Dodaj do ulubionych

początkujące decoupażystki

16.11.05, 11:59
witajcie,
ponieważ sama jestem w 100% początkująca i dopiero zaczynam swoją przygodę,
pomyślałam, że na pewno jest na tym forum jeszcze kilka podobnie nowych osób:-
)

Może powymieniamy się tutaj swoimi doświadczeniami? Bo w kilka osób zawsze
jest raźniejsmile

Ja oczekuję dzisiaj mojej pierwszej paczki z farbami i już się nie mogę
doczekać

A zainteresowałam się decoupage, ponieważ nigdy nie miałam zdolności
plastycznych, choć lubię otaczać się ładnymi przedmiotami i spodobała mi się
idea tworzenia pięknych przedmiotów bez koneicnzości malowania motywówsmile

Mam nadzieje, że znajdzie się jakaś początkująca osoba, która zechce pogadać.
A jeśli jakaś mistrzyni zechce podzielić się swoją wiedzą, to też bardzo mnie
to ucieszysmile

Pozdrawiam!
Obserwuj wątek
        • wiola22 Re: początkujące decoupażystki 16.11.05, 13:31
          Witajcie!!! Ja też jestem początkująca i podobnie jak bric-a-brac nie posiadam
          zdolności plastycznych. Myślałam że da się to jakoś obejść smile)) w tej technice
          no ale nie do końca. Metodą prób i błędów jakoś przebrnęłam przez malowanie ,
          lakierowanie i naklejanie serwetek ale jedyne co mi nie wychodzi to cieniowanie.
          Tutaj właśnie przydałyby się te zdolności plastyczne ktorych nam braksmile))Patrząc
          na prace niektórych dziewczyn na tym forum i na ich piękne cieniowania to
          poprostu mam ochotę się poddaćsad((Piszcie jak Wam idzie z cieniowaniem , może
          macie jakieś patenty dla takich lewusów jak ja.Pozdrawiam
          • bric-a-brac Re: początkujące decoupażystki 16.11.05, 18:37
            Witajcie!

Niki,
            farby kupiłam na allegro, mam nadzieje, że się sprawdząsmile Książki nie
            kupowałam, będę się opierać na wiadomosciach z tego forum i z kursu Kasiabysmile

Wiolu,
            Też o tym pomyślałam, że nie będę umiała cieniowaćsad Bo też jestem zacofana