Dodaj do ulubionych

antybiotyki, a leki przecidepresyjne

12.10.06, 15:15
Mam łagodną depresję i wstydzę się iść do lekarza.Kupiłam SILENIL,czy mogę go
stosować wraz z antybiotykiem od zatok ROWAMYCINE 3mln.j.m.
Obserwuj wątek
    • luki_s4 Re: antybiotyki, a leki przecidepresyjne 12.10.06, 17:57
      skok myślowy :
      antybioptyki jezli nie muszą być stosowane koniecznie w infekcjii
      a ktos nakaże zażywać do końca zycia wieloletnio a potem odstawienmie jest juz
      niemozliwe ze wzgledów ustojowych - to jest coś niedobrego
      • luki_s4 Re: antybiotyki, a leki przecidepresyjne 12.10.06, 18:01
        zobacz algorytmy stosowania antydepresantów i neuroleptyków w chorobach
        afektywnych i zchizofrenii

        -szkodzic wolno
        -ale bilans ma być doatni w wielu kierunkach ostatecznie
    • mamusia1999 Re: antybiotyki, a leki przecidepresyjne 12.10.06, 21:25
      o interakcjach nic mi nie wiadomo.
      ale antybiotyki maja nistety sklonnosc do poglebiania stanow depri i nerwic.
      moj psych byl bardzo zmartwiony jak po odstawieniu antydepr musialam dlugo
      (zatoki!) zazywac antybiotyki. i faktycznie wyladowalam na antydepr bo sie
      zaczelam "lekac".
      bledne kolo : depra obniza odpornosc -> dlugie infekcje->antybiotyki->jeszcze
      wieksza depra

      a co do wstydu: zapewniam cie, ze taki psychiatra widzial wiecej niz lagodna
      depresje. lepiej nie doprowadzaj sie do stanu, jak ci wszystko bedzie obojetne
      bo dol i rozpacz. albo sie nie zwleczesz do lekarza albo dlugo poczekasz na
      efekty leczenia.
      ale co ja gadam - bysmy bardziej kochali siebie ze wszystkimi mankamentami
      tosmy nie mieli depry ;-)))
      • mysza26z Re: antybiotyki, a leki przecidepresyjne 14.10.06, 14:50
        Dzięki mamusia1999 :)Właśnie odstawiłam ten lek bo dostałam od niego uczulenia
        w postaci pokrzywki:/.Wiesz sama nie wiem co ze mną jest,w ciągu dnia tak mi
        się zmienia nastrój że szok .Raz jestem w euforii i mogłabym góry przenosić,a
        potem jest mi smutnoi źle, że nic mi się nie chce!Dlaczego tak jest???Staram
        sie z tym walczyć ale nie wiem czy mi się uda to pokonać bez lekarza:/pozdro
        mamusia19999
    • mysza26z Re: antybiotyki, a leki przecidepresyjne 14.10.06, 15:00
      Czy ból głowy z zawrotami też ma coś wspólnego z moją depresją??? Całymi dniami
      boli mnie głowa i kręci mi się! Ciężko mi prowadzić auto i cokolwiek robić, bo
      jest to "upierdliwe":/Wręcz denerwuje mnie ten ból!!! Co mi może pomóc???
      • miriam11 Re: antybiotyki, a leki przecidepresyjne 14.10.06, 15:24
        Wiesz, chyba jednak powinnaś iść do lekarza, bo za dużo coś tych objawów. Tylko
        lekarz może Ci postawić diagnozę. Ale takie wyraźne huśtawki nastrojów to
        niedobrze, wrzuć sobie w google hasło "cyklotymia" i poczytaj, czy to nie o
        Tobie przypadkiem.
    • mysza26z Re: Asentra 16.10.06, 18:56
      Byłam dziś u lekarza. Przepisał mi lek Asentra. Może ktoś przyjmował?Jak tak
      czy zadziałało???
      • luki_s4 Re: Asentra 16.10.06, 19:16
        może trzeba te antybiotyki ,,wyrzucic do jakiegoś rowu :)
        albo kanału
      • miriam11 Re: Asentra 16.10.06, 19:19
        Asentra to odpowiednik Zoloftu (sertralina). Brałam i bardzo sobie chwaliłam
        jego działanie przeciwdepresyjne. Skuteczny, mało objawów ubocznych
        (przynajmniej u mnie).
        • luki_s4 Re: Asentra 16.10.06, 19:24
          idzie grześ przez wieś , -
          gdzie jest moja asentra ??

          a propos co myślicie o hipertrzeżwości ??
          niby śpie ze 6 godzin przeciętnie ,czasem do popołudnia,
          ale czuje w sobie cos dziwnego , i to jest właśnie
          hipertrzeżwość
          • luki_s4 Re: Asentra 16.10.06, 19:30
            ale przepraszam SSRI wykreślam z mojego życiorysu

            jedyne leki bez więkrzych objawów ubocznych to IMAO-A , IMAO-B
            oraz drugorzędowe klasyki , lącznie 4 + 5 = 9 preparatów ze wszystkich
            antydepresantów z kiedykolwiek wyprodukowanych.
            Jak piszesz " mało objawów ubocznych ,to pewnie jesteś lekarzem, rodzicem, albo
            przedstawicielem firmy F. / w polsce mamy 3 antydepresanty z małym poziomem
            objawów ubocznych
            • emwu11 Re: Asentra 16.10.06, 20:28
              Ja brałam przez rok
              i to ta szmata Asentra zrobiła spustoszenie w moim mózgu
              jestem teraz jak warzywo emocjonalne
              jak upośledzona

              PRECZ Z LEKAMI !!
              • luki_s4 Re: Asentra 16.10.06, 20:37
                im gorsze pskudztwo ,zawsze i z reguły wiadomo,że świństwo
                -tym słodsze wyjątki,choć nieliczne /tylko miłosć
                • luki_s4 Re: Asentra 16.10.06, 20:45
                  a przyprawy warzywne, takie wysuszone i sproszkowane ??
                  ......a jednak :)) , a wyglądało jakby rozpadło się na atomy :)
                  • mysza26z Re: Asentra- nie moge spać:( 18.10.06, 11:07
                    Po zażyciu leku nie mogę spać.Dziś w nocy przespałam może 1 godzinkę:(i w
                    żołądku też coś nie tak i brak apetytu;/Kiedy to minie??? A może komuś na
                    depresję pomogła medycyna niekonwencjonalna???
                    • mysza26z Re: Asentra- nie moge spać:(( 19.10.06, 17:39
                      ...
    • mysza26z Re: wszystko zaczyna wracać do normy!!! :) 25.10.06, 13:01
      Było ciężko! Z dnia na dzień jest lepiej :) Po półtora tygodnia stosowaniania
      ASENTRY czuje poprawe:). Czuję się lepiej, odzyskuję apetyt i nie jestem tak
      spieta jak kiedyś! I nerwy trzymam na wodzy!Cieszę się, że jest lepiej:)Dla
      wszystkich duuuuuuuużo zdrówka i cierpiwości, bo cierpliwość popłaca!!!
      • sublimacja_16 Re: wszystko zaczyna wracać do normy!!! :) 25.10.06, 14:57
        ja spałem 4 godziny
        celowe dręczenie mnie budzikami było nieskuteczne

        wraz z z ustępowaniem depresji wraca popęd płciowy
        i rzeczywiście pomimo objawów ubocznych od leków
        popęd jest wyrażnie większy a bilans dodatni

        ale co to był za lek co tak poprawia nastrój ?
        wiem ,że branie tego z neuroleptykiem to błąd bo się dezaktywują nawzajem
        ale czemu ziększa inteligencje u zdrowych ludzi i nie powoduje uzaleznienia
        praktycznie

        "rzucił biednemu i wszystko sracił" -akurat ,jeszcze zobaczymy

        --
        diabeł tkwi w interakcjach
        • sublimacja_16 Re: wszystko zaczyna wracać do normy!!! :) 25.10.06, 14:58
          acha -do wojskowych :
          udławcie sie !
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka