Forum   restauracja

restauracja

(13 wyniki)
  • Dziewczyny, tak się akurat składa, że od jutra zamierzałam rozpocząć dietkę (i wciąż zamierzam). Pojawił się tylko pewien problem, gdyż na wieczór zostałam zaproszona na kolację do restauracji. Muszę i chcę pójść z wiadomych względów ;) Stąd moje pytanie, co powinnam zamówić? Z góry dziękuję !
  • Co byscie zamowily, przyjmujac, ze wszyscy zamowia trzy dania (przystawke, glowne i deser)?
  • Dostałam pracę w restauracji (jako kelnerka), ale będę musiała wyrobić książeczkę zdrowia. Jeszcze nie wiem, czy mam jakiegoś wirusa, ale miałam pobieraną krew, w celu sprawdzenia tego, gdyż próby wątrobowe, wyszły mi bardzo źle (konkretnie ASPAT, ALAT i GGT). Co jeśli mam HCV? (Na HBV byłam szczepiona więc chyba mnie nie zarazili tym nigdzie).
  • Czy ktoś może doradzic jak sobie poradzic z tego typu fobią? Właściwie to rece tak mocno mi się nie trzęsą i nigdy nie skompromitowałem się jakos mocno, ale od lat mam wielkie obawy, że coś takiego może sie stac. Np na przyjeciu boje sie podniesc szklanke, by nie bylo widac drzenia dloni. I jest tak, ze sam ten strach wywoluje owo drzenie, i potem zawsez stosowalem uniki, ucieczki. Do czasu wspomagalem sie alkoholem, ale postanowilem sie z tym rozprawic na trzezwo. Jakies rady?
  • byłoby mi o wiele łatwiej uniknąć głupich pytań i zdziwionych spojrzeń, gdyby tak właśnie myślała większość tego narodu, tu naprawdę rzadko można znaleźć coś dobrego w karcie restauracji
  • Znowu mam anginę,streptococcus pyogenes ,39,5 gorączki i tydzień wyjęty z życiorysu.Tak się składa,że każdą moją anginę- a ostatnio było ich kilka poprzedza wizyta w restauracji.Tak bardzo się pilnuję,nie jem lodów,piję tylko ciepłe a rezultaty mierne.Czy to możliwe,że infekuję się w tych knajpach?
  • Skad wzieles teorie o namagnesowaniu ludzi w naszych czasach. Ostatnio we snie przypomniala mi sie sztuka jarzyny "magnetyzm serc" na podstawie slubow panienskich. wymowa byla bardzo podobna do twojej teorii, tez dotyczyla rewolucji seksualnej. -- za kilka dni 50 rocznica smierci Reicha
  • Często Was dopada zwątpienie w wyleczenie? Mnie dopada nieraz wieczorem i wtedy odechciewa mi się kompletnie, leki biorę ale przestaje mi się chcieć myśleć o diecie. Grzeszycie czasem? Czy w 100% pilnujecie diety? Ja nieraz ulegam, szczególnie ostatnio nad morzem!!!
  • Jestem pare lat wegetarianka, mieszkam w Niemczech wiec nie jest mi trudno z tego powodu, bo tutaj 8 % spoleczenstwa nie je zwierzat, czyli kilka milionow ludzi. dlategoz na kazdej ulicy gdzie sa bary i restauracje, znajde cos dla siebie. Mysle, ze w Polsce nieco trudniej jest z takim wyborem. Zapraszam do dyskusji :-))) p.s. sluze porada i wsparciem, jesli ktos z Was chcialby zostac wege a ma pytania i obawy z zwiazku z ta decyzja. pozdrawiam serdecznie, www.syrenka.cxa.de
  • Ciekaw jestem Waszego zdania. Nie piję od 18 miesięcy. Coraz łatwiej znoszę ten stan permanentnej trzeźwości. Do niedawna często śnił mi się pasjami alkohol, od dłuższego czasu juz nie. W poprzedniej pracy przez 11 miesięcy miałem szefa czynnego alkoholika (bylismy razem na terapii - mnie pomogła, jemu nie) a przez to setki okazji do napicia się. A jednak udało się, mimo że nie było łatwo. NIE NAPIłEM SIĘ. Obecnie tyram ciężko (po 16h/dobę) ale efekty (kasa) są spore. Zyski inwe...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.