Dodaj do ulubionych

Dla koncentracji, pamiec I...

05.05.19, 23:11
Koncentracja, lepsza pamięć, kojarzenie faktów, wyciąganie wniosków – każdy maturzysta, student i uczeń chce przygotować się perfekcyjnie do egzaminów, kolokwiów czy sprawdzianów. Hektolitry kawy ani apteczne suplementy z kofeiną nie pomogą zwiększyć koncentracji. Brane w nadmiarze mogą zaszkodzić – wypłukują mikroelementy, podwyższają ciśnienie krwi i powodują zmęczenie. Zdrowiej i smaczniej wspomagać organizm już na kilka tygodni przed ważnymi egzaminami naturalnymi składnikami. Poznajcie sześć naturalnych sposobów, które "podkręcą" wasz mózg.

Orzechy i suszone owoce

REKLAMA

W twardych łupinach orzecha włoskiego, orzechów makadamia, laskowych oraz w nerkowcach, orzechach brazylijskich i migdałach kryje się mnóstwo substancji niezbędnych do prawidłowej pracy mózgu. Wystarczy garść orzechów dziennie dodana do śniadania, by uzupełnić kwasy omega 3, niezbędne do prawidłowej pracy mózgu.

Orzechy to także cenne źródło mikroelementów, takich jak magnez, wapń i potas. Mikroelementy sprawiają, że mózg pracuje prawidłowo, poprawiają przewodzenie impulsów nerwowo-mięśniowych, zwiększają dotlenienie mózgu. Orzechy mają w składzie lecytynę, która poprawia pamięć. Warto do orzechów dorzucić suszone owoce – np. morele, które są źródłem żelaza.
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka