Dodaj do ulubionych

Czy mam spróbować odstawić Efectin?

27.05.06, 22:10
Przyjmuję go od jesieni...pomógł, przeraża mnie wizja łykania tabletek w
kółko...może powinnam sprawdzić, jak się poczuję bez leków, może dam radę?
Nawet "zaplanowałam" sobie, że latem odstawiam...ale się trochę boję. Mam
lepsze i gorsze dni. Poza tym odczuwam wpływ Efectinu - nie zapamiętuję małych
epizodów dnia codziennego i mam wrażenie, że życie gdzieś obok mnie ucieka,
jak łykam brzoskwiniową tabletkę:(((
Nadal mam lęki, panikę, objawy somatyczne - więc powinnam chyba jednak łykać?
Pozdrawiam:)
Obserwuj wątek
      • suchyxxx Re: Czy mam spróbować odstawić Efectin? 28.05.06, 11:14
        jak masz nadal lęki przed ludźmi i przed wychodzeniem oraz napady paniki czy
        objawy somatyczne to musisz brać dalej.Wiem co czujesz bo mam tak samo na lekach
        jak dłużej biorę że czas plynie szybko i jakbym nie pamiętał co robiłem
        wczoraj-taka sielanka i płynie szybko czas strasznie.To wkurzający objaw ale
        lepiej brać lek niż cierpieć niebiorąc go zwłaszcza że jak odstawisz to objawy
        somatyczne będą tak silne że szybko wrócisz-bo jesteś jeszcze chora i takie
        objawy się pojawią jak przestaniesz brać.Przypuszczam że bierzesz 75mg to może
        pogadaj z lekarzem na temat zmniejszenia do 37.5mg-są takie tabletki w sprzedaży
        i też świetnie działają-moim Zdaniem mniej zamulają niż 75 er

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka