zwieracz

(2 wyniki)
  • czy moze miec jakis szkodliwy wplyw na zdrowie? przeczytalam w jakims artykule ze moze np powodowac poronienie, spowodowane rozluznieniem miesni... jaka jest prawda? dziekuje
  • UFF-------nic nie wien o tym że kazdy polak swietnie zna sie na medycynie.no.nie rozmawiaj ze mna wytrychami i skrotami myślowymi z magla. a co do kasy... no wlaśnie --trzeba tej tzw. chwili szaleństwa zeby odejsc nie patrząc na kase. BTW: a o kim ty mówisz mowiac o kasie? że niby w gazecie bdobry dzienn to zarabia taka kase.??? "pogieło" cię??????? to sobie policz:ile czasu tyrasz na b dobry material śledczy-ile miesiecy ? + ile za to dostajesz?.no i co ci wychodzi z tych wyliczeń?.nie ...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się