Forum   nadmiar witamin

nadmiar witamin

(3 wyniki)
  • Czy nadmiar witaminy C może spowodować pokrzywkę? Mam wrażenie że kiedys podczas przeziębiebienia kiedy faszerowałam się wit C miałam taki objaw na dekolcie. Teraz walczę z zapaleniem pęcherza moczowego i równiez przez dwa dni atakowałam się bardzo dużymi dawkami wit C. Leki które biore oprócz tego, raczej nie niosa z soba skutków ubocznych(urosept i uromaxin). A na dekolcie znów czerwona pokrzywka.
  • Moi drodzy jak można sobie pomóc jeśli ma się niedobór żelaza i pękające zęby? W ciągu tygodnia pękły mi dwa zęby,na których nie było żadnego nacisku ani od jedzenia ani od mocniejszego mycia. Nie wiem co jest tym spowodowane?Martwię się bo u mnie w rodzinie mama ma osteoporozę a na domiar to żelazo leci na łeb na szyje;( Lekarz kazał brać mi falvit mama 2razy dziennie, ale nie wiem czy to nie za dużo?Zwłaszcza że tam są również inne wit.?? Możecie coś doradzić??
  • Witam, mam problem: mam żółte twardówki i ogólnie "jestem zażółcony" (słowa lekarza). Dostałem skierowanie na bilirubinę, jutro pójdę zorbić. I teraz pytanie: podobno po marchwi może wystąpić zażółcenie oczu. Po jakiej ilości tego warzywa występuje widoczne zażółcenie oczu? Nie jem tego skrzynkami, piję trochę soków marchwiowych, więc nie wiem, czy już się martwić, że mogę mieć żółtaczkę, czy jeszcze pczekać. Dzięki za informacje Pozdrawiam Andrzej
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się