Dodaj do ulubionych

miałam dzisiaj EKG i wyszedł częstoskurcz

19.02.08, 22:32
myślałam, że to atak paniki, czy cuś ;P
a to cholerstwo ścisnęło uczuciem zgagi,
wykonałam od razu w mojej przychodni ekg
i wyszły dodatkowe skurcze,
teraz schiza na całego, bo
psych widząc wydruk ekg stwierdził, ze to nie od leków,
że to nie panika, że miałam prawo źle się czuć, po tym, co
on widzi w zapisie,
internista twierdzi, że to na tle nerwowym, albo tarczyca, albo
elektrolity i dał skierowanie na wyniki
a kardiolog w rozmowie wstępnej stwierdził, że to może być od leków
antydepresyjnych, dziwnie, że to doświadczenie pojawiło się po
zażyciu tabsa, miałam wrażenie, jakbym zbyt mało wody wypiła i coś
mi w gardle utknęło;/ jakby tabletka podrażniła,
nie wiem, co myśleć, w ulotce setaloftu jest mowa o częstoskurczu,
ale ja biorę minimalne ilosci leku (1/3 tabsa) bo marzę o odstawieniu
strasznie się nakręciłam, nie wiem, co myśleć,
dopadło mnie poza domem, witaj agoro,
cały czas czuję się niepewnie
Obserwuj wątek
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka