Forum   gaya

gaya

(188 wyników)
  • Wiem, że to trochę nie na miejscu temat i wiem, że to forum dla kobiet ale mam obawy co do tego, że na forum dla mężczyzn został bym zniszczony :-/ Jakiś czas temu zrozumiałem że jestem odmiennej orientacji niż moi rówieśnicy. Jestem z tym pogodzony i czuję się z tym nie źle. Brakuje mi tylko wsparcia rodziców, kocham ich bardzo ale oni nie wiedzą o niczym. Są raczej tolerancyjni ale i tak nie wiem jak zareagują na taką informację. Macie jakiegoś znajomego który ma to już za sobą? ...
  • [video]http://www.youtube.com/watch?v=LkpuI8LBP0g;;LkpuI8LBP0g;;http://i.ytimg.com/vi/LkpuI8LBP0g/default.jpg;;Topless Vatican Protesters: 'In Gay We Trust'[/video]
  • czyli europejskie pedały zarażają ogórki. Wybaczcie drastyczność, ale nie mogłam się oprzeć.
  • Może mi ktoś wyjaśnić, co to właściwie znaczy? Szukając ostatnio noclegu na różnych portalach znalazłam w notkach o hotelach, obok info o całodobowej recepcji, ogrzewaniu, internecie, pokojach dla palących i niepełnosprawnych, również informację "gay friendly" i nie bardzo wiem, co to w praktyce ma oznaczać? Specjalne udogodnienia dla homoseksualistów jakoś trudno mi sobie wyobrazić (takie typu podjazd dla wózków czy łóżeczka dla małych dzieci), więc co - pary homoseksualne mogą się w holu po...
  • W pewnym, mało znanym miejscu w sieci towarzystwo pisze sobie opowiadania i powieści o tematyce gay. Sporo chłamu ale też i ciekawe rzeczy, bywają również perełki, o wiele lepsze niż to co serwuje nam największy polski portal gay. Historia trójkąta w pracy. Można się pośmiać. Bohater bije się z własnym homoseksualizmem prawie od urodzenia. Mocno osadzone w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych. Też fajne długie opowiadanie o początkach. Napisane z polotem i humorem
  • A propos kampanii wyborczej i tego, co mowia kandydaci na temat. Gay marriage nie dotyczy w zaden sposob osob heteroseksualnych, wiec dlaczego niektorzy sa tak bardzo temu przeciwni? Polowa malzenstw konczy sie rozwodami, wiec moze gay'e zmieniliby ta statystyke? Co zlego jest w adoptowaniu dzieci przez gay'ow? Same sie nimi stana? Bzdura! A nawet jesli tak, to co w tym zlego? Nie dosc dzieci jest bitych i molestowanych przez "normalnych" tatusiow?! Znowu ludzie straight nie maja ...
  • Krzysiaczek Śmiszaczek, działacz na rzecz zwalczania tzw. homofobii, oraz homoseksualista, zwolennik "równości" oraz "tolerancji", najwyraźniej sam się nie toleruje. Zapowiada albowiem pozew o naruszenie dóbr osobistych przeciwko min. Radziszewskiej, tak jakby nazwała go kretynem, złodziejem albo nazistą. To ja pytam: czy w takim razie to wstyd za piuntke być tym homoseksualistą, czy nie? i dlaczego tego dylematu nie potrafi na własnym przykładzie rozstrzygnąć tęczowy działacz Krzysiaczek ...
  • hej, tłumacze pewną prace i mam pewien problem, kiey pojawia się gay people albo gay market nie mogę chyba przetłumaczyć geje czy rynek gejowski czy rynek dóbr skierowanych do gejów bo po angielsku chodzi zarówno o gejów jak i o lesbijki jak to powiedziec po polsku zaznaczam że "homoseksualista" nie wchodzi w gre bo w pracy jest rozróżnienie miedzy homoseksualista a gejem, mniejszość seksualna też niezabardzo wiec co?
  • Oraz Tammi Terrell. To właśnie lubimy kolego super-mądry Lotam (czytany wspak). Cepeliny i Grand Funk Railroad - też lubimy... Ale nie tylko.
  • Konserwatywny Kraków staje się gay-friendly, czyli przyjazny dla gejów. Miasto zamierza promować się wśród mniejszości seksualnych. Na gejach i lesbijkach można dobrze zarobić - przekonują urzędnicy. Oficjalny miejski przewodnik "What's on Oslo", promujący stolicę Norwegii, wymienia organizacje, lokale i imprezy gejowskie. Prawie każda europejska stolica doczekała się już własnego gejowskiego przewodnika. Opłacalność takiej promocji zauważyły także inne miasta, jak Berlin, Le Mans we ...
  • Mówię o tym klubie na Mickeywicza i o Panu w niebieskiej koszuli nieco otyłym. Od jakiegoś czasu chłopcy którzy przechodzą przez jego bramkę słyszą czułe słówka .
  • Co myślicie o otwarciu lokalu typu gay friendly w Kielcach?
  • W weekend będe w Rzeszowie, gdzie w tym mieście spotykają sie Gaye?
  • USMC forpocztą walki nie tylko z wrogiem zewnętrznym. Uznają, że tworzenie tzw GCU - gay combat unit nie będzie sprzyjac wymogom służby wojskowej. Wręcz będzie dlań szkodliwą, przede wszystkim, ze względu na wartośc bojową tego typu jednostek. Jest to niezwykle poważny głos armii przeciw planom Obamy. Wobec kolejnego z jego sztandarowych projektów. Dotyczącego wprowadzenia w szeregi armii oddziałów o orientacji homoseksualnej. Do tej pory tego typu kwestie pozostawiano zdecydowanie przed bram...
  • czy warszawcy geyowie i lesbijki wybierajo sie jezeli tak czy jest organizowany specjalny wyjazd jaki bedzie modny stroj
  • gay

    (13)
    Czy w Wałbrzychu jest miejsce (bar lub jakiś inny lokal) przyjazny gejom???
  • Nastepny stan - California - ciekawa jestem, kiedy w Polsce bedzie to mozliwe
  • Witam Jestem zaniepokojona. Podczas zabaw łóżkowych mój chłopak zaproponował, żebym włożyła mu wibratorek w tyłeczek. Pokłóciliśmy sie o to. Co mam robić, czy on jest gay??

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się