-
chce zmienic pierscionki, a własciwie jestem w trakcie bo silnik rozebrany i
czekam na pierscienie(oby to były te co powinny) ale mam pytanko.. jakim
momentem dokrecic korbwody?? czy 25 Nm i 90stopni?? czy inaczej..
te wieczne dolewki oleju mam nadzieje ze sie wreszcie skonczą..
aha i jeszcze pytanko, jai silikon ma byc do przyklejenia miski olejowej??
dzieki za pomoc
pozdrawiam
-
Witam.
Orientuje się może ktoś jakimi śrubami jest przykręcona głowica w
twin sparkach?? Jest to Torx ale jaki?? I jakimi śrubami są
skręcone korbowody, Imbus, torx, cz zwykła śruba?? W manualu nie
znalazłem odpowiedzi, może za słabo szukałem.
PS.
Na auto kracie jako samochód dnia wybrali 156.
www.autokrata.pl/lod/3847/auto_dnia_alfa_romeo_156/
-
Między mną i kolega rozgorzała dyskusja.
Po jego stronie stało twierdzenie, że w każdym aucie alternator jest na
osobnym pasku a nie na wspólnym z korbowodem i wałkami rozrządu.
Ja mu na to, że nie w każdym i że w obenie siliniki posiadają alternator na
wspólnym pasku.
Mam prośbę by kto zechce dopisał jak jest u niego w samochodzie w tym markę,
typ silnika i rok produkcji.
z góry dziękuję.
-
Szanowny Panie,
Kupilem nowy motocykl i powyzej 6000 obr. silnik zaczyna bardzo wibrowac.
Wibracje te mozna porownac do wywolywanych przez urzadzenia do masazu. Po 3-4
godzinach takiej jazdy czuje sie doslownie rozdygotany. Warsztat po pierwszym
przegladzie stwierdzil ze wibracje te sa "typowe dla modelu", koniec cytatu.
Teraz przejechalem juz 2000km i nadal nic sie nie zmienia, a nawet mam wrazenie
ze te wibracje sa coraz wieksze. To na pewno silnik, poniewaz po wcisnieciu
spr...
-
witam mam pytanie,dotyczy dorabiania sworzni nadwymiarowych ,rozwiercania
tłoków i powiekszania otworu w korbowodzie .czy ktos to robił? czy
warto ,gdzie ew. dzwonić kogo pytać.i czy w ogóle ma to sens.ja osobiście
słyszałem o takich praktykach ale nic konkretnego ,dodam tylko że jest to
silnik japoński (shadow 750) proszę o poradę - dziękuję
-
Witam wszystkich!
Mam problem z silnikiem boxer 1,6. W czasie jazdy nagle stracił moc i zaczął
okropnie klekotać. Ja bym to nazwał raczej "rzępoleniem". W czasie postoju
nie jest to już takie donośne, silnik pracuje równo, utrzymując stałe obroty,
olej w normie, nie widać, żeby silnik brał olej, kontrolki nic nie
sygnalizują. Jednak gdy tylko dodam "gazu", chyba z centralnej części silnika
słychać to dziwne "rzępolenie". Przeglądnąłem wszystkie wątki tego forum i
głównymi ustarka...
-
różnią sie tylko chipem???
-
moto.allegro.pl/item164153761_wsk_wfm_tlok_na_trzy_pierscienie_tuning.htmlPozdr
-
Wedlug mnie to cos takiego jak tloki "przyspawane" do cylindrow tak ze trzeba
je wybijac mlotem kowalskim. Podejrzewam ze zwykle wypalenie zaworow albo
padniete pierscienie uznawane sa nieslusznie za "zatarcie" silnika. No wiec
co to znaczy zatarty silnik?
-
Po naprawie w warsztacie rozerwało blok. Silnik do wyrzucenia. Od miesiąca
szukam bloku lub silnika 1.8 do 156. Nikt nie ma, kiedyś miał, albo będzie
miał za dwa tygodnie, albo za miesiąc. Pomóżcie. Jak sprawdzić używany
silnik?