Forum   morze czarne

morze czarne

(40 wyników)
  • Czy ktoś z Was wypoczywał nad morzem w Rumunii? Jak kształtują się ceny w porównaniu z naszymi nad Bałtykiem lub z bułgarskimi? Polecacie? Odradzacie?
  • Plany Kaczyńskich zaczynają nabierać barw. Namówili tego biednego idiotę, Saakaszwilego, do zaatakowania Rosji i dalszy ciąg zdarzeń był łatwy do przewidzenia. Wszystko teraz zależy od Rosjan. Jeżeli nie wycofają swoich pancernych zagonów z Gruzji właściwej, to przez Dardanele wpłyną lotniskowce. A wtedy niech Bóg ma w swojej opiece Europę i Amerykę.
  • Jak znikną plaże to Rumunia będzie bliżej morza. W czym problem?
  • Zbieram wszelkie informacje o plażach rumuńskich.Napiszcie proszę wasze wspomnienia o pobycie nad morzem.Jakie ceny kwater ad2007,czy problem z ich wynajęciem-atmosfera?Może ktoś był takze w Bułgarii ,gdzie fajniej?Jest bardzo dużo wiadomości na forum,jednak chciałbym otrzymać info z pierwszej ręki.Wszystkim wielkie dzięki.gg:862380
  • interesuje mnie morze czarne: czy warto tam się wybrać. Koszty: dojazdu noclegu-kwatery wyżywienia inne
  • jak w temacie od ok. 8 lipca będę wypoczywać nad morzem czarnym i nie jesem pewna, czy woda będzie już ciepła? byłam w bg w sierpniu i było w sumie ok, teraz to będzie prawie miesiąc wcześniej. no i pytam tak przy okazji na tym forum, bo generalnie będę wypoczywać na wschodnim wybrzeżu m czarnego - nie w bg. ale może ktoś wie?
  • Poszukuję chętnych na sylwestera studenckiego nad Morzem Czarnym w Odessie za 390pln!!!!! Cena rewelacyjna, bo impreza jest nonprofit robiona przez Akademicki Klub Turystyczny. W cenie przejazd Przemyśl-Odessa i z powrotem, 3 noclegi na miejscu, 2 wycieczki. Wyzywienie i wypicie we własnym zakresie, Info: farfar@poczta.onet.pl
  • Poszukuję chętnych na sylwestera studenckiego nad Morzem Czarnym w Odessie za 390pln!!!!! Cena rewelacyjna, bo impreza jest nonprofit robiona przez Akademicki Klub Turystyczny. W cenie przejazd Przemyśl-Odessa i z powrotem, 3 noclegi na miejscu, 2 wycieczki. Wyzywienie i wypicie we własnym zakresie! Info: farfar@poczta.onet.pl
  • znow GW wprowadza w blad tytulem "Ukraina: Nie chce ćwiczeń NATO na Morzu Czarnym" a z tresci artykulu wynika, iz paru prosowieckich aktywistow uprawia szum...
  • Byłam w Złotych Piaskach. NAprawdę polecam, tanio,upalnie i niezbyt tłoczno :o)
  • Jak nie mają jak mają? Proszę zapytać się połowy Rosjan i paru procent Polaków. Oni znają Prawdę!! Amerykanie to wszystko zaplanowali sto lat temu. :P
  • Czy ktos wie wiecej na ten temat. Ponoc rosyjska FSB zorganizowala jakies protesty ludnosci. Chyba Rosje wyjatkowo bardzo boli "wróg u bram"
  • Ludzkość - śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową. Nieuleczalny, złośliwy rak naszej planety, z przerzutami na każdy kontynent.
  • Czy był ktoś nad czarnomorskim wybrzeżem Turcji w dawnych portach i koloniach greckich w Trapezuncie i Synopie? Czy skorzystał ktoś z oferty Rainbow Tours prowadzącej przez Kapadocję, dawne miasta Hetytów,jezioro Wan, nad Morze Czarne do dawnej stolicy greckiego cesarstwa bizantyjskiego w Trapezuncie i do łupionej przez kozaków zaporoskich Synopy. Jak wyglądają te trzy dni wypoczynku nad Morzem Czarnym? Czy jest tam plaża, czy tylko kamienie? Czy są możliwe jakieś wycieczki w okolice ...
  • Sława! miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,7218701,Krakow_bedzie_portem_z_dostepem_do_trzech_morz_.html Kraków będzie portem z dostępem do trzech mórz? Bartłomiej Kuraś2009-11-04, ostatnia aktualizacja 2009-11-03 23:22 Kraków może stać się ważnym portem rzecznym w Europie. Jeśli powstanie kanał łączący Odrę z Wisłą, to stolica Małopolski zyska spławne połączenie wodne nie tylko ze Śląskiem, ale też z trzema morzami: Bałtykiem, Morzem Czarnym i Morzem Północnym. Mapa szlaków wo...
  • Szukam wiarygodnych info na temat wypoczynku nad Morzem Czarnym w Rumuni, szczególnie od osób, które już tam odpoczywały. Pozdrawiam, Leszek
  • Czy znacie ceny noclegów nad M. Czarnym? Interesują mnie kwatery i tanie hotele. Dzięki
  • Wybieramy się w połowie sierpnia do Rumunii i chcielibysmy spac pod namoitem. Głównie interesowałby mnie kemping w Mamaia... Potem chcemy sie przemiescic dalej (po wybrzeżu) Czy macie moze jakies sprawdzone kempingi? Jakie sa koszty dla 2 osob? Ciężko coś znaleźć na ten temat w internecie... Z góry dzięki!
  • www.tvinfo.de/exe.php3?target=popup&sidnr=47109936&comefrom=main.inc Wczoraj był film krajoznawczy o Morzu Czarnym i państwach nad nim leżących, czyli m.in. o Rosji, Krymie, Ukrainie. Film był piękny i malowniczy, bo i krajobrazy niezwykle piękne i malownicze. Ale co zaskakujące - sporo młodych lub średnio młodych Rosjan z błyskawicznie się rozwijających regionów krymskich i rosyjskich (okolice Odessy) mówiło płynnym angielskim i zwłaszcza niemieckim. Niektórzy okazali się być rosyjs...
  • w lipcu planujemy urlop i wyjazd gdzies gdzie niedrogo,europa zachodnia odpada wiec moze rumunia to dobry pomysł,bede miał 2 miejsca w aucie i chetnie kogos wezme za doplata do do kosztów przejazdu,lub moze ktos leci w tamta strone to chetnie podłacze sie do konwoju?

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.