Dodaj do ulubionych

Zaburzenia łaknienia

06.08.04, 22:55
Po ostatniej wizycie u lekarza w związku z tym że nie jadam zbyt czesto,(174
cm i 62 kg)z tendencją spadkową dostałam[[Seronil i nie zapytałam na co to
jest .czy to ma jakiś związek? może ktoś brał i mi podpowie..Dzieki.
Obserwuj wątek
    • kamila551 Re: Zaburzenia łaknienia 06.08.04, 23:31
      ten lek jest na depresje, ale mi lekarz przepisala go niby na nerwice
      lekowa.podobno leczy sie tez nim anorekcje i bulimie. ja po nim wogole nie
      mialam apetytu,zamiast lepiej to objawy po tym leku sie nasilily.SZukajac w
      internecie informacjio seronilu przeczytalam na jakims tam forum ze dziewczyna
      postanawia sie odchudzac i chce go odkupic od kogos, bo slyszala ze po nim sie
      chudnie, rozsmieszylo mnie to bardzo. ja juz bym sie nieodwarzyla wziasc tego
      leku- do tej pory dochodze do siebie po nim ale to jest moja opinia,moze inni
      maja lepsze skojarzenia. pozdrawiam
      • depresjonata Re: Zaburzenia łaknienia 07.08.04, 14:53
        rzeznia_nr_5 napisał:

        > > Po ostatniej wizycie u lekarza w związku z tym że nie jadam zbyt czesto,(
        > 174
        > > cm i 62 kg
        >
        >
        > Przy takim wzroście powinnaś mieć góra 54 kilo.O co chodzi?


        Gdybyś powiedziała mi to jakiś miesiąc temu to pewnie przestałabym jeść w
        ogóle....a teraz jem dwa trzy razy w tygodniu.
    • mskaiq Re: Zaburzenia łaknienia 07.08.04, 16:26
      Mysle ze Twoja waga jest taka jaka byc powinna. Jesli chodzi o jedzenie to wiem
      ile powinienem jesc i ignoruje uczucie glodu kiedy wiem ze jadlem tyle co
      powinienem. Jem nawet wtedy kiedy nie czuje glodu bo wiem ze o tej porze
      powinienem miec moje jedzenie.
      W ten sposob przestalem zwracac uwage na zaburzenia laknienia, kontroluje je
      Serdeczne pozdrowienia.
    • bezslowa Re: Zaburzenia łaknienia 07.08.04, 18:24
      Chciabym tyle wazyc co ty,hehe ,ja mam przy wzroscie 180 okolo 55kg:(
      Jak byle u lekarza z podobnym problemem co Ty to mi zapisal "protadine" i
      metanabol,nic nie przytylem ,ale ta "protadina" nawet niezle dziala,wiec
      powiedz lekarzowi ,powinien ci zapisac

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka