mi prozac? 02.05.04, 00:26
      Dziękuję, że odpisujecie i to tak szybko. Trzy lata temu poraz pierwszy
      trafiłam do psychiatry, to była nerwica, dostałam lekarstwo, które mnie
      naprawdę powalało z nóg ( gdy biorę je teraz żeby "zapomnieć" mam kilka dni z
      głowy, straszne bóle głowy i jeszcze gorszego dołka potem). Ponoć to było na