Forum   info

info

(228 wyników)
  • Witam Firma ma telefony i internet w TP SA. Przyszło pismo razem z fakturą z tepsy, że od 2011 nie będą już przysyłać faktur papierowych a jedynie elektroniczny obraz na podany adres e-mail. Tylko że ten adres niby naszej firmy nie jest nikomu z nas znany. Żeby zmienić go aktualny na stronie ekofaktura.info, trzeba wpierw zaakceptować ich regulamin, w którym roi się od stwierdzeń typu: "Serwis „EKOFAKTURA” może zostać zmieniony przez Właściciela bez uprzedzenia i podania przyczy...
  • Czy ktos z was zna przez przypadek nazwisko kobiety (wysoka, szczupla, czarne, chyba farbowane, wlosy do ramion), ktora pracuje w EU info point schuman? Nieprzyjemna i bardzo sie brzydko zachowala. Mam sie zamiar na nia poskarzyc, ale poniewaz nie byla laskawa podac mi swojego nazwiska, musze najpierw ustalic, jak sie zwie. Dzieki!
  • Co jeśli na moje konto poza moim wynagrodzeniem wpływa wynagrodzenie za pracę mojego męża, też komornik może te pieniądze zająć? Konto jest tylko na mnie, wynagrodzenie męża w wysokości 1 111 pln.
  • witam, Czy tu to normalne? Jak jeszcze pracowalam w Polsce, to takie informowanie kolegó ile ja zarabiam albo ktos inny było powodem do zwolnienia. Jak jest tu? irytuje mnie to, dlaczego mam opowiadcac kolegom ile zarabiam, dlaczego.. itd. Czy zancie jakis przepis w prawie pracy mowiacy cos na ten temat? Nie wiem, jak mam zamknac buzie ciekawskim (sektor ptywatny).Dzieki!
  • Witam, proszę o info, czy są jakieś programy dla stowarzyszeń, z których można finansować warsztaty, koncerty, spotkania, nawiązanie współpracy z zagranicznymi organizacjami kulturowymi. Dziękuję
  • baaardzo proszę o mniej więcej podanie kwoty możliwych zarobków PH....
  • www.votrejournal.be/article/mag/tele/drucker_a_bruxelles__on_aurait_aime_faire_%C3%A7a_plus_grand/110453.aspx W najblizsza sobote na Grand Place o 20.50h imprezka na czesc Belgii bezposrednio emitowana w TV RTBF i TV F2. Wlasnie maz przyniosl wejsciowki.Zla wiadomosc-podobno wejscie na Grand Place tylko z zaproszeniami
  • Marzy wam się, co? :) Tylko kto będzie płacił za czytanie tego szmatławca.
  • gdzie mogę znaleźć info o praktykach w kancelariach prawnych
  • ... na stanowisko lektora w szkole językowej może przesądzić o tym, że osoba ta nie dostanie pracy? Dr w jęz obcym tematycznie związany z tymże jęz. obcym. Oświećcie mnie, bo zaczynam mieć wrażenie, że muszę zmienić swoje CV i usunąć z niego info o dr.
  • Witam wszystkich.Na poczatku grudnia wylatuje do pracy do Finlandii do Tampere na okres jednego roku.Wszystko jest zapiete na ostatni guzik.Ta prace znalazlem na stronie www.mol.fi. Prosze o info,jakie sa tam ceny zywnosci,jakie jest nastawienie Finow do Polakow,jaki jest koszt polaczen telefonicznych z Finlandii do Polski,jaka karte startowa kupic w Finlandii do komorki?Jest to praca legalna,wynajecie pokoju zapewnia mi pracodawca platne 150 euro miesiecznie/wyzywienie we wlsny...
  • Byc moze kogos (a szczegolnie tych z FG1,FG3,FG4,ktorzy ciagle sa na listach i poszukuja pracy w instytucjach,podobno jest ich spora grupa) ta informacja zainteresuje-zadowoli europa.eu/epso/success/news/news13_en.htm
  • Witam, dostałem propozycję pracy w tej firmie na stanowisku handlowca. Czy możecie napisać coś o tej firmie? Jakie panują nastroje i w ogóle jak się pracuje. Dzienki
  • Witam, mam pytanie o tę agencję nieruchomości. Chciałbym się o niej czegoś dowiedzieć a nie ma żadnych źródeł informacji. Z góry dziękuję.
  • Jestem na liscie rezerwowej AD - gdzie najlepiej dowiadywac sie o wakatach w Instytucjach UE? Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!
  • ku info

    (5)
    wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,4018679.html
  • Kto ma info o firmie Nationwide?Chodzi mi głównie o sprzedaż jednostek funduszy inwestycyjnych.Czy można zarobić, jeżeli tak to ile?Warto sobie zawracać gitarę czymś takim?Wiem, że praca jest na zasadzie własnej działalności gosp.Masz bazę klientow, dzwonisz i biegasz.
  • witam zostalem zaproszona na rozmowe kw. do tej firmy na stanowisko przedstawiciela medycznego. Czy moze ktos pracuje lub pracował i moze mi udzielić ewentulanych wskazowek i porad dot. pałcy, samej rozmowy. czy wogóle warto zatrudniać sie w tej firmie ? tx
  • jesli pracownik sklada wypowiedzenie, zostaje ono przyjete i na koniec jest jeszcze proszony o podpisanie dokumentu, w ktorym mowi sie o tym ze nie bedzie sie mowic co sie dzilao w firmie przez okres pracy, o informacjach firmowych bo pracownik moze przejsc do konkurencji i dlatego chca podpisania takiego pisemka 1.i teraz czy pracownik ma sie tym nieprzejmowac, olac sprawe, bo juz nie musi nic podpisywac 2. podpisac ale z zastrzezeniem na jaki okres pisemko ma obowiazywac i w tym...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się