Forum   hagen

hagen

(17 wyników)
  • Jak myślicie, czy owiany aurą tajemniczości Wiktor Hagen faktycznie istnieje, czy jest pseudonimem jakiegoś innego pisarza/pisarki? Wiem, że są publikowane wywiady z nim, ale to jeszcze niczego nie dowodzi :-) Choć od dłuższego czasu mam przesyt kryminałami, kupiłam 'Dlugi weekend' i nie mogłam się oderwać. Chciałam przeczytać z ciekawości tylko kilka stron w autobusie i odlozyc na stertkę 'na pozniej'. A skończyło się tak, że w kąt poszła praca i sen, bo nie mogłam rozstac sie z komisarze...
  • Witajcie,planuje rozpoczac studia wlasnie na tej Uni. Czy ktos z was mial moze stycznosc z Fernuni Hagen ? Za wszelkie uwagi i evtl.porady,krytyke z gory dziekuje.Pozdrawiam.Agnieszka
  • Jestem po udanym , według mnie, oczywiście debiucie nowego autora na naszym rynku. Muszę powiedzieć, że zaporowa cena książki zaproponowana przez wydawnictwo została "zatarta" przez samą książkę. Po pierwsze, znowu coś po polsku, po drugie, wreszcie komisarz policji z całkiem udanym życiem osobistym, bez depresji itd;) Ma być ciąg dalszy cyklu i na to liczę, bo nie ukrywam, że się wciągnęłam.
  • Nie rozumiem tytułu - czego ŻAŁUJE Pan Hartmann? Czy nie powinno być "Nie żałuje"?
  • A konkretnie dulce de leche lub z orzechami makadamia. Może wiecie czy ktoś wpadł już na pomysł żeby je troszkę podrobić za troszkę mniejszą cenę? Kurcze że te polskie firmy lodziarskie takie nie do przodu.....
  • Mili Panstwo!!! Czy ktos wie, gdzie w latach '70 mieszkala, bedac w Warszawie Nina Hagen? Czy ktos moze wskazac mi to miejsce?
  • czy sa moze osławione( wiem,ze majace rozne opinie:) lody w któryms ze sklepow ? typu Alma , P&P ? nie mam jak podzwonic, stad pytanie :)
  • Nina Hagen

    (33)
    Od czego zaczac i na czym skonczyc? ;-) pozdr.
  • Mam na imie Ola,lat 26.Mieszkam od niedawna w niemczech i szukam kolezanki do wspolnego plotkowania,wypadow na zakupy lub kawke.Moj nr.gg 4166121
  • zamiast ronda na skrzyzowaniu strzelnej,broniewskiego,kilinskiego i wiejskiej ma byc jakies tam skrzyzowanie...na miejscu autora tego rozwiazania,w obliczu przeklenstw ,miotanych przez kierowcow wolalbym skonac...,oby nie bylo tu 50 wpisow i niech nie ujawni sie karol -idiota...
  • a ma na dodatek ochote posluchac muzyki na zywo - zapraszam na Stadfest "Hagen blüht auf", do Hagen:), Fussgängerzone (Adolf-Nassau-Platz), koncerty open-air. Od 20.00 - wystep zespolu "Matahari". Rekawiczki zabralam, mam 2 kurtki ze soba i 3 swetry - chyba nie zmarzne, nie? ;) Ciekawa jestem, czy komukolwiek bedzie sie chcialo nos poza drzwi domu wystawic - bo ja bym chyba nie byla taka odwazna. ZIMNO jest - brrrrr!!! ale co tam - damy rade. A jutro - powtorka z rozrywki, tym...
  • Ma boski glos (Kora przez lata probowala ja nasladowac), niesamowite pomysly wokalno-muzyczna. Plyta "Nun-sex monk rock" jest jedna z najlepszych plyt lat osemdziesiatych. Szkoda tylko ze Nina jest tak malo popularna.
  • mandaty

    (12)
    poniewaz zostalem zlekcewazony przez komendanta kpp w olawie,osmielaM SIE JESZCZE RAZ ZAPYTAC.ILE MANDATOW NALOZYLI PANA PODWLADNI W TYM ROKU ZA NIE ZAPIETE PASY BEZPIECZENSTWA W SAMOCHODACH;ORAZ ZA ROZMOWY PROWADZONE PRZEZ TELEFONY KOMORKOWE;NIE WYPOSAZONE W URZADZENIA GLOSNOMOWIACE;PODCZAS JAZDY? widocznie wydaje sie panu,ze ma do czynienia ze zwyczajnym oszolomem...,tak jestem idiota,ale lepiej dla wysokiego ranga policjanta bedzie nie ulec w pojedynku z idiota...pozdrowienia i inne ...
  • moj ulubieniec Hagen Rether: youtube.com/watch?v=i7__yCAfxKk
  • Gazeta Olsztynska z dn. 21.11.2002 podala: Tysiąc euro dla dzieciaków Wychowankowie domu dziecka mogą liczyć w tym roku na wiele gwiazdkowych prezentów. A to za sprawą członków Towarzystwa Partnerstwa Ełk-Nettetal. Niemcy należący do tej organizacji, która zawiązała się dwa lata temu po podpisaniu porozumienia pomiędzy samorządowcami Ełku i Nettetalu, nie po raz pierwszy pomagają ełczanom. - Tym razem przeznaczyli aż tysiąc euro na prezenty gwiazdkowe oraz słodycze na Miko...
  • panie komendancie rejonowy policji ! przeczyta pan teraz kilka słów prawdy: bardzo dba pan o swój wizerunek w mediach,jako osoby kreatywnej ,dynamicznej,reagującej na wszelkie przejawy zła ,jeden wszakże przykład krzywi ten obraz:zarośnięte pobocza na drodze do jelcza-laskowic:krzewy,gałęzie drzew,koszenie trawy w odległości 1,5 m od asfaltu to za mało.jeżeli nie daje pan rady,nie ma w polsce przymusu bycia komendantem...niech pan załatwi wycięcie tych krzaków,bo muszę jechać za ciągni...

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.