Dodaj do ulubionych

KUL-owiacy łączmy się

13.11.05, 18:40
jestem byłą studentką w/w aż mi szkoda ze opuściłam już mury w/w uczelni,może
mogłabym podzielić sie swą nostalgią z byłymi studentami???łączmy się i
dzielmi opiniami, uwagami itp.........
Obserwuj wątek
    • Gość: Ania Re: KUL-owiacy łączmy się IP: *.devs.futuro.pl 13.11.05, 19:30
      Ja też studiowałam na KUL-u, to było 5 wspaniałych lat, ja też bardzo dobrze
      wspominam studia, wykładowców i atmosferę uczelni. Studiowałam romanistykę.
      Szkoda, że już się skończyło...
      • Gość: ktos Re: KUL-owiacy łączmy się IP: *.dashnet.lublin.pl 14.11.05, 16:13
        drodzy kulowcy chce Wam powiedziec ze dzis z pieta nasdzej szacownej uczelni
        wyskoczyl chlopak!! patrzac na to zastanawiam sie czy naprawde to beda cudowne
        lata, do tej pory nie moge sie otrzasnac
    • rilian Re: KUL-owiacy łączmy się 13.11.05, 19:30
      forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=31360

tutaj raczej odradzam.
      • joannabarska Nie łączmy sie, my nie proletariusze! 13.11.05, 19:41
        Nie mam sympatii do tej uczelni, ale wspominam z nostalgią prof. Zdzislawa
        Papierkowskiego, bo wiele mu (wiedza!) zawdzieczam
        • Gość: zosia Re: Nie łączmy sie, my nie proletariusze! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.11.05, 21:15
          a ja studiuje na 2 roku mozecie zazdroscic jest fajnie!
        • Gość: opop Re: Nie łączmy sie, my nie proletariusze! IP: *.lublin.mm.pl 09.03.06, 23:29
          Joasiu miałabyś gdyby to był Komunistyczny Uniwersytet Lubelski?:)
    • Gość: basr Re: KUL-owiacy łączmy się IP: 217.97.141.* 14.11.05, 13:05
      Kul jest ok
      • folkatka Re: KUL-owiacy łączmy się 14.11.05, 13:08

NO PEWNIE ŻE JEST!!:DDD!!!!!!!!!
    • Gość: jumar Re: KUL-owiacy łączmy się IP: *.adsl.inetia.pl 14.11.05, 17:47
      Czy wszystkie kulówki, to moherówki?!Nawet 18,20 - latki?
      • jagnabe Re: KUL-owiacy łączmy się 14.11.05, 19:13
        Ja moherówką nie jestem! :D